Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te is olvasd el amit irt :) olyanrol volt szo amit felold, de ugye minőségi olajjal, rendszeresen cserélve nincs olajsár amit feloldjon :)
nem kene az adventure az már tényle nagy, nem is tudnám kihasználni az előnyeit, a sima 1200gs vagy a 990smt pénzem nincs, marad a jelenlegi.
Már hogyne volna. Szerinted mitől lesz fekete az olaj?
Baszki a gs adv siman elakar ha melleallsz.
Nem mondanám ,hogy csúnyán elmarad, nyomatékosabb a hornetnél, ami alacsony fordulaton előny.
Teljesen korrekt. Na meg azert a 850 erőben is csúnyán elmarad a hornethet képest.
Őszintén, megnéznék egy összehasonlítást, pályán sem maradna sokkal el a gs szerintem ha lenne rá jó gumi.
Ez csak a Te véleményed :D
Igen, amit a Hornet tud szerpentinen, azt a GS is, de vajon GS tudja azt pályán, és leginkább városban, amit a Hornet? Neeem, azt tudni nem ;-) R850R-em volt 250kg, városban kín volt vele az közlekedni, a léghűtés miatt is, aztán a szélesség is hátrált amikor pösten dugóztam.
Ha lenne időm és pénzem, akkor minden körülményre megvenném a megfelelő motort, terepre, pályára, túrára és a hétköznapra.... de még nem tartok ott :D Na ezért tökéletese (nekem) a hornet ;-)
Pont amit leírtál, ezért nem kéne újra hornet, illetve azért mert apró motor. Nem kéne z750, nem kéne fz6... Túrának sport, sportnak túra. Igazából semmire sem jó. Mint a 4évszakos gumi.
Hornetről váltanék akármikor gs-re, amit a hornet tud a szerpentinen azt a gs is tudja. Bár nem tudom milyen bmw-d volt. Persze közelsem hasonló a célközönség és az átlagos használt sem, kár is összehasonlítani.
De szerintem Te is azt mondod hogy a bmw összességében jobb motor :) Érdekes hogy bármelyik japán motorra ülök egyböl valami eszembejut ami nincs jó helyen, mig a bmw-n nincs ilyen. Na jó most hazudtam mert a 12ig gyartott 1200gs-en a fékpedállal csinálnék valamit, nagyon bent van.
BMW-ről váltottam Hornetre, nyilván nem véletlen. Melyik a jó motor? Mindenkinek más, attól függ ,hogy ki mire akarja használni ;-)
A hornettel kapcsolatosan mindig Exec kollégát idézem: "mindenre jó, de semmire se tökéletes". Ezt imádom a darázsban, ezért sem gondolkozok túraendúróban, mert nem használnám ki, szeretem a sportmotorokat, de nem mennék el vele túrázni, stb.. A hornettel lehet pályán hülyéskedni, túrázni, városban szarakodni.
ismeros 650f-jen mikor meglattam alul a 8 literes kipufogo dobot azt hittem mingyar lerugom rola...
Úgy, hogy annak fejlesztésébe nyomják a pénzt rendesen.
Hiába a nyomaték görbe így meg úgy, én szinte sirtam a cb650f próba után
Jól megy alacsony fordulaton, de felül
A pc36-ban több élvezet van!!!
Bezzeg a Gsx s1000 (tudom az már ezer)
De mosóly öszinte volt
Na pl a kia/hyundai féle még euro4es 1.6 crdi az egyik ha nem a legjobb konstrukciós dizel, még a honda 2.2-e a nagyon jó! Talán még a vw 1.9tdi
De a többi
Ehhez kepest a ZX10R 200 LE. Azt hogyan csinaljak?
És még bőven lehetne sorolni, de sajnos a legtöbbször a beszálitók termékeivel van probléma! Az abs kocka meg a nem megfelelő karbantartás miatt hibásodik meg, 2 évente fékfolyadék csere, de sok mühelybe mit csinálnak... közlik hogy jó az még ,mert 273 fok a forráspontja... jah csak nem kevés viz párát szedet fel.
A hütőfolyadék 3-4év
A tapasztalat azt mutatja ezt cserélik legkevésbé...
Majd ha világit a kis villás kulcs, jöhetnek pénzt költeni... lehetne dollár jel is

Mindenesetre én nem gyözködök senkit h mit mikor cseréljen vagy ellenörizen!
Van aki 3 évente új kocsi, más meg tizen évig használja, más karbantartást igényelnek.
Erről ennyit!
Nyugi a motorokat is kinyírja, Elég megnézni, hogy nincs 600-as 100 LE körüli motor a piacon. Egyszerűen már nem létezik ilyen.
En kiprobaltam az osszes mostani uj kocsit. Mindegyik vacak minosegu sajnos. Az Euro6 teljesen kinyirta az elvezetet, mert fel orasak a gazreakciok, elektromos a gazpedal, kb 4 allasa van, a muszerfalak ujrahasznositott, kopogos muanyag, a fek suppedos, hatarozatlan, stb.

Probaltam az uj 3as Mazdat is. G120 felszereltseg, ami 2.0 benzines es 120LE. Nagy izgalommal alltam neki, de csalodas lett. Kis es kozepes fordulaton nem megy rosszul, de jol sem. Aztan 2ben kihuzattam, elerte az 5000 fordulatot es vartam a csodat, hogy elmelyul a hangja es megindul. Nah, ez elmaradt teljesen. Lelohadt, mintha a dugas vegen megcsapna a seggszag...
A feke nyulos volt, a muszerfal, meg a kinezet hatasvadasz es latszik, hogy minden olcsobb anyagbol epitett lett.. szomoru ez a tendencia.

Probaltam a Kia Ceedet. Kimondottan kellemes csalodas, dinamikussagra jobb volt, mint a tobbi konkurrens...
És akkor mi van amikor a Toyota Avensis 6 sebességes kézi váltója beszarik 150e km-nél? Vagy a suzuki ABS szelep megy tönkre? Minden gyártónál vannak ilyenek, csak valamelyiknél több. Ráadásul ne felejtsük el, hogy minél bonyolultabb valami annál nagyobb valószínűséggel romlik el. Ez a régi suzukik meg a többi egyszerű autó nagy előnye, hogy rém egyszerűek, minden téren. De cserébe nem is romlanak el.
A hogyan használták-at mint tényt javarészt elfogadom!
De amikor a 62 éves bácsinak a 3.5éves automata focusában azért kell müszerfalat cserélni 30e km után ,mert üzem melegen leáll és nem csinál semmit , javitás 410e +áfa
Hát akkor ki nyert? Nenevettes...
Azért irtam ha olyan közegbe dolgozol... gyakrabban találkozol olyan jármüvel aminek nem kéne h ilyen és hasonló hibái legyenek!

Szép és jó az euro6, de a közvetlen bef. benzinesekben nem kell h 30ezret elmenj, mehetsz dió szórásra...

Kivételek minden szemszögből vannak és lesznek!!

Nyertes nincs!
Mai benzines motorok közül egyedül a Mazda motorja ami ér valamit, az összes többiben ott a turbó, igaz egyik benzines sem olyan káros mint a korszerű dízelek, de ez az euronorma hibája, a régi füstölős dízelek kevésbé voltak károsak mint a korszerűek.
A Mazda irányát kellene követni benzinesben :)
Egyébként véleményem szerint az utóbbi 10 évben erősen csökkent a japán és a német autók minősége is. És valószínűleg csak egyre rosszabb lesz...
Meg szamit a kor is. Nem mindegy, hogy egy kocsiba a 100e km 2 ev alatt ment bele vagy 12 ev alatt. Utobbi esetben valoszinuleg sokkal tobbszor ultek bele es szalltak ki. Tobb a rovid ut miatti hideginditas, tobbet csukodott az ajto, stb.

Sot 9 eves korra kezdenek a gumi, muanyagok meghalni, elojohet olyan, hogy megszorul a berohadt fek, stb.

Nem csak a futas szamit, hanem a kocsi kora is.
Most, akkor a mi családunkban szinte csak német autók voltak (meg pár olasz) és egyikben sem kellett csak kopó alkatrészt cserélni. És mindegyik túl volt a 74e km-en. Akkor, most ki nyert? :D
Nem csak az a lényeg, hogy hol gyártották (tervezték) azt a szerencsétlen autót, hanem, hogy hogyan használták.