Őööö amikor én tisztogatom a féktárcsát és a környezetét valamint a féknyerget akkor mindig lesze...
Nyugi!
Nem borzolom a kedélyeket a részletekkel egy a lényeg az a része is tisztán mutat jól
Ki lehetett az? Nem is tudom. Biztos, hogy itt volt?
Maradjunk annyiban, hogy használni is, meg szeretni is.
Hiszen szeretjük mert használjuk, és használjuk, mivel szeretjük! Na, ezt most jól megmondtam!
Ma a féktárcsát tekergettem. Hogy össze lehet koszolni azt is.
Vagyunk ezzel így egy páran
Esetleg annyiban különbözünk, hogy van aki a dizájnosat szereti, de van aki az egyszerűt, vannak akik a teljesítményért vannak oda, míg mások a nyugalom lovasai és sorolhatnám... Viszont valamiben nagyon egy a hitünk: MOTOROZNI JÓ és ilyenkor mikor nem kedvez az időjárás nézegetni is élmény a paripákat!
Pedig még nem is olyan régen itt beszólt nekem valaki azzal kapcsolatban, hogy a motort nem szeretni, hanem használni kell.
Akkor most hogy is van ez?
Jól emlékszel, a tankpad felső része karbon mintás, sőt az indexek - nem a tükrökről beszélek - hátsó fele is.
A műszakija márc. 26 (szombat), úgyhogy azon a héten lesz valamikor vizsgán.
Remélem jó idő lesz!
Háááááát..... nem tudom. Már azután látod, hogy 400-assal kétszer rámentem. És mintha semmi nem történt volna. Lehet, hogy marad az egyszerűbb - gyorsabb - megoldás. Holnap kiderül.
Ja, a képen NE a háttért nézzed. Az most szárad.
Itt még visszaállítható az eredeti állapot bár van vele meló de ha inkább a gyári állapot felé hajlasz akkor megéri a törődést. Amikor vettem az "E" normás dobot bizony nem volt ám makulátlan, az aluminium nagyon sérülékeny és elég egy kis gally ami ha végig húzza már oda a felület legyen az polír vagy valamilyen irányban "szálmintás" (hasonló mint a fa erezete). A króm erősebb de az meg ha sérül nem lehet észrevétlenné tenni. A kipuffom felülete körkörösen "szálirányú", úgy van gyárilag felületkezelve, lehetne polírozni is de az borzalom sok meló lenne mert a kis húzott minták legalább 0,3mm-es mélyen vannak belehúzva és amúgy is tetszett az a felület. Úgy vettem a dobot, hogy volt középen hosszirányban egy dúrva húzásnyom valószínű egy kapufél húzhatta meg (pont a gyári mintának keresztbe) amit előbb teljesen nullára kellett csiszolnom, viszont akkor elütött a gyári felülettől a lecsiszolt sima felület. Erre számítottam mert előre terveztem az egész folyamatot. Vettem 400-as vízpapírt és a gyári felület mintájával megegyező irányba húztam a vizespapírt, de úgy hogy a kipufogó hengeres testéhez képest érintő irányban azaz kereszt irányban. Mindig új részt fogtam (nem egyik nyomból áthúztam a másikba) és úgy haladtam a cső vége felé. Szinte tökéletes lett a felület és maradt a gyári minta amit elősegített az aluminium természetes oxidációja ami által a mattult felület méginkább egyformára hozta az esetleges eltéréseket.
Helyedben én azt csinálnám (mert ahogy látom a kulcs által összekopogtatott felület eredetileg keresztirányban szálirányú csiszolású),hogy 400-as papírra az eredeti irányba kicsiszolnám a kis krátereket de úgy, hogy azt a részt a szélén ami homokfúváshoz hasonló letakarnám valmivel (mondjuk szigszalag) nehogy belehúzd a papírt. Ha eltüntek a kráterek akkor megismételném 800-as papírral szintén eredeti irányba majd aztán políroznám fényesre.
Első képen a kipuffra rajzoltam feketével a korábbi sérülést amit kicsiszoltam simára, a piros nyíl a második csiszolást mutatja amivel elértem az eredeti "szálirányt".
A második képen a Te kormánykiflid van és arra is bejelöltem a csiszolás irányát ill., hogy azt a részt amit meg kell védeni a véletlenszerű csiszolástól. Újheggyel csinálnám és óvatosan, mindig csak egy irányba, egy ív 400-as és egy ív 800-as vízpapír elegendő szerintem. Majd újra összepolírozod és új gyári kiflid lesz
Na, erről beszéltem:
Levettem a karbon hatású öntapadós fóliát, és ez van alatta. Gondolom a menetszél mozgatta a kulcsot, és kipöttyözte a felületet. Majd ragasztok rá valamilyen levonót, kivágva rendesen.
No meg az indexet is - tükör - bekötöttem, persze széthúzhatóra, hogy vizsgán kiiktathassam, persze a led sort addig fekete szigszalaggal le fogom takarni. Megelőzendő az E betűs marhaságokat.
Igen jó az önkormányzatod , ha a teljesítményadó csak ennyi. Kivonás egyszer kell bemenni, max fél évre lehet kivonatni, a visszahelyezés automatikus.
Neked kell eldönteni mit teszel.
Autónál tök mind1, mert B10 ben vagyok, viszont motornál csak B4. Autó 3300/n.év A motor az említett 5.700.- / év. Így nyernék 3.000.-t. És azért 2x be kell menni az ocsmányirodába. Amellett telefirkálják a forgalmit, a rendszámmal meg mi lesz, azt is le kell adni? Nekem ez a hercehurca nem ér ennyit.
Az a bónuszvesztés egy parasztvakítás még. Az otépénél voltam, és már évi 36 000 körül járt az autóra a bizti. Váltottam, most olyan évi 16 000 körül van. Természetesem nincsen bónusz, mert féléveket fizetsz. Te tudod
Üdv az Uraknak!
A mai semittevés projektje már a tervezés fázisában megdőlt
A motort se volt időm beindítani pedig szerettem volna hallani a hangját
Remélem Ti többet tudtatok áldozni a motorszépítés oltárán és bizakodó vagyok, hogy még képet is mutattok róla, legalább minőségellenőrként hadd leljem örömöm
Igérem nem leszek szigorú
A kötelezőm 5.700.-/év a teljesítményadó talán 12.000.- Ezzel szemben a kivonatás és a visszahelyeztetés költsége mennyi? Meg ugye kötelezőnél bónuszlépés/vesztés nem következik be?
Nyugi!
Nem borzolom a kedélyeket a részletekkel egy a lényeg az a része is tisztán mutat jól
Maradjunk annyiban, hogy használni is, meg szeretni is.
Hiszen szeretjük mert használjuk, és használjuk, mivel szeretjük! Na, ezt most jól megmondtam!
Ma a féktárcsát tekergettem. Hogy össze lehet koszolni azt is.
Esetleg annyiban különbözünk, hogy van aki a dizájnosat szereti, de van aki az egyszerűt, vannak akik a teljesítményért vannak oda, míg mások a nyugalom lovasai és sorolhatnám... Viszont valamiben nagyon egy a hitünk: MOTOROZNI JÓ és ilyenkor mikor nem kedvez az időjárás nézegetni is élmény a paripákat!
Pedig még nem is olyan régen itt beszólt nekem valaki azzal kapcsolatban, hogy a motort nem szeretni, hanem használni kell.
Akkor most hogy is van ez?
A műszakija márc. 26 (szombat), úgyhogy azon a héten lesz valamikor vizsgán.
Remélem jó idő lesz!
Mikor műszakizik a tüzes?
Ja, a képen NE a háttért nézzed. Az most szárad.
Helyedben én azt csinálnám (mert ahogy látom a kulcs által összekopogtatott felület eredetileg keresztirányban szálirányú csiszolású),hogy 400-as papírra az eredeti irányba kicsiszolnám a kis krátereket de úgy, hogy azt a részt a szélén ami homokfúváshoz hasonló letakarnám valmivel (mondjuk szigszalag) nehogy belehúzd a papírt. Ha eltüntek a kráterek akkor megismételném 800-as papírral szintén eredeti irányba majd aztán políroznám fényesre.
Első képen a kipuffra rajzoltam feketével a korábbi sérülést amit kicsiszoltam simára, a piros nyíl a második csiszolást mutatja amivel elértem az eredeti "szálirányt".
A második képen a Te kormánykiflid van és arra is bejelöltem a csiszolás irányát ill., hogy azt a részt amit meg kell védeni a véletlenszerű csiszolástól. Újheggyel csinálnám és óvatosan, mindig csak egy irányba, egy ív 400-as és egy ív 800-as vízpapír elegendő szerintem. Majd újra összepolírozod és új gyári kiflid lesz
Levettem a karbon hatású öntapadós fóliát, és ez van alatta. Gondolom a menetszél mozgatta a kulcsot, és kipöttyözte a felületet. Majd ragasztok rá valamilyen levonót, kivágva rendesen.
No meg az indexet is - tükör - bekötöttem, persze széthúzhatóra, hogy vizsgán kiiktathassam, persze a led sort addig fekete szigszalaggal le fogom takarni. Megelőzendő az E betűs marhaságokat.
Neked kell eldönteni mit teszel.
A mai semittevés projektje már a tervezés fázisában megdőlt
A motort se volt időm beindítani pedig szerettem volna hallani a hangját
Remélem Ti többet tudtatok áldozni a motorszépítés oltárán és bizakodó vagyok, hogy még képet is mutattok róla, legalább minőségellenőrként hadd leljem örömöm
Igérem nem leszek szigorú