Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap napsütésnél mikroszkóppal megnézem milyen anyag ez? Nagyon finom állagú! Tanulság : lehet ezen a kúton nem nagy a forgalom.
Írj nyugodtan. Esténként nézem a postafiókot ! Gyertek!
Örülök, hogy rendeződött bár nem értem a szűrő miért nem fogta meg ezeket a trutyikat..
Más: lehet hamarosan találkozunk (kb. 2hét) majd írok egy szép E-mailt ezzel kapcsolatban.
Végre letelt az ügyelet és bár a mai is húzós nap volt de megyek motorozni találtam a határszélhez közel egy erdős szakaszt üzemzavarozás közben.
Megyek lecsekkolom kétkeréken
Szétszedtem a karburátorokat, ilyen finom iszapszerű üledék volt bennük. Szombaton estére végeztem, a birkózással. Tele volt vele a hátizsákom, ...stb! Többet ott nem tankolok! Ma mentem egy rendeset, és gyönyörűen muzsikált!
Lehet a Pajero helyett UAZ-zal kellett volna megpróbálni?!
A yamaha rendszerhez megvan minden. Összevetem pontosan mi is kell a hondához, de szerintem darabszámra egyeznie kell. Csak a karok hossza kérdéses, amit le kell hozzá gyártani.
Ejha! Nagyon komoly! Először abból indultam ki, hogy a sajátom hogyan készült, persze az nem hasonlítható egy gyári rendszerhez. Ha megvannak a gyors kioldáshoz szükséges adapterek akkor nincs vele gond, nagyon praktikus konzol.
Én is úgy gondolom, hogy csekély átalakítással meg lehet úszni. Közben megérkezett, át is forgattam, valamivel komolyabb anyag mint amire számítottam elsőre, a Givi tartótól masszívabb kivitel. A hidas megoldás ennél a tartónál annyira nem hiszem, hogy jó megoldás lenne, hiszen a neve is utal rá"quick lock" azaz gyors zár rendszerű.
Itt egy videó róla:
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch
?v...

Ha lefixáljuk egymáshoz a két alaplapot, akkor ez már nehezebben lesz eltávolítható. Viszont a rendszámnál felszerelhető az az áthidaló vas ami az indexeket tartja, az egy pont, a telócsavar a második, a majrévas a harmadik, az index helye a negyedik. Ez így már elég is lenne
Van lopásjelző és a jel most is bement az üzemirányítóhoz, de a trafó az Isten háta mögött egy tanya mellett van, én is nehezen tudtam megközelíteni a Pajero-val. Akik ezt csinálják gyorsan dolgoznak és hamar eltünnek a vadregényes tanyavilág útvesztőjében.
"Normális ember ilyet nem csinál" sajnos még cifrábbakat is, képesek a kandeláberek szerelőnyílásainak aluminium fedeleit lelopni közterületen, parkokban, ahol gyerekek is játszanak és akár bele is nyulhatnak, mert ugye a gyerek kíváncsi...
A kezüket kéne eltörni...
Na ez sokkal jobb mint amire számítottam és szerintem tutira lehet kezdeni vele valamit hiszen minden adott csak a rögzítőfüleket kell áthelyezni. Mivel Neked már középkonzolod is van akár ahhoz is lehet rögzíteni egy-egy ponton.
Rámásoltam a CB leírására az XJ kicsinyített leírását és bizony van eltérés, de kis gondolkodással ki lehet találni új pontokat amikkel stabillá tehető a konzol. Még ott van a hidas megoldás is (mint az enyémen) ami ellentartást ad a két oldalnak, ahhoz kerítünk anyagot ha nem adja ki a meglévő. A teló felső csavarját kell esztergályossal legyártatni vasból, hogy hegeszthető legyen (akkor nem kéne elszabni a gyárit) és az utángyártottat átalakítani vagy belső menetesre, vagy kiegészíteni egy füllel.
Szerintem megoldható
Nem értem, miért nem készítenek valami kis akár mobil-alapon is ami a trafón lenne, és akkor kezdene működni, ha behatás éri a gépet! De a másik: Nem kellene trafót lopni! Normális ember ilyet nem tesz!
És még pár db:
Bedobálom akkor ide a képeket. Ezt vettem meg, a keret tuti jó, a felfogató füleket kellene máshová áthegeszteni, vagy újakat csinálni hozzá. Azért vaciláltam kicsit, mert elég vékony lemeznek nézem, félek, hogy vetemdedni fog hegesztéskor. Viszont az ára ugye csúnyán a töredéke volt egy új ilyen konzolnak, ezért úgy döntöttem megveszem és ha kézbe véve bajosnak ítélem meg (és nálam hozzáértőbb is úgy gondolja), akkor max eladom és a pénzemnél vagyok akkor is. Eredetileg Yamaha XJ 600-900 tipusra van gyártva, linkelem a CB és az XJ szerelési vázlatait is.
Yamaha XJ 600
Honda CB 750
Itt pedig a képek:
Brutális támadás áldozata lett a szerencsétlen trafó, lelökték az álványáról (oszloptrafó volt) és szétverték teljesen, kibelezték a tekercseit és ellopták a szekunder leszáló vezetékeit. A 20kV-os oldalon a légvezetéket levágták úgy "feszmentesítettek".
Az olajat valószínű előtte nem engedték le mert az ott volt mindenütt.. még oda visszammenek az erre illetékesek a talajcserét elvégezni. A rendőrök újlenyomat után kutatva bekentek mindent valami fekete porral, attól lettem csupa retek amikor dolgoztunk a helyreállításon.

Legutóbb én a CB-1 karbijait tisztítottam, azután ismertem meg a Spurit amiről már írtam itt, évek óta használom azóta nincs ilyen gondom még akkor sem ha néha koszosabb benzin kerül a rendszerbe amit észre sem veszek. A nagyját megszűri a szűrő, az esetleges szulfátokkal, kicsapódásokkal és a vízzel elbánik a Spuri, ami egy csodaszer! Ezt csak az tudja aki használja és azt is, hogy tényleg fogyasztáscsökkentő hatása van. Amúgy a Csühösön is Keihin karbisor van , de még szerencsére belülről nem láttam, nem mintha nagy kaland lenne kitisztítani... persze jobb az ha nem kell piszkálni.
Én meg megszívtam a Kei-hin-t! Betankolhattam valami szemetet, mert tankolás után 5-6 km-el elkezdett prüszögni a műszer. Így a napokban "szabadidő" motorrá alakult a CBX! A szabadidőmet töltöm vele! Szereléssel!
A trafóból olajat loptak, vagy a trafót is?
Na mi van?
Semmi?
Itt semmi, vagyis van valami, sőt minden napra van valami... ami meg már nem semmi, mert ügyeletes vagyok
Józsi, emlegetted a trafólopást.. bejött, a másik meg tegnap este kigyulladt...
Kedden este érdekes módon nem történt semmi , már azt hittem a telefon romlott el, de nem , működött az isteni gondviselés mert munka után szétkaptam a Csühöst és beállítottam a szelepeket (következett).
Hála a Motulnak tökéletesek a vezértengelyek és a himbák is, nincs lerakódás, olajsár és gyönyörű a motor belső tisztasága!
Újra csodálatosan mormog a kis "gyenge" 750-es

Még messze van a hétfő reggel, de ha szerencsém van talán addig is jelentkezek, vagy nem, de az biztos.

Peti! Emil nem jött!
Akkor jó. A platnit lefújod matt fekete festékkel, akkor olyan mint az új.
Ahogy elnézem a képeiden, az én givi cullangom is ugyan ilyen, csak hát a karok ívei nem passzolnak
Szivesen A platninál arra vigyázz,hogy az alu rész ami magát a platnit tartja az a platnin tartozéka, nem a karé.
Köszönöm! Meg is találtam, felveszem vele a kapcsolatot, aztán meg futok egy pár kört az asszonynál, hogy szorítsuk ki valahogy a rávalót. A platni felfiatalításra meg Laci hátha ad valami tuti receptet.
Új a konzol. Ezzel foglalkozik a srác. Givi termékek a legjobb áron Így hirdeti magát az apróban.
A konzol egész baráti és legalább gyári! Ha jól értem hirdetésben találtad, akkor ezek szerint használt, vagy ezzel foglalkozik az eladó?
Ennyit talán nekem is megérne, és akkor nem kellene görcsölnöm a mostani átalakításával, a platnit meg lehet megúszom ha ezt a veterán kifakult műanyagot valahogy fel tudnám frissíteni.
Teszek már fel én is pár képet. Ma délelőtt meg kellett néznem egy munkát a Chinoinnál (Lillafüred előtt). Kicsit továbbmentem hűsölni Szerintem érdemes volt
Szia Lajos!

A doboztartó konzol 12.000.-
A platni 9.000.-

Dobozt vettem többfélét is. Az első egy 35l givi volt, de azt eladtam mert kicsinek bizonyult. Most egy 48 l-es Kappa K48 van fent, az 18.000.- pénz volt.
Vettem még két oldaldobozt is ami Kappa K40 névre hallgat ez 30.000.- volt a pár. Alkalminak mondható, nem volt szivem kihagyni.
Most a tartója kérdéses még mert ahoz nincs gyári tartó.
A konzolt + platnit innen vettem az apró részről, ha kell az email adom.
Még 1 kép. Tegnap érintőlegesen ilyenben vettünk részt, - ott is álltunk 1 órát - felhívnám a figyelmet a kcr-es letalpalójának szögére, majdnem derékszögben hátra hajlott!