Félreértés ne essék nekem is van bajom de nem zsibbad és csak egyszerűen azért mert sokat markolom egy menetben.Olyankor lógastom,megrázom és annyi.
Viszont hornethez képest hasalósabb,próbálom combból/derékból tartani,És ja van egy szűkebb tartomány ahol meglepődtem de jobban vibrál mint az SV650-es emlékeim szerint de gyorsan átszaladok azon a fordulatszámon sosem tart annyit ez hogy ilyen állandó zsibbadást okozzon.
Lehet az F3 és a hornet váza közt annyi különbség hogy ne okozzon problémát nekem.
Mer a blokk szögugyanaz.
A derekam több problémát okoz így élemedett kor előrehaladtával.
A legviccesebb hogy a sor3 így nem vibrált sosem,talán a kiegyenlítő tengely miatt.
Van ilyen cucc ebben a blokkban?
Csak kérdés mert nincs annyi ideje meg hogy ennyire beleássam magam.
Rohadt sok sor4-et vezeto motoros haverom van, aki panaszkodik, hogy allandoan zsibbad a keze a Hornet-en, CBR-en... Ugy allitod be, mintha egyedi eset lenne.
Kb mindenkinek vibral a motorja. Nekem az adott frekvencias vibracio okozza a zsibbadast. Ha 100 alatt megyek vagy 160 folott, akkor nem zsibbad a karom erdekes modon.
Ha nem tetszik, inkabb a motorom cserelem le, nem a karomat.
Nekem alapvetoen az eros vibralas okozza. A markolatot ha nem fogom erosen vagy csak rateszem a kezem, akkor is elzsibbad 6.000-res fordulaton autopalyan...
Érdekes ez a zsibbadás. Soha semjött elő nekem. Nem lehet hogy valami eü problémád van?
Markolat... nézd meg a krosszosokt, a vékony markolatot jobban meg tudod fogni és később fárad el a kezed mint a vastag markolatnál.
El sem tudom képzelni hogy lehet olyan szivacsos markolattal motorozni.
Teniszutokhoz lehet kapni gumit, amivel a markolatot be kell tekerni. Az sem rossz otlet sztem. Csak egy ido utan szetbomlik, meg nehez rogziteni fixen.
Amugy ha nekem egy Horneten elzsibbad a kezem normal testhelyzetben, akkor milyen lehet a chopper, amin a fejed magassagaban vagy folotte van a kormany?!
Eleg csak fogni allo helyben, mar attol elzsibbad az ember keze...
Egyebkent a zsibbadast okozhatja motoros kesztyu is. Nekem a sportkesztyumben elobb elzsibbad a kezem, mint a nyari chopperes borben.
Meg azt figyeltem, hogy nekem kicsi a kormanyrud es a gazkar atmeroje. Ha rendesen akarom fogni, akkor erosen markolom, hogy az ujjaim alul ra tudjanak zarni a markolatra. Volt szivacsos markolatom is, ami ronda es erzeketlen volt, cserebe viszont nem zsibbadtam es kenyelmesebb volt. Nekem vastagabb szilikonos gumimarkolat kellene.
Az én hornetemmel nem volt ilyen baj. Nem vibralt es nem is zsibbadt a kezem. Volt egy bizonyos fordulat ahol jelentkezett egy minimalis vibralas de egyebkent semmi.
Értem! Akkor ennek nem lehet mit tenni.
Pedig érdekes, minél több henger annál simábban kellene járnia a motornak.
Széles kormány is közrejátszik jobban kiadja vibrálást, főleg hogy a merevítőt is levettem róla. Szerintetek?
Köszönöm a választ!
Sosem éreztem ennyi vibrációt a 650-es SV-n mint az F3-as cbr-en 8-9000 nél.
Méghogy a V2 vibrál. Ez olyan mintha megfognád a faliröfi boldogabb végét.
De megnyugtatlak, a tobbi sor 4 is hasonlo, mindegyik 6-8e kozott vibral elegge. Ha nem is ennyire, de van egy rezonancia frekvencia, amikor minden sor4 zsibbaszt.
Ha veszel egy V2-t, az alapjarattol vibral, ezert ott nem panaszkodik senki sem.
Azert vibral 6.000 korul, mert sor4. Es mert ilyen. Ezert Hornet, mert rezeg, vibral, mint a tamado darazs.
Nekem allandoan zsibbad a kezem emiatt. En sem szeretem. Ezert 80-nal vagy 160-nal kell vele menni.
Azt mondjak az okosok, hogy biztos karbiszinkron, meg szaraz motortarto bak, meg ilyenek. De neeeem, ez ilyen (szar).
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy van egy 600as Hornetem 2000es évjárat.
Az mitől van hogy vibrál a motor 6-7ezres fordulattól fölfele? Hosszú távon kicsit zsibbad tőle az ember keze, elég rossz érzés.
Üdv. Péter
Nah, ma este beallitottam a lancot az allito csavarok hossza alapjan. Most mind a ket oldalon ugyan annyi log ki a kontrazo anya mogott. Ami az erdekes, hogy a rovatkak szerint most is jo vagyok, ahogyan eddig is ugyan ott allt a ket oldalon a jeloles. Ennyire pontos ez a vonalkazas...
A kereket a hatso allvanyon szereltem es megporgettem sokszor kozben. Most halkabban fut a lanc es a hatso lanckereknel minden zaj megszunt. Elol hallani nemi gordulest csak. Tehat jobb lett most, mint volt, a lanc is kozepre rendezodik a hatso lanckereken.
Ami erdekesseg, hogy kb 600 km van a DID VX lancban, de mar 1 centit kellett allitani. Mar most van egy pont, ahol picit feszesebb, mint masutt. Kivancsi leszek, mennyit bir ki a vegen majd.
Ha oldalsztenderen all a motor, akkor terheletlenul 3,8 cm most a lanc amplitudoja. Szoval minden tokeletesen be van allitva, a hangja is kellemesebb most kicsivel. 110 korul van egy visito hang, alatta es folotte kussol.
Bukocso vagy bukokeret a neve. Elegge ritka, mert nem tul divatos. Helyette mindenki bukogombat vesz. Az is ved, ha eldol a motor kis temponal. Nagy temponal vagy kavicsagynal meg mind a ketto eseten serul mas is.
Nem akarlak lebeszelni a bukocsorol, de a bukogomba esztetikusabb es kevesbe tolakodo.
Viszont hornethez képest hasalósabb,próbálom combból/derékból tartani,És ja van egy szűkebb tartomány ahol meglepődtem de jobban vibrál mint az SV650-es emlékeim szerint de gyorsan átszaladok azon a fordulatszámon sosem tart annyit ez hogy ilyen állandó zsibbadást okozzon.
Lehet az F3 és a hornet váza közt annyi különbség hogy ne okozzon problémát nekem.
Mer a blokk szögugyanaz.
A derekam több problémát okoz így élemedett kor előrehaladtával.
A legviccesebb hogy a sor3 így nem vibrált sosem,talán a kiegyenlítő tengely miatt.
Van ilyen cucc ebben a blokkban?
Csak kérdés mert nincs annyi ideje meg hogy ennyire beleássam magam.