Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Képzeletben látom az arcodat ahogy kérdőre állt amikor megittad az alkoholmentes löttyöt
Alko-hoool
Használt motornál nem számít a kor, főleg 5éves kor felett. Most a felvonuláson a dögmelegben is elgondolkoztam ezen mert amíg én azon ügyeskedtem, hogy ne forraljam fel a motort (2ezer körüli fordulat és lehetőleg folyamatos haladás a hőleadás érdekében) addig mások tiltáson a kormányleállítóval játszadozva óriási durrogtatással üdvözölték a kapuba álló népeket. Integettek nekem is, hogy huzzam neki... gondoltam majd veszel magadnak és azt húzogatod...
Mi mondtuk, hogy a motorod jó vásár lenne, Te jártál jól mert megmarad, persze én kívánom hogy sikerüljön a Bulldog, de nem minden áron mert egy olyan motort mint ami Neked van nem szabad elkótyavetyélni
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy jól reagálta le és nem az autóba csapódott... Sajnálom nagyon és jobbulást Zolinak!
Na, Gyerekik! A mai termés:
Leradírozva a GSXF felirat, a kormány végsúly, fékkar, az oldalidom, a dekli fedél, az alsó eke idom, - az csak kicsit - a lábtartó, a hátsó fékkar, a dob, és a hátsó index. Valamint a sisak.
Plussz hüvelyk ujj zúzódás, - 15.-én leveszik a sínt - kesztyű, kabát.
Jobbról a vakegér nő kifordult a tesóm elé, - ő védett utvonalon jött, satu fék, így elcsúszott, viszont nem állt bele az autó oldalába.
A nő elsőre elismerte, utána telefonált, aztán már gyorsan jött a motoros. A tesóm viszont nem volt szívbajos, jöjjön a rendőr, mentő.
Egyenlőre úgy néz ki nálam marad a Honda, Péter fiatalabbat keres Bár amilyen hírdetéseket látok, sokkal fiatalabb nem sok van, de drágább akad Mint ez is:
Sevenfifty 1993
Bazsalyogtam is tőle először, de amikor nagyon szomjas vagy nem igen nézed a lóhugy állagát! aztán csak elfogyott!
vagyis erre a mailcímre:
bobewing@freemail.hu
Sziasztok!
Köszi a tanácsokat!
Pedro motorja az a kisdobozos?
Minden megoldás érdekel....
Pedro írj róla pár dolgot a privát mailre.... meg valami irányárat is.
Legalább elgondolkodok rajta...

Ma kinéztem a RedBaronhoz... ott sajnos nincs eladó Sevenfifty.
Egy CBF600-ast néztem meg jobban. És közben még egy Suzuki GSF 750-et ajánlottak.
De azok annyira nem győztek meg....
Az, hogy citromos még rendben is van, de alkoholmenteset...pfúúú
Tán huzatot kaptál?
Üdv Urak!
Jelentem megvolt a motoros piknik! Olyan meleg volt, hogy a zsírom kiolvadt... Már 10-re odaértünk és hamarjában kialakítottuk a komfortos táborhelyünket. Volt szélsátrunk, kempigszékünk és minden ami az ebédhez kell, a kis egyszerhasználatos grill ma is nagyon jó szolgálatot tett. Bíztam azért abban, hogy valaki jön közületek, kaja is jutott volna bőven. Körbenéztünk volt mindenféle bámulnivaló, aztán résztvettünk a felvonuláson majd megnéztük a Trianoni emlékművet és irány haza. Sajnos holnap meló pedig jó lett volna még másnapig maradni, főleg mert Zoli bácsi is ott volt aki valószinű kis hazánk legöregebb inazumása
Mellesleg vettem egy blokkvédőt is ami korábban egy 1,2-es Banditon szolgált.
Az Üvegtigris egyik dalával tudnám jellemezni a mai napot, nekünk is sikerült vasárnapot csinálni link
Erre fele azt limonádénak hívják!
Én az elmúlt nyáron alkoholmentes citromosat ittam. Mert az volt a bajom, hogy szomjas voltam nem az, hogy józan!
Bocs: 1 sör, az két (2) sör!
Nem, nem, nem, mert még motorozni fogok!
Amúgy meg tudod: 1 sör nem sör! ' sör az két (2) sör, vagy ennél több!
Megengedem, hogy igyál egy sört!
Mondom egyet!
Szia Péter!
Amint látod az előbbieket, már meg is oldottam a motor vásárlási problémádat.
Már hátra is dőltem itt a fotelben elégedetten!
Rajtam nem múlik, felőlem akár így is lehetne.
Na, akkor eladod a Kpetinek, így neki se kell túl messzire menni, ráadásul lesz 1 jó gépe, Te meg ráülsz a bulldogosra, a legközelebbi túrán meg megszemléljük, megszakértjük.
Ezen futárkodni azért kemény lehet... Nem igazán szeretném kipróbálni
Számít, mert egybevág az enyémmel
Yamaha Bulldog? Az nagyon brutál anál! Ha számít a véleményem, én maximálisan támogatom! Sok érv szól amellett is!
Múltkor voltam a szerelőnél, mesélte, hogy kintről hoztak 1 motort, és valami kis kótogó hangja volt. Soha (!) nem cseréltek benne olajat, ebből kifolyólag elsorolta, hogy miket kell kidobálni belőle.
Nem osztom teljes mértékben a Józsi álláspontját, inkább Lacival vagyok egy véleményen. Kint is, idehaza is lehet szép állapotú és leharcolt motorokat is találni. A kinti motor mellett az szól, hogy talán ott nem tétel az órát tekergetni, ha megveszel egy motort abban nagy valószínűséggel annyi km lesz, mint amennyit az óra mutat. Viszont ittthon meg lehet nézni a motort, kintre pedig max fénykép után indulhatsz el és a valóság lehet nagyon más mint a fénykép... A Sevenfifty viszont nagyon jó választás, igazi igásló, szinte nincs ami elromoljon rajta. 150000 km nél is motor még, nem úgy mint sok másik
Általában túlzottnak tartom a sok fényezést, amit az eladók írnak a motorjaikhoz, de ezzel a sevenfifty tulajjal egyetértettem:

"Ha nem akarsz szerelgetni, vagy egyszerűen nem tudod mitől megy csak vezeted, akkor ez a te motorod. Megbízható, elnyűhetetlen technika. "

Magyarországon 399.000.- és 799.000.- Között van egy Sevenfifty. A realitás szerintem épp a kettő között van. Egyébként jó ajánlatért én is megvállnék az enyémtől, mert távlati célom egy Yamaha Bulldog, amit ha eladnám a motort nem is lenne olyan nehéz elérnem Viszont mikor rágondolok, hogy lenne-e még egy ilyen jó megbízható motorom mint ez, mindíg elbizonytalanodom...
Motoros másodvirágzásom alanyait mindig hírtelen felindulásból választottam ki, de kellett hozzá szerencse is. A CB 250-est egyik cimborámtól vettem így tudtam mit veszek, a CB-1 alaposabb kutatómunka eredménye volt. A Használtautón kiválasztottam Pest környékén 5 motort amiből 4 Honda volt (CB-1, CB 400, VFR 400, CBR-400) és egy XJ 600. Felhívtam mindet, lebeszéltem egy napra az összeset, de közöltem ha nem érek oda akkor visszaszólok. Az első helyen volt a CB-1 ami nagyon megtetszett így szóltam a többieknek, hogy megtaláltam amit kerestem. Az Inazumát kíváncsiságból néztem meg mert közel hírdették (30km) és még akkor a CB-1 megvolt, viszont a próbakör után tudtam, hogy nekem kell az a motor , vagy ha arról lemaradok akkor egy másik, de ugyanolyan! Szerencsém volt, hétfőn meghírdettem a Használtautón a CB-t és szerdán este elvitték, innen egyenes volt az út a Csühöshöz.
Külföldi motorokkal sem árt óvatosnak lenni, olvasni beleaszalódott olajról és kimondottan munkaezközként használt igáslóként tartott, de nyagynyomású sterimobbal rendbeszedett hétvégi, megkímélt szeretett motorként eladott darabokról is. Mindig azt mondom kevesebbe kerül egy szerelő óradíját kifizetni aki megnézi, mint utána mélyen a pénztárcába belenyúlni.
A Sevenfifty jó választás, sok szerencsét a vásárláshoz!

Kellemes hétvégét mindenkinek!
Szia Peti!
Ha kinti motort veszel, akkor nagy valószínűséggel rendesen szervizelt karbantartott motort fogsz kapni. Nem sufniszereltet mint itthon. Csak egy kicsivel drágább lesz mint az itthoni! meghallgatni kipróbálni akkor is fontos.
Sziasztok!
Kezdő motoros vagyok (valójában leszek). Még a forgalom vizsgám hátra van.
Most választanék motort.
Valamiért a Sevenfifty-be szerettem bele, pedig még soha nem is ültem rajta. Eddig csak jókat olvastam róla (és nem csak ebben a fórumban).
Tanácsot szeretnék kérni:
Érdemes Németországból behozni, behozatni? (itthon alig néhány eladó van eladó).
Van valaki, aki ilyesmivel foglalkozik, és szívesen ajánljátok?
Ismertek megbízható szerelőt Budapesten, aki Hondákkal foglalkozik?
Bármi jó tanácsot fogadok a vétellel kapcsolatban.

Lehet, hogy valahol már vannak ilyen bejegyzések a fórumban... de nagyon hosszú... nem olvastam végig.

Előre is köszi,
Péter