Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt írtam tegnap hogy így lutri az egyenes futás de természetesen le lettem hurrogva hogy hát ne ugassak :)
Annyit meg hozzatennek, hogy a csavar alatti alatet, amin a jeloles van, nem holtjatek mentes. Ha ugy szoritom le, hogy nyomom kicsit felfele, akkor akar 1 mm-rel alrebb is tud menni.

Szoval lehetseges elvileg az is, hogy beallitom a csavarhosszak alapjan, majd a kerek leszoritasakor az alatetet picit felfele nyomom es akkor kozelitenek az ertekek.

Nekem ez a rovatkas dolog elegge pontatlannak tunik, mert a csuszo alatet holtjateka miatt lehet akar +-1mm elteres is oldalankent.
erdekes, de gondolom a beosztasok nem randomra kerultek oda ahol vannak. Szerintem ne akard megfejteni, en a beosztashoz allitanam azt jovan:)
Most a lancbeallitasrol akarok kerdezni. Mind a ket oldalon stimmel a beallitas a vonalak szerint.

Azonban ha a hatul kilogo csavarhosszt tolomerovel megmerem, akkor nem stimmel.

Ha a lengovillaba mart nut kezdete es a csavar alatti alatet szelenek a tavolsagat merem, akkor sem stimmel. Ekkor es a csavarhossz meresekor is 1,5mm kulonbseget merek.

Most akkor vagy a lengovillan levo festes es az alateten levo marker valamelyike nem pontos, vagy a csavarhosszok masok, vagy a lengovilla ket oldala mas.

Velemeny?
Akkor ugy mondom, hogy majdnem mindenem olyan lett :-)))
Máskor öltözz fel mielőtt nekiállsz!
Persze, drágább, de nekem kényelmesebb vele. Egyszer takarítottam meg brigéciollal meg ecsettel, mindenem olyan lett... :D
D3?
Én utána spricniből brigéciollal le szoktam fujkalni minden es vizzel lenyomatom. Semmit sem tett tönkre.
Jol nez ki. Zsele is kerult bele? Az optikan tulmenoen kenyelemre mekkorat valtozott?
Kombinálni kell,a lánc,felni,lengőkar tuti petróleummal,de a kislánckerék környéke annyira zegzugos hogy oda elmegy horribile mennyiségű 2 flakon 300 forintos lidl-s cucc.A petroleumot is spricnis üvegbe teszem,könnyebb kezelni.
Meg ugy is dragabbra jonne ki, mert ha iazan koszos a lanc es a motor, elfujod az egeszet.
Posten 300 volt, 9-et vettem :-)
Mintha 400-ra emlekeznek.
Csak 8-at vettem.
Lild-ben 300ft volt a lanctisztito :-) Meg is vettem az osszeset :-)
Elmentem ma a festekboltba petroleumert. Kb 800 Ft volt 1 liter. Plusz 150 egy ecset.

Kiontottem egy decit egy talba, majd lemostam vele a fel motort es a lancot. Minden ragyog es ecsettel 100 Ft volt kb ez a muvelet. A lengovillatol kezdve a lancig mindent lemostam alaposan kb 1 decivel.

Ha lanctisztito sprayt hasznaltam volna, akkor elfujtam volna a teljes flakont, annyira olajos volt a motor mindenhol mar. Egy ilyen tisztito spray 3-4e Ft.

Ezek utan nincs mirol beszelni szerintem. Banom, hogy eddig nem ezt csinaltam, hanem fujkaltam a sok szart flakon szam...
Nem is 525-ös lánccal szerelik...
Meg nem mindegy a nyomatek sem, hogy hirtelen milyen rantasokat csinal a motor es mekkora erovel. Egy 900as Hornet sem sokkal erosebb, megis jobban eszi a gumit es a lancot a nagyobb nyomatek miatt.

Az egykerekezes a lancgyilkolas leghatasosabb modja, meg a hatso kerek blokkolora fekezese.
Azert, hogy nehogy leugorjon a lanckerek oldalra. De a holtjatekohoz ennek nincsen koze. A holtjatek elvileg nem gond, ha nem tud oldalra lecsuszni a lanckerek.
Ha belegondolsz, mikor ad le 102 lovat és hányszor használod azt a teljesítményt, akkor rögtön megvan a megoldás
Hát nem tudom minek kell akkor meghúzni 55Nm-el az a csavart. Akkor elég lenne egy zégergyűrű a biztosításnak.
Eddig mindenhol azt olvastam, hogy van holtjateka. Nem gondolom, hogy ez rendellenes lenne, mert akkor az osszes CBR szar gyarilag.
A gepkonyv azt mondja, hogy hasznalj DID 525VM2 lancot. Ennek az utodja a DID525VX most, ami erosebb lett.

A DID honlapja szerint 900 ccm-ig hasznalhato a VX, utana a ZVM-X kell. Termeszetesen lehet hasznalni az erosebbet is, de ez plusz 20% tomeg es 1,5x-es ar. Valoszinuleg hosszabb az elettartama is valamivel.

Nekem VX van fent, de csak par 100 km van eddig benne, ugyhogy nem tudok velemenyt mondani.
Sziasztok!
2007-es PC41 Hornethez keresek gépkönyvet.
Digitális vagy eredeti nyomtatott is lehet.
Tudnátok segíteni?

Illetve épp lánccseréhez értem és a legtöbb webahop típusra keresve a D.I.D 525VX-et ajánlja, de valhol azt olvastam, hogy ez a lánc 100LE-ig ajánlot, de a motorm 102LE.
Van valakinek hasonló esetben tapasztalata?
Kell a ZVMX (100+ LE) lanc?

Köszi!