Nem tudom, még konzultálni kéne az asszonnyal, hogy mi a terv. Természetesen nálunk nincs nő uralom, de azért illik megbeszélni.
Holnap felhívlak, hogy mi a helyzet.
A mosógép felejtős. Én simán beáztattam mosószeres vízbe, - protektorok nélkül - aztán manuálisan kimostam. A kosz úgyis kijön, és a kabát anyaga is megmarad. A bogarakat pedig a vizes körömkefe kiválóan lehozza.
Ja, ma este én is mentem 1 kis karikát, - pedig rohadt hajtós nap volt - mert már elvonási tüneteim voltak. Bogarak nem voltak, mert mind Rád szálltak!
Sikeresen visszahültem üzemi hőfokra, egyetlen negatívuma van csak a késő délutáni motorozásnak, az a sok bogár ami a plexire meg a bukóra indít kamikáze támadást. Kelet-Magyarország összes repülőrovara rám vadászot.
Cordura kabátot hogyan tisztítjátok? Mosógépbe be merjem rakni protektor nélkül? Vagy csak öblítős vízbe áztassam be?
A bőrrel nem volt ilyen gondom, simán letöröltem nedves ruhával
Akkor ne foglalkozz vele, kicsi hajlás van a tárcsába, ha gond lenne azt éreznéd fékezéskor. Az enyém érdekes módon hátrafélé tolva súrolja egy ponton a tárcsát, legalábbis csak ekkor hallom, a fékpadon tökéletesen egyenletes fékhatást mutatott
Üdv Báttya!
A Balcsin is tombol a nap?
Ma tuti napszúrást kaptam, ki kéne találni a szerelőkosárra valami napernyőt legfeljebb állandóan csak a felső fázist javítanánk, télen meg az alsókat
Nem feltétlen cserés, mert a tárcsa néha szokott minimálisat vetemedni a surlódás keltette hő hatására, vagy esetleg ha pl. kerékszereléskor kicsit odakoppintjuk valahova. Az úszónyereg ezt lekezeli és fékezéskor ebből nem veszel észre semmit. Akkor van baj ha olyan szinten vetemedik mint a Mikié, bár az a tányéros alakváltozás már az extrém kategóriába sorolható. Akkor kuka ha nem egyenletesen kopik a tárcsa anyaga, azaz ha körbeméred mikrométerrel a tárcsa vastagság eltérő és fékezéskor visszapulzál a fékkarra ill. fékpedálra. Esetleg kis szerencsével és idejében észrevéve leszabályozható a tárcsa, de figyelembe kell venni a gyárilag megadott kopáshatárt. Nem árt néha átkezelni a féknyergeket és akkor megelőzhatő az ilyesmi, persze hallottam én már gyárihibás eltérő anyagszerkezetű tárcsáról is amit hiába szabályoztak le, mert ahol "puhább" az anyag ott úgyis jobban kopik a későbbiekben is. Csapágyat viszont nem árt ellenőrízni és olyat már én is tapasztaltam (még a CB 1-nél), hogy nem egyformán nyúlt a lánc és cserélnem kellett, pedig "O" gyűrűs DID volt!
Tegnap motoroztam egy keveset. A nap végén mikor beélltam a garázsba, levettem a gyújtást és csak begurultam. Akkor lettem figyelmes arra, hogy zajos a hátsó része a motornak. Felállítottam sztenderre, megforgattam a kereket kézzel és egy ponton mintha a tárcsa és a betétek összeérnének. Ha ez van akkor gondolom tárcsa hajlott és kuka... Igazam lehet?
Az a baj, hogy ezt nem egy taknyos kölyök csinálta.. de mivel ez nyilvános fórum ezért vádaskodni sem szabad, még ha tudom is ki csinálta.
Remélhetőleg igaz a mondás miszerint "az élet hosszútávon igazságos"
Holnap felhívlak, hogy mi a helyzet.
Ja, ma este én is mentem 1 kis karikát, - pedig rohadt hajtós nap volt - mert már elvonási tüneteim voltak. Bogarak nem voltak, mert mind Rád szálltak!
Cordura kabátot hogyan tisztítjátok? Mosógépbe be merjem rakni protektor nélkül? Vagy csak öblítős vízbe áztassam be?
A bőrrel nem volt ilyen gondom, simán letöröltem nedves ruhával
Sütött ma egész nap! Nagyon erős volt az UVB-sugárzás! Szerencsére belső munkám volt!
"Üvöltsön a szél"
A Balcsin is tombol a nap?
Ma tuti napszúrást kaptam, ki kéne találni a szerelőkosárra valami napernyőt legfeljebb állandóan csak a felső fázist javítanánk, télen meg az alsókat
Remélhetőleg igaz a mondás miszerint "az élet hosszútávon igazságos"