Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor már CBR 1000 RR lesz!
Az igazság az, hogy régen voltam már dekoroséknál és arra gondoltam talán már van valami újítás amikor pl. egy alapszínű matricát géppel festenek meg a kért szinösszeállítás szerint
Ettől függetlenül teljesen jó lett így is, de ha majd megint cserélned kell úgy 10-15év múlva talán már a dekorosok is felnőnek a feladathoz
Kettőből van, a sárga az alap, és azon van rajta a fekete. Először egy irattartó fóliát kétfele vágtam, hogy szimpla legyen. Ezt felragasztottam a matricára, és alkoholos filctollal körbe rajzoltam.
Utána azt elvittem a matricka csinálóhoz, és ők vitelezték ki.
Nekem már csak a felragasztás maradt, sikerült is az elsővel rögtön lesz.patni magam. De így szép az élet, ha zajlik!
Ránagyítottam és nem látszik a fekete és a sárga között az átmenet, úgy néz ki mint ami egy anyagból van csak a szine tér el. Az is látszik, hogy géppel lett körbevágva, nagyon szép és tökéletesen gyári kinézetűre sikeredett.
Érdekelne a készítés története
Hja, és ingyértbe volt! Beállítottam 2 bejárati ajtót - műanyag- megolajoztam, megzsíroztam, és így!
Új matricka előre. Képekben.
ZIKKÁJL !
Jó lenne, ha a napot lopás helyett , valami tevékenységbe kezdenél, mert ha iszol, az káros az egészségedre. És mert én féltelek , hogy valami bajod lesz , ezért az italt , küldjed el nekem , főleg ha az "vadászmester" névre van keresztelve.
Szép jó napot Elvtársak!

Ahogy elnézem Miki gépét lassan nekem is idelye volna kezdeni valamit a vassal, ha mást nem , legalább lemosni, mert a januári kiruccanásaim után inkább egy cross motorra hasonlít . Ha elmúlnak ezek a fagyok meg is teszem, persze a polírozgatás ráférne, de valahogy nem vagyok olyan lelki áállapotban, hogy rábírjam magam. Lehet, hogy vissza kell szoknom a Joszef által oly sokat emlegetett orvosságokra, és egyéb kedély javítókra.
Óóóóó, hogy a Devla mórázza meg a bullkeszodat Dikk ! Ne a játékgííípbe dobáljad, meg eligyad, és akkor lesz pár száz forintod sukár csavarokra More ! De tényleg , szinte fillérekbe kerül .
Ez is 1 megoldás, csak nem olyan elegáns.
No majd lássuk.
Majd összekopnak
Amúgy van csavarbót, csak píz kéne!
Michelin Alpin A3 van nekem is és nagyon bitang, de önmagában az sem elég.
Köszönöm szépen Józsi, hogy ilyen figyelmes, kedves ember vagy, hogy felhívod a figyelmemet erre!
Új motort ne vegyek? Egyszerűbb lenne.
Csak küldjél egy kis pízt!
Na majd csak figyeld meg, ha erre jöttök nyáron !
Pedig még azt nem is hallottad, amiket én mondtam ! jobb is ! Nincsen felétek csavarbolt, hogy azt a sok ócska csavart kicseréld imbusz fejű horganyzott csavarra, ami még krómozott is ráadásul? De lehet kapni savállóból is ! csak hogy bosszantsalak !
Csak az a baj ezzel, hogy lelki füleimmel hallom, - sőt látom is(!) de azt szemeimmel - hogy a lefujt dekli fedél melletti cuccok meg kacagnak gúnyosan: hö-hö-hö, minket meg nem fújtál le!
Szép történet. Nekem is volt egy megcsúszásom tegnapelőtt reggel. Alig 30-al mentem egy 90 fokos kanyar előtt, mikor ráléptem a fékre. Arra is csak ABS kerregés volt a válasz. Hiába kormányoztam ment tovább egyenesen neki a padkának. Nem is gondolná az ember milyen soknak tud tünni a 30. Aztán a kerék elfordítása mellett ráhúztam a kéziféket, és így oldalt csúsztatva éppen sikerült megállítani. Ja és téli gumi volt. Nem is akármilyen, hanem a 2006-os kategóriagyőztes.
Lazítani? Próbálj meg lazítani, ebben a hülye világban szinte lehetetlen
Nagyon szép lett és mivel azt is jeleztem amikor nem tetszett így legalább Te is tudod, hogy amikor azt mondom jól sikerült azt komolyan is gondolom.
Üdv mindenkinek!
Ma reggel nekem is volt kalandom, egy egyenes szakasznál megperdült egy autó és belecsapódott az árokba. Száraznak tűnt az út de a szálló köd ráfagyott és baromira csúszott, én is akkor szembesültem ezzel amikor vadul csattogott az ABS de az autó nem akart megállni Alig mentem 50-60 között de mégis túlszaladtam rajtuk amikor észleltem a póruljárt autót. Elakadésjelző bekapcs és éppen készültem kiszálni amikor látom, hogy mögöttem nagyon jön valami... és jön... de nagyon jön... és már itt is van. Egy személyautó volt de úgy jött mint az állat alig bírt kikerülni szerintem nem rajta múlott, hogy sikerült neki. Amikor mellém csúszott az első kerekei balra voltak szedve és láttam ahogy közben korigálja jobbra és így csúszott el mellettem, szerencséje volt és nekem is, hogy nem szálltam ki Ideje lett volna, hogy legalább a gázt elvegye, de nem ő lendülettel jött az elakadásjelző és a bajba jutott autó se érdekelte, aztán majdnem még bajt is csinált. Szerintem becsokizott mert kicsivel arréb láttam leállva egy útmenti buszöbölbe, gondolom átértékelte a száguldozását De a legszebb ezután következett amikor fel akartam ajánlani a 4tonnás csörlőm segítségét ami ott vírított a Toyota orrában. A "Tudok segíteni?"-re az a válasz jött "Ne ájjá meg, huzzá a gec.be me belédjönnek" Erre mit lehet mondani? "Akkor szevasztok!"
Telente 2-3 autót kiszedünk az árokból, már idén is volt egy amikor egy vadász és a fia törte magát össze, a mentőt is mi hívtuk ki, senki nem állt meg, még akkor se amikor az oldalán fekvő autóból mászott kifelé az öreg vérző fejjel. Ráadásul mindkettőt elvitte a mentő így mi vártuk meg az autómentőt nehogy az út szélén szétlopják a roncsot. Az autómentő meg egy vicc volt mert csak olyan csörlője volt ami egyenesen felhúzza a mentőre, de ahhez nekünk kellett kihúzni az árokból és lábra állítani a törött autót.
Félelmetes ami az utakon van, sokan hiszik magukat hegylakónak és bármennyire jó a téligumi (nekem is van) sokaknak hamis önbizalmat ad és bátorságot a száguldáshoz.
Ja, holnap kész a matricka a fejidomra. De ezt már úgy kell feltenni, hogy tiszta víz legyen a helye, és akkor szépen a helyére lehet igazítani, aztán középről kifele ki kell nyomni alóla a vizet, és a levegőt.
Oszt annyi. ( Elméletileg)
Főnök Úr! Így jó lesz?
Én vagyok a hülye, most kitoltam magammal, mert így most már a másik oldallal is kezdeni kell valamit.
Kis mértékben alkalmazva GYÓGYSZER!