Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát gyerekek most kapott a kicsike elég sok élményt. És hozza teszem jól teljesített. Egy élmény volt.
Passo sella, dolomitok, grosslockner, timmelsjoch. A stelvio kimaradt. De hat nem lehet mindent egyszerrre 😀😀
Mindenképp ajánlom, h egyszerre menjetek el valamelyikre!! Én életembe most voltam először. Hihetetlen mit ad egy ilyen túra!
Köszönöm szépen a tanácsot illetve a videókat. Megrágom még a dolgot de legalább tudom hogy merre induljak :D
Vágni kell. A gyári leömlők egy csőben egyesülnek, az van bekanyarintva a katalizátor felé és hegesztve van. Kb. 3-3.5 kilót, ha nyersz vele. Egy teljes rozsdamentes rendszer (pl. Black Widow) kb. 6.5 kilót hoz a konyhára. No meg a vágás miatt nem reverzibilis a dolog.
A lambda szonda marad, az ECU majd ráérez az új rendszerre.

http://youtu.be/zRMY0Yvup6A
http://youtu.be/aOp9J-iowCQ

Pl. ez egy ilyen "decat" cső.
https://dominator.pl/en_BE/p/C...

Ez meg a rozsdamentes BW leömlő, amire átteheted a meglevő dobot, ha erre van igény.
https://www.blackwidowexhausts...
Sziasztok!
Felvetődött bennem a kérdés (alany: 2008 pc41), hogy voltam motoros fotózáson és a hát a katalizátor nagyon elcsúnyítja a motort.. olvastam hogyha leszedem akkor könnyebb is lesz a motor, nem mellesleg szebb és a hangja is jobb lesz (nem gyári dob van rajta)
Akinek van ebben tapasztalata és leszedte, mennyire volt nehézkes? Otthon is meg lehetne oldani? azt tudom.hogy kell hozzá valami átalakító vagy összekötő csö.. illetve milyen hátrányai lennének a katalizátor nélküli motornak?
Előre is köszi!
csak megjegyzésnek megérkezett. Igen nem olcsó..:D de cserébe drága. De szerencsére csak egyszer kell megvenni. Szóval ma mentünk egy kis kört. Csepelről veresre onnan Pilisszentlászló, dobogó kő, Visegrád, Szentendre. Kapott sima utat és eléggé zötykölődőset. De tökéletesen bevált. Szóval csak ajánlani tudom.
Nem olcsó,de legalább drága. 😀
Hát végül a Quad Lock lett.:D de a töltős részét még hanyagolom. Elvileg a héten érkezik kíváncsi leszek.
Csinaltam olyat is,szepen repult a kis sony sp.🤣
Mondjuk azt meg ossz tudtam pattintani a muvelet utan.
Csak sokat szaladgaltam az ut szelen amig meglett az osszes darabja. 🤣
Persze, de kevesebbet, mint amikor az indukciós töltő is nyomja. A zippet meg ki kelet nyitni két ujjnyira, ha muszáj bent szelet csinálni.
A zippes kottonban is melegszik.
Telefonnak max a tanktaskaban a helye.
Ezzel a konkrét típussal nincs, de a vezeték nélküli töltő eléggé melegíti a telefont. Ha navizol vele vagy zenét hallgatsz, a használattól is melegszik. A napsütés tetézi, a QI töltés meg rátesz egy lapáttal. Én meggondolnám.

A többi preferencia kérdése - én speciel vízálló, zippzározható, napellenzős tokban tartom. Ilyen satu-jellegűből túratársamnak már hullott ki telefonja egy aljas kátyúnál és nem volt boldog utána.
Sziasztok!!
Kellene lassan néznem egy jó telefon tartot a motorra. Sokat nézegettem mi lehetne a legjobb. Tudom annyi minden fajta van. Érdekelne h ti mit használtok.
Kinek mi a tapasztalata. Főleg olyat néztem ami telefont tölti is. Illetve van valakinek tapasztalata ezzel?
https://motochargebar.hu/

Köszi előre is!
Szia ha digitális már a műszerfal akkor tudok adni !
Ha nem jó, adj meg pontos típust
Sziasztok! 2004-es Hornethez keresek műszerfalat. Valaki nem tud eladót? Már hónapok óta böngészem a netet, de nem jártam eddig sikerrel.
2007-tol, az injektorosokon van pumpa csak.
2006 hornetben van üzemanyag szivattyú? Vagy ez vákuumos?
Ha csak a pipát fogod, nem kéne megrázzon, mert a pipa külseje szigetelt. Ha az ujjad a gyertyához is hozzáér, akkor rázhat.
Ha megfogom a gyertyapipát úgy hogy benne van a gyertya és nézem a szikrát meg kellene ráznia a szikrának? Olyan erősnek kellene lennie hogy ráz?
Ha az akksit leveszed, nem fog menni sokáig. Amúgy se jó ötlet!
A generátor feszültség-szabályzásának fontos eleme az akku (az ad referenciát a szabályozónak), akku nélkül olyan feszültségtüskék keletlkeznek, amik tönkretehetik a TCI-t.

Generátor leköthető és megy, de az akku nem!
Ha mondjuk beindulna és leveszem róla az aksit akkor menni kellene neki attól függetlenül hogy le van húzva az aksi?
Akkor az sztornó, ezek szerint csak az egyel újabbak jönnek úgy szét.
Az a baj hogy egybe van a pipa a kábellel nem lehet széthúzni.
A másik dolog, ami eszembe jutott: a gyújtótrafók bekötésénél nem történhetett bibi? Gondolok arra, hogy a trafó két késes csatlakozójára lettek fordítva feltéve a drótok? Attól tud kicsit harmatosabb lenni az ív és van olyan motor, ami érzékenyebb erre..