Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah élmény mentes ocó kocsi!
Amilyen ocsmányul néz ki az "új" s cross, nekem nagyon kéne
De nem a 3hengeres varrógép motorjával
Suzuki megy, olcso fenntartani. Nem egy nagy elemeny, de eljut a csalad, ahova kell. Marad penz motorozni.

CR, meg az osszes diesel kerreg, budos, draga, ha gond van vele. Kornyezetszennyezo, nyomja ki az osszes diesel a PM10es reszecsket, amit a DPF sem fog meg. Lehet, hogy nem kell porgetni, birja a terhelest, de ennek ara van.

Szerintem autoba a benzines motor valo, teherautoba meg a diesel.
Baj mindenkinél van de gond az nincs

Le van takarva nehogy má por érje
Én se szivesen viszek egy sámlit egy jó szexért
Tedd be a vitrinbe es akkor 100eév elteltével sem kell rá költs semmit. Nálad is van baj.
Azert egy benzines suzukit ne hasonlits egy cr motorhoz, semmijen szempontbol sem
tipikus szivárványos megközelités
Hát több autót láttam ami 50e km-t se ment el és olyan hibái voltak, hogy az még garis éveibe se fértek volna bele

De térjünk csak vissza
Igen arra verem, hogy 9 éve csak a kopó fogyó dolgokat cserélem a kocsimban
Mig egy páran megint koplalnak hogy a szervízt kitudják fizetni! Persze ne általánositsunk, de aki olyan közegbe dolgozik az látja is a fától az erdőt
Igy mondjuk már ki is van lőve a szerelem ha nem ér le róla a lábad :)
Ez most komoly? Arra vered magad, hogy 74e km alatt nem romlott el semmi? Az az autó csak épp most lett bejáratva...
GSrol le sem erne a labam.

Amugy nem jutunk el oda, hogy feluljunk ra, mert kurva ronda. Ocsemnek tetszik, meg o collos is.

BMWbol nekem az R1200R tetszett, meg a 2. VH-us motorjuk.

Ha megnezed a kormanyat, idomokat, minden olyan szogletes, rideg. Nincsenek szep ivek, semmi. Az uj Yamahak sem tetszenek, mert nem akarok predator-ral kozlekedni.

A dupla projektoros R6/R1 a legszebb feketeben, meg az uj zold-fekete ZX10R. Utana jon a CBR 600RR es az uj Gixxer feketeben. Utobbi most 2,5%- ra kaphato...
jókat lehet mosólyogni egy pár hsz-on
Nyilván van aki elfogult, ezzel nincs gond

Lehet fikázni a japán kacat autókat pl: suzuki
De új kora óta nem kellett egy csepp olajat se pótolni, pedig meg van mokólva rendesen
5w30 olajat haszálok vagy 8éve és néha kapja az ívet rendesen
Éves szinten vagy 10e km után olaj cs. , Na ez nálam vagy 5 éve átlag 5ekm és csere, nem megyek már annyit "ezzel" a kocsival (9év 74e km)

Na persze még 1évig fizetek mint a fejös malac, de 1x sem kellett szervizbe vinni mert baja volt!!!
Szomszéd Leon FR-je rail cső hibás, Exeo cr tdi-je motorvezérlő nyek
A német triot inkább nem irom

Kényelmesek, csendesek, biztonságosak de mig nem nyerek a lottón ÉN NÉMET kocsit nem vennék, fordot meg pláne
De valami franciát vagy olaszt
SE!
Szerencsére mind különbözünk, ez igy jó ahogy van!
Feleségeddel megtaláltátok egymást. Probálj ki egy európai motort, probáld ki a bmw-t. A hornetet be fogod lökni az árokba. Próbálj ki egy gs-t és rájössz hogy mire fizetsz plusz pénzt.
Volt uj koratol nalunk ceges F es G astra is. Csak mi hajtottuk oket es sok km lett bele teve.

F az rohadt, G nalunk nem, de az utcan latni sok rohadtat. Nem levert mindenkiautoja cegesek voltak.

Milyen Avensiss volt pontosan? Evjarat, tipus, kivitel? Most mar kivancsi vagyok erre.
Igaz, nem kellett volna leirnom a velemenyem.
Europai motorok. BMW sznob vacak kurva sok penzert. De ez nem lenne gond. De iszonyatosan rondak! A felesegem is ranez es a kurva ronda szo jut az eszeben. Az S1000RR is hogy nez ki elorol?! Egy szimmetrikus lampara nem futotta. Miutan egy motor altalaban hobby, masodik gyerek a csaladban, nem art, ha tetszik...

Volt olasz motorom. Ami Yamaha alkatesz vagy Brembo volt rajta az jo volt. Kb minden mas egy hulladek. Soha tobbet olasz motort.

Triump nekem divatmotor. Sosem foglalkoztam vele vagy ismertem jobban. Hallottam rola, de leszartam konkretan - jatszanak vele a szigetlakok. Most, nyomjak oket, de valahogyan nem csigaznak fel. Miert vegyek egy angol motort, ha a japan motor a legjobb?!

Harley is BMW kategoria. Draga, sznob es szar. Es ronda, kiveve egy-ket csupasz modellt.

Ducati az egyetlen, ami felizgat. Kocsiban meg a Maserati es az Alfa tetszik, ha lenne penzem rajuk a megbizhato japan melle...
Tenyleg kevered az egeszet,most kiderul hogy az f rohadt nem a g de azert azis,avensisbol mem csak a sima verzio letezik,te altalanossagokat es erzeseket osztasz meg szetgyepalt cegesrol en meg ugy 3-4 sajat tulajdonu geprol 15-ev ossz talan 400e km rol.
Csodálkozol? Olajfogyasztásról van szó és te jössz azzal hogy mekkora parasztok a bmw, vw, audit vezető emberek
Azért nem válik le a japán autó ajtóbehúzójáról a bevonat mert nincs rajta, a váltógomb azért nem málik szét mert egy műanyag darab. Csúnya is lenne ha egy kopogós műanyag vacak szétmálna

Európai motorokkal hogy állsz? Azok is a parasztoknak vannak kitalálva ?
Tegnap felhivtam a Karasnat, hogy van e nekik gyertyakulcsuk. Keszleten nincsen, hetekig tart, mire megjon, amugy kb 8000 ft lenne.

Maga a szerviz mondta, hogy az obival jobban jarok... ez azert elegge szanalmas.
Persze... ezt vartam.
Hát te egy elmebeteg vagy sok sok komplexussal
Olvasd el mit írtál, ídézlek, "feloldott égéstermék".
Nekunk volt ceges F Astra is. 2000res milleniumi kiadas, 1,6 8V. Hat azon kivul, hogy iszonyat gyenge volt, 5 eves korara a kerekivek es az ajtok aljai rohadtak. A G Astrank nem rohadt, bar csak 3 eves koraig volt nalunk cegeskent. De mindene meghalt kb 120e km alatt.

Az Avensis lampara kivancsi lennek, mert 2003 ota polikarbonatos az osszes buraja es nem uveg. A muanyag meg nem torik be egy kotol, de egy kozepes kalapacsutestol sem.

Egy gyari halogen Avensis lampa valahol 60-90e Ft kozott kaphato. Olcso utangyartott Depo mar van 20e Fttol.
Csóri opelkának van egy halom gondja de nem a rohadás az tuti,Így 16-évesen a bal doblemeznél van belső korrózió oszt annyi,Toyota avensisnek viszont kőfelverődés utáni lámpacser 3 kilóba fájt.
Mindennek megvan a maga baja amit lehet litániázni de felesleges.
Nissan Leaf,,Kia soul EV egy deka olajat nem eszik.
Persze... Mondja a TDI-s...
Ezen nem leszunk egy allasponton...

A Toyotanak nem jon le a bevonata az ajtorol, nem malik szet a valtogombja, meg nem rohad meg benne minden elektromos szar. Nem vakumos a kozponti zarja (fuj de gagyi), nem bowdenes az ablakemeloje, ami elszakadna. Es egy alap dugokulcskeszlettel javithato majdnem mindene. Es nem rohad, mint egy Opel, 15 evesen sem.

Szervizeltem sok nemet kocsit rokonnak. A 2es Golf ota egyik vacakabb, mint a masik.

Haverom BMW-t hoz be, szerel, azzal versenyzik. Allandoan mindegyikbe meghal valami, hol a Vanos, hol a huto hasasodik ki, hol valami elektromos szar nem megy. Az E46 ota mindegyiket kurva draga javitani. Tobb ismerosomnek volt BMWje es mindegyik eladta, azota a "BMW egy szar" jelzovel reagalnak, ha szoba hozom a markat.

Jah es a nemet auto egy erzes. TDI Passat a kelet magyarorszagi ember vagyalma. Olyan, mint a cigoknak a fel kilos aranylanc. Neha egybe esik a ketto... Az erzes. Veszvillogoval a kulso savban megallunk, parasztul bepofatlankodunk, a lekanyarodo savbol megyunk elore az eloremeno savban allo kocsik elott, stb. Nem akarok senkit megserteni, de ertelmisegi korokben a kormolos TDI, BMW, Audi a taho paraszt proletar szinonimaja. Mar csak emiatt sem vennek ilyet sosem.