Jó hír: hétfőn egyeztetek a műszaki időpontjáról.
Jó hír 2.: a generátor mégsem rossz, csak rosszul lett bemérve.
Rossz hír: a fesz.szabályzóm ellenben elszállt.
Tudtok nekem segíteni, hogy hol találok a SevenFifty-hez (92) való szabályzót? Azt mondta a szerelőm, hogy 4+2 sarus (?), a száma pedig SH261-12.
Egészségedre! Miklós alighanem elfáradt. Nem halljuk a hangját! Pedig mondhatna valami vidámat! Itt most be van borulva mint az állat! Remélem eső nem lesz!
Akkor teljesen alkalmassá vált egy kiadós motorozásra a gép! Szombaton lesz egy jó kis kanyar érintve Recsken a Pannónia parkot ahol a motormúzeum van. Voltam már ott, de egyik ismerősöm megkért, hogy szervezzem meg a túrát. Egyébként 4-en jönnek, de csak egyet ismerek közülük.
Miki, Lajos, Peti ha van kedvetek csatlakozzatok! A többit megbeszéljük
Ez lesz az útvonal:
Szia Laci! Megvan már régóta a kuplungkarral együtt. Az egész párban 2600 Ft volt. Bég is építettem., de a próba azóta sem volt meg az esős idő miatt. A törés meg végképp nem a te hibád, fáradt az anyag, ott volt a vége. Ha nem próbálod, akkor görbe marad. Így meg van helyette szép új.
Az nagyon finom én most egy kicsit könnyebb kajára vágytam lefekvés előtt, így aztán pörköltet vacsoráztam házi tojásból készült nokedlivel, aztán ittam rá egy fél liter tejet amit háztól veszünk egyenesen a tehén tőgyéből
Kicsit ülepszik aztán bevágok rá egy fél dinnyét mert az ügyelet miatt most nem ihatok.. ezek után úgy alszok mint a poc!
Laci update, vagy Besenyő féle tudatos táplálkozás, végig tudom hogy eszek.
Igazad lehet! Ha 3 méter magas lenne, akkor éppen súlyánál lenne! de én megfogadtam a tanácsodat! Sült szalonnát ettem sült krumplival! És előrelátóan leöntöttem egy kis pohár vörösborral, fertőtlenítés céljából!
Gondoltam nem árt Neki egy két jótanács, meg aztán úgy okosodik
Azért ha lehet ne nagyon piszkáld a barátomat a pocakja miatt mert felmászatlak az uborka fára amúgy sem kövér Ő csak esetleg a súlyához képest alacsony
Éppen ideje volt, hogy Miklóst felhomályosítottad! Eddig azt gondolta, ha egy kézzel nyomja ki a lekvárt a palacsintából, akkor Ő a bajnok!
De komolyan:Edzeni, pocakot ledolgozni, és lesz eredmény!
Ő volt a "méhész" ! Tudod, volt a bányánál is "méhész" aki a szaros kübliket ürítette. Ő mondta a rendes méhésznek:Én is méhész, Te is méhész! Válasz: Majd ha "pörgetéskor" Te is annyiszor megnyalod az ujjadat mint én akkor leszünk kollégák!
Én 1 szóval se állítottam, hogy olyat eszek! A szalonna meg egyenesen méreg!
Ja, amúgy meg elképzelheted, hogy milyen fogás esik 1 ilyen üveg táblán. Semmilyen.
Na itt a baj, hogy lekvárospalacsintát eszel! Próbáld meg a kolbászt vagy a szalonnát, esetleg disznósajtot fehér kenyérrel, akkor majd nem fosod össze magad ha emelni kell A legkisebb oszloptrafó is 860kg, de van dupla, sőt tripla súlyú is! Azokat én magam emelgetem
Mondjuk daruskocsival, de az lényegtelen!
Elgondolkodtató amit írtál "Régen a munkásruha egyenszabású volt, a térdnél található sliccel" ráadásul a barátodnak ott csipte meg a végét.
Mi volt a haverod beceneve nagyf@sz?!
Ja, ma beszoptuk a brokit, - amúgy a többi napokon is - mert a cuccokon kívül jött 6 darab olyan 200 kilós hőszigetelt üveg is, olyan 245x 225 cm méretben.
Na ezt mire bevittük, és később még 4 darabot beraktunk, - radiátor csöveken keresztül - mindenki besz@rt, befosott, behugyozott.
"No de indulok harcolni, még így sérülten is, mert kemény vagyok mint az orosz tél!"
Tetszik! Csak arra kérlek, vigyázz ne, hogy Sztalingrádot betakard hóval!
Volt egy méhész (nem nőgyógyász!) barátom, aki máshol csípett meg a méh! Régen a munkásruha egyenszabású volt, a térdnél található sliccel, és általában két hét alatt elszakadt alul középen! No neki ott , pontosan a végén csípte meg! Leült a méhes közepén és potyogtak a könnyei! A felesége nem tudta mi baja van!? Viszont rendesen megdagadt legalább! De hát ugye kinek milyen szerencséje van.
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a segítséget, már régebben is szerettem volna megköszönni, de a sportmotor.hu oldal nem szereti a Google Chrome-ot, és visszadobálta a jelszavamat... :)
A motor lassan mehet műszakira, amint tudok, képet is töltök fel róla.
A tanksapkánál egyébként az volt a baj, hogy a belső zár öregedése miatt nem tudott úgy összehúzódni, hogy könnyen lehessen kinyitni. Kapott egy kis reszelést, azóta sokkal jobb.
Amikor azt hittük mindennel készen vagyunk, kiderült, hogy a tank alja nem csak rozsdás, hanem lyukas is. Apró lyukak, de több helyen is, jellemzően a bal oldalon ( ahol a ki volt támasztva ), és a belekerült víz megtette az évek alatt a dolgát.
Ráadásul a generátornak is vége, és a hátsó féknél is hibádzik egy speckós csavar... A múszerfalon pedig kiégett a világítás... :D
Ezek természetesen csak "aprócska" gondok, olyan régóta csinálom, és annyi mindent, hogy ezen a pár napon már nem múlik. Egy valami idegesít... Lassan augusztus közepe, és még egy centit sem gurultam. Pedig rámférne a gyakorlás. Egy 250-es MZ-m volt előtte ( tavaly, 3hétig ), és ez a motor testesíti meg a gyermekkori álmaimat. A szobám falán lógott a poszter a CB-ről... :D
A motort nem állatkodásra vettem, hanem túrázásra, de tudom, hogy hiányzik a fokozatosság a motoros előéletemből, és szépen lassan akarok barátkozni az öreg vassal...
Ez szép hosszú lett! :D
A képeket majd töltöm.
Szép napot mindenkinek,
Tomi
Ismerős állapot néha előfordul velem is de muszáj felülkerekedni rajta. A hét is jól kezdődött, az első ügyeleti behívásom alkalmával egy trafószekrényben matattam amikor a fülcimpámat megmarta valami darázsféle. Nem telt el öt perc és a jobb fülem úgy nézett ki mint egy génmanipulált vastaghúsú káposztalevél, sőt még az orrom is elzsibbadt. Már nagyjából újra emberi az ábrázatom de a csípésnél még most is sajog. No de indulok harcolni, még így sérülten is, mert kemény vagyok mint az orosz tél!
Jó hír: hétfőn egyeztetek a műszaki időpontjáról.
Jó hír 2.: a generátor mégsem rossz, csak rosszul lett bemérve.
Rossz hír: a fesz.szabályzóm ellenben elszállt.
Tudtok nekem segíteni, hogy hol találok a SevenFifty-hez (92) való szabályzót? Azt mondta a szerelőm, hogy 4+2 sarus (?), a száma pedig SH261-12.
S.O.S.
Köszönöm szépen,
T