49 évesen nem kevés km-el a seggemben, Nem kevés olajcseréken túl nincs kedvem vitatkozni azonl, h kinek milyen színű a kéménye vége. Én vettem egy hornetet. Imádom, mert boldoggá tesz.
Akkor most megválaszoltad saját magadnak miért ette az olajat a német autód.
Most nem tőled kérdezem hanem mindenkitől.
Most akkor baj vagy nem baj ha eszi az olajat? Ugye olyan motor nincs ami nem eszi! Tehát? Magunk ellen beszélünk ?
Dolgoztam az audiban. Juj!! A német az balfasz. Nem precíz. Csak körülményes. A német autóm ettte az olajat. Az olasz szar volt. A mostani autóm Honda. 160 ezer km. Mint a doxa óra. Előző hondaautómat 360 e kilométerrel adtam el. Ma is fut. Mostani motorom Hornet. Honda! Mondom: Honda!!!
Azt mondjuk tényleg próbáld ki. Nekem nem tetszik a Zolié, mert az övé. Amikor ráültem az az egy nem tetszett hogy a tank nagyon lefelé ível előre, nem tudom elmagyarázni, ugyanezt éreztem a kawa er6on is, nem tetszik ez a része, de az egy igazi méregzsák, rövid, jó fék jó futőmű, blokk eltalálva nagyon.
Ahogy írod, nem japán!
Hát ha csak az a baja hogy nem japan,akkor cseszheted,a hornetet digoban terveztek,es gyartjak.
Amugy a legjapanabb europai amit valaha gyartottak,nissin,denso,kby munden onnan jon.
Es egyszer lrpj ki az elfogultsag kodebol,es sikitva kovetelsz egy ilyet.
Elore bocsanatot kerek de azt kijelentem hogy nakedbe oltott sportmotort akarsz az angol,haromhengeres es 675 kobcenti.
Slussz.
Es mondhatod hogy elfogult vagyok,amig fel nem ulsz egyre,otan csak azt hogy objektiv.
Mielott mondanad van hornet blokos sportgepem,annak jobb a vaza de az angol utan katasztrofa.
Elore bocsanatot kerek de azt kijelentem hogy nakedbe oltott sportmotort akarsz az angol,haromhengeres es 675 kobcenti.
Slussz.
Es mondhatod hogy elfogult vagyok,amig fel nem ulsz egyre,otan csak azt hogy objektiv.
Mielott mondanad van hornet blokos sportgepem,annak jobb a vaza de az angol utan katasztrofa.
Ülj ki és akkor nem lesz az aszfalton a lábtartó. Ne csak kanyar előtt fékezz hanem fékkel vidd be a motort a kanyarba. Az hogy a hornetet sportmotornak nevezed az hülyeség már bocs, a hornet soha nem lesz sportmotor esetleg egy sportos mindenes a korosztályából. Az hogy szupersport motorokat motoroztál körbe vele az nem a motor hanem a Te érdemes vagy a másik motor pilótájának szégyene. Attól hogy én feldobozolva Lavamünd előtt a Panigalet körbemotoroztam még nem lett sportmotor a tdm, sőt.
Az, hogy a vaz nem olyan merev, mint az 1000rr vaza, meg nem csavarodik. A futomuve is kozepes, nem rossz. Plane erosebb rugokkal, ami nekem van.
Vettem en mar 180rol olyan feket, hogy lebegett felig a hatso kerek es nem volt semmi drama.
Latom, elfogult vagy. En azt mondom, hogyna Hornet egy jo kozepes utcai sportmotor, ami tudja, amit kell.
A ringen is sok 600as szupersportmotort hagytam ott vele, csak a labtarto folyamatos szikrazasa volt akadaly. Hiaba jobb a szupersport, ha az atlag nem meri fullra donteni...
Persze hogy megeszi a hornet, főleg a pc36 amikor egy rövid féktávon tekeredik a váz és a futómű azt se tudja merre van a talaj
Egyszer nehogy meglepődj ha egy feldobozolt piros bukócsöves gs elmegy melletted kívülröl
Szerintem ertelmetlen a GSt hasonlitani egy Hornethez. Mas kategoria. Az Gelande Strasse, azaz terep és utcaturas enduro, ami laza terepre es turazashoz valo. A masik meg egy sportmotor utcara hangolva.
Mikor voltam a Hondanal a Safetyn, akkor volt egy srac egy GS650F motorral. Beleszeretett ott a Hornetbe es valtott is. Mondta, hogy a sor4 hangja az teljesen mas. Mondom igen, erre nedvesedik a bugyi, nem az 1 es 2 hengeresekre .
Amugy a Hornet szerpentinen es palyan megeszi a GSt, ezt a srac mondta. Az egyik magas, hosszu rugoutas motor, amivel messze nem lehet ugy kanyarodni. A Hornet meg alacsony, tomzsi, lent levo sulyponttal.
Megertem, hogy sokan lazabb, kenyelmesebb turamotorra vagynak. De ezt betudom a korosodasnak...
Most nem tőled kérdezem hanem mindenkitől.
Most akkor baj vagy nem baj ha eszi az olajat? Ugye olyan motor nincs ami nem eszi! Tehát? Magunk ellen beszélünk ?
Ahogy írod, nem japán!
Amugy a legjapanabb europai amit valaha gyartottak,nissin,denso,kby munden onnan jon.
Es egyszer lrpj ki az elfogultsag kodebol,es sikitva kovetelsz egy ilyet.
Slussz.
Es mondhatod hogy elfogult vagyok,amig fel nem ulsz egyre,otan csak azt hogy objektiv.
Mielott mondanad van hornet blokos sportgepem,annak jobb a vaza de az angol utan katasztrofa.
Slussz.
Es mondhatod hogy elfogult vagyok,amig fel nem ulsz egyre,otan csak azt hogy objektiv.
Mielott mondanad van hornet blokos sportgepem,annak jobb a vaza de az angol utan katasztrofa.
Kiulok es ugy is leer. Ez idegesito elegge.
Az, hogy a vaz nem olyan merev, mint az 1000rr vaza, meg nem csavarodik. A futomuve is kozepes, nem rossz. Plane erosebb rugokkal, ami nekem van.
Vettem en mar 180rol olyan feket, hogy lebegett felig a hatso kerek es nem volt semmi drama.
Latom, elfogult vagy. En azt mondom, hogyna Hornet egy jo kozepes utcai sportmotor, ami tudja, amit kell.
A ringen is sok 600as szupersportmotort hagytam ott vele, csak a labtarto folyamatos szikrazasa volt akadaly. Hiaba jobb a szupersport, ha az atlag nem meri fullra donteni...
Egyszer nehogy meglepődj ha egy feldobozolt piros bukócsöves gs elmegy melletted kívülröl
Erre o. Akkor vegyunk egy Hayabusat. Az megy, kenyelmes es lehet vele palyazni, kirandulni. Mondom ez a beszed, nem a Gs1200...
Mikor voltam a Hondanal a Safetyn, akkor volt egy srac egy GS650F motorral. Beleszeretett ott a Hornetbe es valtott is. Mondta, hogy a sor4 hangja az teljesen mas. Mondom igen, erre nedvesedik a bugyi, nem az 1 es 2 hengeresekre .
Amugy a Hornet szerpentinen es palyan megeszi a GSt, ezt a srac mondta. Az egyik magas, hosszu rugoutas motor, amivel messze nem lehet ugy kanyarodni. A Hornet meg alacsony, tomzsi, lent levo sulyponttal.
Megertem, hogy sokan lazabb, kenyelmesebb turamotorra vagynak. De ezt betudom a korosodasnak...