Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak rossz kép ment.
Köszönöm a képeket! Nagy segítség ez így számomra.

Szombaton ha valakit érdekelne lesz némi zavargás a Balatonon. Bulira nem szoktunk menni, a felvonuláson rengetegen szoktak lenne, megnézni is érdemes, ha nem is vesz részt az ember:
Belinkelni nem tudom, de a programokban megtalálható : http://www.hog.hu/
Sose teszteld az életben!
Mutatom az ígért képeket Fecó!
Láthatóak a rögzítési pontok és külön a bukócső is, visszabontottam mert még csak "nyersre" volt festve. Nem tudom a CB rögzítési pontjai hol vannak kialakítva, de van többféle megoldás is keresd a neten vagy az 500-as tesóknál. Egyet találtam ami 3pontos az ára pedig 30ezer! A Bandité 5ezer volt és nem sokat dolgoztam rá, szerintem csinálni is tudsz ha van időd rá.
Ha más nem is, de talán elindulni segítenek a képek
Meg a kényszer, hogy mennyi lóvéd van a motor vásárlására!
Igazából én se ezt terveztem, valami túrásabbra gondoltam anno, de így alakult, a türelmetlenségemből kifolyólag. Viszont! Nem bántam meg! Nekem bejött.
Kinek mi az "IGAZI" . Nekem a króm és a sötét szín inkább az, de hát ízlések és pofonok ugye...
Mert még nem ültél IGAZI Hondán....... Vagyis már egyszer ültél, amikor ráültél az enyémre, az üléspozíció végett....
Hiába, aki tud, az tud. Gyorsan szabadalmaztasd le, nehogy valaki ellopja az ötletet és sorozatban gyártani kezdje! A szivató érdekes helyen van, motoron még csak kormányon lévővel találkoztam
Látod erre nem is gondoltam, de tényleg igazad van
Már várom az on-board felvételeket
Van sokféle kialakítású, a váznál erősítve van az a rész ahol az átmenő csavarok összefogják a vázat a blokkal, így nagyon komoly ellentartása van, nem csak a vázon nyugszik a tartó
A CB-n láttam olyat ami bilincsszerüen van rátéve a vázra és olyat is ami meglévő csavarokra van gyárilg tervezve, abból is van 2pontos és 3pontos is. Arra jók ezek ha "perec" van kevesebb az esély arra, hogy beroppan a blokkfala és kifolyik az olaj, ha "nagyperec" van akkor úgyis mindegy és a váztorzulást sem a bukócső fogja okozni.
Keress vissza a CB 500 fórumon, Szobbalnak gyári van, még képet is rakott fel. Este ha hazajövök még napvilágon lefotózom az enyémet ami a gyári rögzítési pontokra van téve, csak a bandit alsó felfogatása kicsit másabb volt ezért kellett rajta igazítani
nem remeg, csak ha sz@r az út.
Szia Laci!

Azon gondolkodok napok óta, h a bukócsövet merjem e olyanra csináltatni, h a vázon átmenő csavarok tartsák. De a tied is ilyen, akkor ha jól olvasom a banditon is hasonszőrű van.
Nem akarok nagy hülyeségeket beszélni,amit találtam a neten a cb-hez azokon nem látszik felső rész hogyan van pontosan rögzítve a vázhoz. De mintha nem így lenne az megoldva, kell kérjek valakitől közeli képet.
Akkor lehet, h megmerem kockáztatni én is az ilyesfajta kialakítást, ha eleve lehet így kapni.

A hétvégén történt baleset gyorsította fel nálad is ezt a felszerelést?

Ui: Te hallottál vmit a gsx 650-ről? Sétafikálás közben belebotlottunk egybe Pesten és azóta bele vagyok buzulva....
Üdv Urak!
Miki, fantasztikus problémamegoldó készséged eme remekműve előtt fejet kell hajtanom Megérte az a sok munkaóra és a tervezés fázisában az a sok sok átalvatlan éjszaka, szerintem pályát tévesztettél Neked minimum a NASA-nál kellene ténykedned a legújabb űrkutatási programban mint vezető tervező mérnök. Annyi a gond mindössze, hogy úgy fog remegni mit az állat ezért javaslom valami gumi csillapító beszerelését, tudod olyat amilyen az enyémbe is van és amit a Tisza túrán rendesen le is minősítettél.

Munka után én is elbujtam a világ elől és átjárt a sufni illata. A blokkvédőt alakítottam át amit egy "nagybanditról" vettem. A felső rögzítés passzolt, viszont az alsót le kellett vágni és 90°-ban elfordítani majd újrahegeszteni, de előtte 5,5centit beletoldani a csőbe. A blokkrögzítő gyári csavarokat nem tudtam visszarakni mert rövidek lettek volna, venni kellett 1cm-el hosszabb 8.8-as imbuszfejüeket. A kisebbik (de annál kritikusabb) fiam azt mondta "jó, hogy nem annyira látszik, de legalább van ott valami"
Mutatom képekben:
ja, megmutatom a fényképező tartóját, a motoromon.
Számtalan átalvatlan éjszaka, 3 hónap tervező, előkészítő munka, és 68000 belefektetett munkaóra!
És tessék:
Igen, mert az olyan lett volna, mintha Téged fényképeztelek volna: sokkoló!
Ebből csak azt tudom leszűrni, hogy mindketten milyen okosak vagyunk, ugyanis Te autóval mentél arra, én meg sehogy se!
Hálásak is vagyunk érte, hogy magadat nem fényképezted rá a képre, elrontva az összhatást!
Ha ma felénk jöttél volna nem lett volna kedved fényképezni A munkahelyem előtt a járda nem volt járható a hirtelen lehullott sok eső miatt. Kivételesen örültem, hogy autoval mentem reggel
Tudom, unjátok már, de még 1 kép.
És milyen qrva jó formája van!
Gondolhatod, Laci! Brutálisan megrázó volt!
A baj akkor is megtörténhet ha nagyon vigyázunk! Szerencsére, hogy az ügyességének köszönhetően nagyobb baj nem lett! Ezért mondom , hogy mindig nagyon figyelve és az "ellenfél" hülyeségeit előre kiszámítva vezessünk!
Sajnáltam is szegényt, mert mi családilag a templomban ültünk, mert nálunk két gyerek is első áldozó volt, és ő pedig sem engem, sem a többieket se érte el telefonon. Így mire véget ért a mise, már a balesetin ült. Én még találkoztam a rendőrökkel - mondták is hogy hasonlítunk - de nem mondhattak semmit, viszont az egyik rendes volt, - a másik is - és mondta, hogy nem jött gyorsan a motoros.
Na ilyet sosem csinálnék. Az én motorom nálam sosem volt tiltáson és szerintem az előző gazdája sem így motorozott vele. Nem kapkodós a motor csere amúgy... Ha szembe jön egy vevő akkor mehet, de kényelmesebben tudnék jövőre átülni egy másikra. Most is valahogy összehoznám, de komoly torna lenne anyagilag. A sevenfifty teljesen jól egyben van, hogy élmény rajta motorozni, annyira hibátlan. Abszolut nem gond ha egy, vagy akár két év múlva lesz meg a kutyus. Mert meglesz az tuti :)
Sajnálom Zolit, de a lényeg, hogy neki nincs komolyabb baja. A rendőröket jó hogy kihívtátok, mert addig akármit ismer el, simán viszakozhat, amíg nincs hatósági ügyintézés...