Köszönöm a képeket! Nagy segítség ez így számomra.
Szombaton ha valakit érdekelne lesz némi zavargás a Balatonon. Bulira nem szoktunk menni, a felvonuláson rengetegen szoktak lenne, megnézni is érdemes, ha nem is vesz részt az ember:
Belinkelni nem tudom, de a programokban megtalálható : http://www.hog.hu/
Mutatom az ígért képeket Fecó!
Láthatóak a rögzítési pontok és külön a bukócső is, visszabontottam mert még csak "nyersre" volt festve. Nem tudom a CB rögzítési pontjai hol vannak kialakítva, de van többféle megoldás is keresd a neten vagy az 500-as tesóknál. Egyet találtam ami 3pontos az ára pedig 30ezer! A Bandité 5ezer volt és nem sokat dolgoztam rá, szerintem csinálni is tudsz ha van időd rá.
Ha más nem is, de talán elindulni segítenek a képek
Meg a kényszer, hogy mennyi lóvéd van a motor vásárlására!
Igazából én se ezt terveztem, valami túrásabbra gondoltam anno, de így alakult, a türelmetlenségemből kifolyólag. Viszont! Nem bántam meg! Nekem bejött.
Hiába, aki tud, az tud. Gyorsan szabadalmaztasd le, nehogy valaki ellopja az ötletet és sorozatban gyártani kezdje! A szivató érdekes helyen van, motoron még csak kormányon lévővel találkoztam
Van sokféle kialakítású, a váznál erősítve van az a rész ahol az átmenő csavarok összefogják a vázat a blokkal, így nagyon komoly ellentartása van, nem csak a vázon nyugszik a tartó
A CB-n láttam olyat ami bilincsszerüen van rátéve a vázra és olyat is ami meglévő csavarokra van gyárilg tervezve, abból is van 2pontos és 3pontos is. Arra jók ezek ha "perec" van kevesebb az esély arra, hogy beroppan a blokkfala és kifolyik az olaj, ha "nagyperec" van akkor úgyis mindegy és a váztorzulást sem a bukócső fogja okozni.
Keress vissza a CB 500 fórumon, Szobbalnak gyári van, még képet is rakott fel. Este ha hazajövök még napvilágon lefotózom az enyémet ami a gyári rögzítési pontokra van téve, csak a bandit alsó felfogatása kicsit másabb volt ezért kellett rajta igazítani
Azon gondolkodok napok óta, h a bukócsövet merjem e olyanra csináltatni, h a vázon átmenő csavarok tartsák. De a tied is ilyen, akkor ha jól olvasom a banditon is hasonszőrű van.
Nem akarok nagy hülyeségeket beszélni,amit találtam a neten a cb-hez azokon nem látszik felső rész hogyan van pontosan rögzítve a vázhoz. De mintha nem így lenne az megoldva, kell kérjek valakitől közeli képet.
Akkor lehet, h megmerem kockáztatni én is az ilyesfajta kialakítást, ha eleve lehet így kapni.
A hétvégén történt baleset gyorsította fel nálad is ezt a felszerelést?
Ui: Te hallottál vmit a gsx 650-ről? Sétafikálás közben belebotlottunk egybe Pesten és azóta bele vagyok buzulva....
Üdv Urak!
Miki, fantasztikus problémamegoldó készséged eme remekműve előtt fejet kell hajtanom Megérte az a sok munkaóra és a tervezés fázisában az a sok sok átalvatlan éjszaka, szerintem pályát tévesztettél Neked minimum a NASA-nál kellene ténykedned a legújabb űrkutatási programban mint vezető tervező mérnök. Annyi a gond mindössze, hogy úgy fog remegni mit az állat ezért javaslom valami gumi csillapító beszerelését, tudod olyat amilyen az enyémbe is van és amit a Tisza túrán rendesen le is minősítettél.
Munka után én is elbujtam a világ elől és átjárt a sufni illata. A blokkvédőt alakítottam át amit egy "nagybanditról" vettem. A felső rögzítés passzolt, viszont az alsót le kellett vágni és 90°-ban elfordítani majd újrahegeszteni, de előtte 5,5centit beletoldani a csőbe. A blokkrögzítő gyári csavarokat nem tudtam visszarakni mert rövidek lettek volna, venni kellett 1cm-el hosszabb 8.8-as imbuszfejüeket. A kisebbik (de annál kritikusabb) fiam azt mondta "jó, hogy nem annyira látszik, de legalább van ott valami"
Mutatom képekben:
ja, megmutatom a fényképező tartóját, a motoromon.
Számtalan átalvatlan éjszaka, 3 hónap tervező, előkészítő munka, és 68000 belefektetett munkaóra!
És tessék:
Ha ma felénk jöttél volna nem lett volna kedved fényképezni A munkahelyem előtt a járda nem volt járható a hirtelen lehullott sok eső miatt. Kivételesen örültem, hogy autoval mentem reggel
A baj akkor is megtörténhet ha nagyon vigyázunk! Szerencsére, hogy az ügyességének köszönhetően nagyobb baj nem lett! Ezért mondom , hogy mindig nagyon figyelve és az "ellenfél" hülyeségeit előre kiszámítva vezessünk!
Sajnáltam is szegényt, mert mi családilag a templomban ültünk, mert nálunk két gyerek is első áldozó volt, és ő pedig sem engem, sem a többieket se érte el telefonon. Így mire véget ért a mise, már a balesetin ült. Én még találkoztam a rendőrökkel - mondták is hogy hasonlítunk - de nem mondhattak semmit, viszont az egyik rendes volt, - a másik is - és mondta, hogy nem jött gyorsan a motoros.
Na ilyet sosem csinálnék. Az én motorom nálam sosem volt tiltáson és szerintem az előző gazdája sem így motorozott vele. Nem kapkodós a motor csere amúgy... Ha szembe jön egy vevő akkor mehet, de kényelmesebben tudnék jövőre átülni egy másikra. Most is valahogy összehoznám, de komoly torna lenne anyagilag. A sevenfifty teljesen jól egyben van, hogy élmény rajta motorozni, annyira hibátlan. Abszolut nem gond ha egy, vagy akár két év múlva lesz meg a kutyus. Mert meglesz az tuti :)
Sajnálom Zolit, de a lényeg, hogy neki nincs komolyabb baja. A rendőröket jó hogy kihívtátok, mert addig akármit ismer el, simán viszakozhat, amíg nincs hatósági ügyintézés...
Szombaton ha valakit érdekelne lesz némi zavargás a Balatonon. Bulira nem szoktunk menni, a felvonuláson rengetegen szoktak lenne, megnézni is érdemes, ha nem is vesz részt az ember:
Belinkelni nem tudom, de a programokban megtalálható : http://www.hog.hu/
Láthatóak a rögzítési pontok és külön a bukócső is, visszabontottam mert még csak "nyersre" volt festve. Nem tudom a CB rögzítési pontjai hol vannak kialakítva, de van többféle megoldás is keresd a neten vagy az 500-as tesóknál. Egyet találtam ami 3pontos az ára pedig 30ezer! A Bandité 5ezer volt és nem sokat dolgoztam rá, szerintem csinálni is tudsz ha van időd rá.
Ha más nem is, de talán elindulni segítenek a képek
Igazából én se ezt terveztem, valami túrásabbra gondoltam anno, de így alakult, a türelmetlenségemből kifolyólag. Viszont! Nem bántam meg! Nekem bejött.
A CB-n láttam olyat ami bilincsszerüen van rátéve a vázra és olyat is ami meglévő csavarokra van gyárilg tervezve, abból is van 2pontos és 3pontos is. Arra jók ezek ha "perec" van kevesebb az esély arra, hogy beroppan a blokkfala és kifolyik az olaj, ha "nagyperec" van akkor úgyis mindegy és a váztorzulást sem a bukócső fogja okozni.
Keress vissza a CB 500 fórumon, Szobbalnak gyári van, még képet is rakott fel. Este ha hazajövök még napvilágon lefotózom az enyémet ami a gyári rögzítési pontokra van téve, csak a bandit alsó felfogatása kicsit másabb volt ezért kellett rajta igazítani
Azon gondolkodok napok óta, h a bukócsövet merjem e olyanra csináltatni, h a vázon átmenő csavarok tartsák. De a tied is ilyen, akkor ha jól olvasom a banditon is hasonszőrű van.
Nem akarok nagy hülyeségeket beszélni,amit találtam a neten a cb-hez azokon nem látszik felső rész hogyan van pontosan rögzítve a vázhoz. De mintha nem így lenne az megoldva, kell kérjek valakitől közeli képet.
Akkor lehet, h megmerem kockáztatni én is az ilyesfajta kialakítást, ha eleve lehet így kapni.
A hétvégén történt baleset gyorsította fel nálad is ezt a felszerelést?
Ui: Te hallottál vmit a gsx 650-ről? Sétafikálás közben belebotlottunk egybe Pesten és azóta bele vagyok buzulva....
Miki, fantasztikus problémamegoldó készséged eme remekműve előtt fejet kell hajtanom Megérte az a sok munkaóra és a tervezés fázisában az a sok sok átalvatlan éjszaka, szerintem pályát tévesztettél Neked minimum a NASA-nál kellene ténykedned a legújabb űrkutatási programban mint vezető tervező mérnök. Annyi a gond mindössze, hogy úgy fog remegni mit az állat ezért javaslom valami gumi csillapító beszerelését, tudod olyat amilyen az enyémbe is van és amit a Tisza túrán rendesen le is minősítettél.
Munka után én is elbujtam a világ elől és átjárt a sufni illata. A blokkvédőt alakítottam át amit egy "nagybanditról" vettem. A felső rögzítés passzolt, viszont az alsót le kellett vágni és 90°-ban elfordítani majd újrahegeszteni, de előtte 5,5centit beletoldani a csőbe. A blokkrögzítő gyári csavarokat nem tudtam visszarakni mert rövidek lettek volna, venni kellett 1cm-el hosszabb 8.8-as imbuszfejüeket. A kisebbik (de annál kritikusabb) fiam azt mondta "jó, hogy nem annyira látszik, de legalább van ott valami"
Mutatom képekben:
Számtalan átalvatlan éjszaka, 3 hónap tervező, előkészítő munka, és 68000 belefektetett munkaóra!
És tessék:
És milyen qrva jó formája van!