Annyit meg hozzatennek, hogy a csavar alatti alatet, amin a jeloles van, nem holtjatek mentes. Ha ugy szoritom le, hogy nyomom kicsit felfele, akkor akar 1 mm-rel alrebb is tud menni.
Szoval lehetseges elvileg az is, hogy beallitom a csavarhosszak alapjan, majd a kerek leszoritasakor az alatetet picit felfele nyomom es akkor kozelitenek az ertekek.
Nekem ez a rovatkas dolog elegge pontatlannak tunik, mert a csuszo alatet holtjateka miatt lehet akar +-1mm elteres is oldalankent.
Most a lancbeallitasrol akarok kerdezni. Mind a ket oldalon stimmel a beallitas a vonalak szerint.
Azonban ha a hatul kilogo csavarhosszt tolomerovel megmerem, akkor nem stimmel.
Ha a lengovillaba mart nut kezdete es a csavar alatti alatet szelenek a tavolsagat merem, akkor sem stimmel. Ekkor es a csavarhossz meresekor is 1,5mm kulonbseget merek.
Most akkor vagy a lengovillan levo festes es az alateten levo marker valamelyike nem pontos, vagy a csavarhosszok masok, vagy a lengovilla ket oldala mas.
Kombinálni kell,a lánc,felni,lengőkar tuti petróleummal,de a kislánckerék környéke annyira zegzugos hogy oda elmegy horribile mennyiségű 2 flakon 300 forintos lidl-s cucc.A petroleumot is spricnis üvegbe teszem,könnyebb kezelni.
Elmentem ma a festekboltba petroleumert. Kb 800 Ft volt 1 liter. Plusz 150 egy ecset.
Kiontottem egy decit egy talba, majd lemostam vele a fel motort es a lancot. Minden ragyog es ecsettel 100 Ft volt kb ez a muvelet. A lengovillatol kezdve a lancig mindent lemostam alaposan kb 1 decivel.
Ha lanctisztito sprayt hasznaltam volna, akkor elfujtam volna a teljes flakont, annyira olajos volt a motor mindenhol mar. Egy ilyen tisztito spray 3-4e Ft.
Ezek utan nincs mirol beszelni szerintem. Banom, hogy eddig nem ezt csinaltam, hanem fujkaltam a sok szart flakon szam...
Meg nem mindegy a nyomatek sem, hogy hirtelen milyen rantasokat csinal a motor es mekkora erovel. Egy 900as Hornet sem sokkal erosebb, megis jobban eszi a gumit es a lancot a nagyobb nyomatek miatt.
Az egykerekezes a lancgyilkolas leghatasosabb modja, meg a hatso kerek blokkolora fekezese.
Azert, hogy nehogy leugorjon a lanckerek oldalra. De a holtjatekohoz ennek nincsen koze. A holtjatek elvileg nem gond, ha nem tud oldalra lecsuszni a lanckerek.
A gepkonyv azt mondja, hogy hasznalj DID 525VM2 lancot. Ennek az utodja a DID525VX most, ami erosebb lett.
A DID honlapja szerint 900 ccm-ig hasznalhato a VX, utana a ZVM-X kell. Termeszetesen lehet hasznalni az erosebbet is, de ez plusz 20% tomeg es 1,5x-es ar. Valoszinuleg hosszabb az elettartama is valamivel.
Nekem VX van fent, de csak par 100 km van eddig benne, ugyhogy nem tudok velemenyt mondani.
Sziasztok!
2007-es PC41 Hornethez keresek gépkönyvet.
Digitális vagy eredeti nyomtatott is lehet.
Tudnátok segíteni?
Illetve épp lánccseréhez értem és a legtöbb webahop típusra keresve a D.I.D 525VX-et ajánlja, de valhol azt olvastam, hogy ez a lánc 100LE-ig ajánlot, de a motorm 102LE.
Van valakinek hasonló esetben tapasztalata?
Kell a ZVMX (100+ LE) lanc?
Szoval lehetseges elvileg az is, hogy beallitom a csavarhosszak alapjan, majd a kerek leszoritasakor az alatetet picit felfele nyomom es akkor kozelitenek az ertekek.
Nekem ez a rovatkas dolog elegge pontatlannak tunik, mert a csuszo alatet holtjateka miatt lehet akar +-1mm elteres is oldalankent.
Azonban ha a hatul kilogo csavarhosszt tolomerovel megmerem, akkor nem stimmel.
Ha a lengovillaba mart nut kezdete es a csavar alatti alatet szelenek a tavolsagat merem, akkor sem stimmel. Ekkor es a csavarhossz meresekor is 1,5mm kulonbseget merek.
Most akkor vagy a lengovillan levo festes es az alateten levo marker valamelyike nem pontos, vagy a csavarhosszok masok, vagy a lengovilla ket oldala mas.
Velemeny?
Csak 8-at vettem.
Kiontottem egy decit egy talba, majd lemostam vele a fel motort es a lancot. Minden ragyog es ecsettel 100 Ft volt kb ez a muvelet. A lengovillatol kezdve a lancig mindent lemostam alaposan kb 1 decivel.
Ha lanctisztito sprayt hasznaltam volna, akkor elfujtam volna a teljes flakont, annyira olajos volt a motor mindenhol mar. Egy ilyen tisztito spray 3-4e Ft.
Ezek utan nincs mirol beszelni szerintem. Banom, hogy eddig nem ezt csinaltam, hanem fujkaltam a sok szart flakon szam...
Az egykerekezes a lancgyilkolas leghatasosabb modja, meg a hatso kerek blokkolora fekezese.
A DID honlapja szerint 900 ccm-ig hasznalhato a VX, utana a ZVM-X kell. Termeszetesen lehet hasznalni az erosebbet is, de ez plusz 20% tomeg es 1,5x-es ar. Valoszinuleg hosszabb az elettartama is valamivel.
Nekem VX van fent, de csak par 100 km van eddig benne, ugyhogy nem tudok velemenyt mondani.
2007-es PC41 Hornethez keresek gépkönyvet.
Digitális vagy eredeti nyomtatott is lehet.
Tudnátok segíteni?
Illetve épp lánccseréhez értem és a legtöbb webahop típusra keresve a D.I.D 525VX-et ajánlja, de valhol azt olvastam, hogy ez a lánc 100LE-ig ajánlot, de a motorm 102LE.
Van valakinek hasonló esetben tapasztalata?
Kell a ZVMX (100+ LE) lanc?
Köszi!