Haver vett mar hamis Repsolt. Ket teljesen ugyan olyan flakonban ket fele szinu es allagu olaj volt... A Repsolt hamisitjak 1000-rel, tobb haverom is beszopta vele.
Nem azt mondom, hogy te a hamisitas miatt lattal ket ugyan olyan olajat, de ez is benne van.
En nem akarom vedeni a Repsolt, nekem nem fizetnek erte. De nekem nem ette 8000 km-ig es a valto jol mukodott. A motor hangja es dinamikaja a Motul 5100-al jobb volt.
Castrolt is hamisitjak mindenhol kb. Autos hamis Castrolba (Magnatec) mar futottunk bele haver apjanak a kocsijaban ...
pár dolgot érdemes lenne tisztázni, először is minden motor eszi az olajat, amikor te azt látod hogy nem fogy akkor kb annyi benzin került bele amennyi olaj fogyott. Az hogy fogy valamennyi teljesen normális, annyit jelent kevesebb benzin kerül a forgattyús házba. (A másik kedvencem hogy "jajj fekete lett az olaj húdeszar" holott megköti/feloldja a visszamaradt égéstermékeket ez a dolga)... stb.Másodszor egy sport/verseny motorba szánt olaj (racing) egyáltalán nem biztos hogy jobb hosszútávú használatra mint egy általános félszintetikus, más a követelmény ugyanúgy ahogy a guminál is. Harmadszor, ezek az olajok sokkal jobbak mint amikor ezek a motorok készültek és alapból 12e km-t írnak elő cserére, na most mi lecseréljük 6 kürül a jóval fejlettebb olajat.
ezeket nem én találtam ki, nálunk ehhez jobban értő emberek írták.
az én motorom kuplungja érzékeny az olaj összetételre, szintetikusat állítólag nem szabad belerakni mert csúszik tőle a kuplung, 5100-el még nem volt ilyen nálam.
Ja igen, megvettem a hornetet, castrol volt benne. Eljott az ido, nem volt sok penzem, raktam bele Q8 olajat valami sbk vagy mi volt a neve. Utana motul 5100, a Q8 es a motul nagyon jó volt, picit jobb talan mint a castrol, aztan kerult bele a repsol, ezzel zajosabb lett és előjött egy olyan hogy lyukat váltottam 1-2között, lecseréltem motulra és elmúlt. Lehet velem volt akkor a baj vagy csak placebo de nem hiszem.
Még érdekes számomra hogy a repsol hiperszuper csucsminőségű olaja is és az alap olaja is ugyanazt a minősítést tudja, illetve amikor kiöntöm ugyanolyannak néz ki mindegyik. Persze ez nem egy minősitett teszt, de akkor is, nekem nulla a vizalam a repsolban, motult szeretem mert tudja végig a minőséget. Castrolt elkezdi enni 5-6000km után, 10ezer a gyári előírás és nem kopott motorokrol van szó.
Motul 5100 10-50
Castrol power1 racing 10-50, itt van meg azt hiszem valami név
Repsol sintetico 10-40
Amugy nekem is a faradt Motullal szebb hangja volt, mint az uj Repsollal. De nekem azt nem ette 8000 kmig, amig az 5100at 4000tol ette. Es a valtom is csattogott az 5100-zal jobban.
Elvileg minden olaj tudja a JASO MA szintet, megis van, hogy egyes embereknek ezzel vagy azzal csuszott a kuplung. Nekem a Repsollal a ringen sem csuszott, meg ket emberrel sem. A Motul 5100-nal meg volt olyan, hogy mentem a tesommal autopalyan, elvaltottam a 3.-at 180 korul, csumagaz es kuplung ki es amig nem engedtem vissza a gazt, 4.-ben tiltason porgott csuszva...
Hat ezt tapasztaltam. Lehet, hogy az olajhamisitok osszekevertek a flakonokat.
Amugy azert konkretizalni kene, hogy melyik Repsolt es melyik Motult hasznaltad.
Nekem a Repsol Racing volt, ami a csucsolaj es full szintetikus. Lehet, hogy a tobbi szar, de nekem ez jo volt.
A Motul 5100-zal nekem nagyon jol ment, szep hangja is volt. De a valto tutira hangosabb volt.
Amugy ez a ki mit mond dolog olyan, hogy a forumosok 90%-a nem mer full szintetikus olajat hasznalni, mert jaj megeszi, jaj milesz. Innentol kezdve a legolcsobb Repsolt hasonlitjak a Motul 5100-hoz az esetek 90%-ban. Igazuk lehet, de en nem probaltam a Repsolbol mast, csak a Racing-et.
Nekem ez a csuszott a kuplung elég érdekesen hangzik, minősítésnek megfelel, nem csúszhat vele a kuplung.
És érdekes hogy pont az ellenkezőket írod mint a túlnyomó többség. Motullal szokott mindenkinek elcsendesedni a motor, motul szokta a legtovabb birni.
Sok év után kipróbáltam újra a repsolt, szar olajat csinál a repsol. A castrol jobb de valamiért hamar elfárad és kezdi enni a motor. Motul valamiert az elejetol a vegeig jo.
A hornetem a 8000et futott motullal csendesebben jart mint a friss repsollal.
Volt benne Castrol Power 1 10W-40. Jo volt vele, nem csuszott a kuplung, a motor is dinamikus volt vele. A valto kozepesen hangos volt. Kb 4000 km tan kezdett el fogyni es 6000-nel volt csere.
Aztan volt benne Motul 5100 10W-40. Nem volt rossz a motor hangja vele, de kb 4000 km utan elkezdett fogyni. Es 6000-nel csere is volt. A motor szerette, de a valto hangosan csattant es utassal a kuplung is neha megcsuszott autopalyan valtas utan. Talan ezzel volt a legdinamikusabb a gep.
Aztan volt benne Repsol Racing 10W-40. Ezzel nem volt olyan dinamikus es nem volt olyan lagy hangja sem. De a valto sokkal halkabb lett, a kuplung nem csuszott egy picit sem. Es 8000 km utan kezdett el fogyni es vegulis 10e km-nel lett leengedve ma. Eddig a full szintis olaj volt messze ez a legjobb. 2x annyit birt fogyas nelkul, mint a fenti felszintetikusak. Megeri, mert dupla annyit mesz el vele picit tobbert.
Motul 7100-at csak a kisebb Yamahamban hasznaltam, de ott minden szempontbol 100%-osan elegedett voltam. Most kiprobalom ebben is. Hig, folyekonyabb, mint a Repsol, ez szemmel is lathato. Kivancsi leszek a valtora es a fogyasra.
Megvolt ma este az olajcsere. Megkapta a Motul 7100-at a masina. Hiflo szurovel, tisztitott legszurovel.
Leszedtem a tankot, mert mondom itten gyertyacsere lesz kerem tisztelettel, meg a benzincsap ellenorzese. Hat rohadjon meg, aki 4db rovid csovet rakott a tank aljara! Persze, hogy arcon spriccelt a benzin...
Kiszedtem a szelso gyertyakat, teljesen jok, semmi kulonbseg az ujhoz kepest a barna szint leszamitva. Mondom, akkor csereli majd tavasszal a Bubus a nagyszervizkor...
A tankban kiszedtem a benzincsapot, fasza volt, mert OFF allasban is folyatott... persze megint kaptam a benzinbol... Aztan a szurojet neztem, tiszta dzsuva volt. Hat ezen is segitettem. Atneztem az osszes "lelegzo" csovet, semmi sem volt eldugulva szerencsere.
A probakoron eddig minden okes, a motorbol nem folyt eddig sem a benzin, sem az olaj. Remelem, jo lesz majd minden a hosszabb kiruccanasok alkalmaval is majd.
az a helyzet hogy manapsag egy elado akinel paypal-lal lehet fizetni sokkal megbizhatobb mint a nehany hazai hirdeto... Csatlakozom, nekem sem volt meg problema kulfoldi rendelessel meg kinai webshopoknal sem. A szallitasi koltsegre erdemes figyelni neha nagyon draga. Van olyan csomagszallito megoldas MO-n tobben foglalkoznak vele, hogy van egy angol cimuk oda kuldeted az arut (neha ez ingyenes) ok hetente egyszer jarnak haza teherautoval, es at tudod venni itthon parezer forintba kerul.
En csomagbroker.com -nal csinaltam ilyet.
Sziasztok valaki rendelt már hátsó doboztartó konzolt ebay-ről? Szeretnék a motorra hátsó meg oldalsó dobozokat és nemtudom hogy mennyire megbízható ez az ebay még soha nem rendeltem róla. Akinek vannak dobozai azok leírhatnák hogy milyen van neki meg honnan szerezte be? A válaszokat előre is köszönöm.
Kabel csekkolas, jelado is lehet hibas. De az oracsoport is lehet vacak.
A jeladot kellene kimerni eloszor, hogy milyen jelet ad. Annak a jele elvileg linearisan novekvo feszultseg a homerseklet novekedesevel.
Aztan meg kellene nezni, hogy az oracsoport csatlakozoja nincs-e elrozsdasodva. Lehet kontakthiba miatt is hiba.
Sziasztok. Nekem olyan problémám van hogy van egy 1999 es hornet 600 om azt kezte el csinálni hogy a vizfok mérö felmegy ha lekapcsolom a világitást lejeb megy ha a gázt huzom már olyan 3000 res fordulat körül viszamegy a megfelelö höfokra ha alapjáraton hagyom akkor azonal felmegy. Valakinek valami tip?
Az 5100 csak félszint.
Nem azt mondom, hogy te a hamisitas miatt lattal ket ugyan olyan olajat, de ez is benne van.
En nem akarom vedeni a Repsolt, nekem nem fizetnek erte. De nekem nem ette 8000 km-ig es a valto jol mukodott. A motor hangja es dinamikaja a Motul 5100-al jobb volt.
Castrolt is hamisitjak mindenhol kb. Autos hamis Castrolba (Magnatec) mar futottunk bele haver apjanak a kocsijaban ...
ezeket nem én találtam ki, nálunk ehhez jobban értő emberek írták.
az én motorom kuplungja érzékeny az olaj összetételre, szintetikusat állítólag nem szabad belerakni mert csúszik tőle a kuplung, 5100-el még nem volt ilyen nálam.
Még érdekes számomra hogy a repsol hiperszuper csucsminőségű olaja is és az alap olaja is ugyanazt a minősítést tudja, illetve amikor kiöntöm ugyanolyannak néz ki mindegyik. Persze ez nem egy minősitett teszt, de akkor is, nekem nulla a vizalam a repsolban, motult szeretem mert tudja végig a minőséget. Castrolt elkezdi enni 5-6000km után, 10ezer a gyári előírás és nem kopott motorokrol van szó.
Motul 5100 10-50
Castrol power1 racing 10-50, itt van meg azt hiszem valami név
Repsol sintetico 10-40
Eneos, ezt próbálja már ki valaki !! :D
Elvileg minden olaj tudja a JASO MA szintet, megis van, hogy egyes embereknek ezzel vagy azzal csuszott a kuplung. Nekem a Repsollal a ringen sem csuszott, meg ket emberrel sem. A Motul 5100-nal meg volt olyan, hogy mentem a tesommal autopalyan, elvaltottam a 3.-at 180 korul, csumagaz es kuplung ki es amig nem engedtem vissza a gazt, 4.-ben tiltason porgott csuszva...
Amugy azert konkretizalni kene, hogy melyik Repsolt es melyik Motult hasznaltad.
Nekem a Repsol Racing volt, ami a csucsolaj es full szintetikus. Lehet, hogy a tobbi szar, de nekem ez jo volt.
A Motul 5100-zal nekem nagyon jol ment, szep hangja is volt. De a valto tutira hangosabb volt.
Amugy ez a ki mit mond dolog olyan, hogy a forumosok 90%-a nem mer full szintetikus olajat hasznalni, mert jaj megeszi, jaj milesz. Innentol kezdve a legolcsobb Repsolt hasonlitjak a Motul 5100-hoz az esetek 90%-ban. Igazuk lehet, de en nem probaltam a Repsolbol mast, csak a Racing-et.
És érdekes hogy pont az ellenkezőket írod mint a túlnyomó többség. Motullal szokott mindenkinek elcsendesedni a motor, motul szokta a legtovabb birni.
Sok év után kipróbáltam újra a repsolt, szar olajat csinál a repsol. A castrol jobb de valamiért hamar elfárad és kezdi enni a motor. Motul valamiert az elejetol a vegeig jo.
A hornetem a 8000et futott motullal csendesebben jart mint a friss repsollal.
Aztan volt benne Motul 5100 10W-40. Nem volt rossz a motor hangja vele, de kb 4000 km utan elkezdett fogyni. Es 6000-nel csere is volt. A motor szerette, de a valto hangosan csattant es utassal a kuplung is neha megcsuszott autopalyan valtas utan. Talan ezzel volt a legdinamikusabb a gep.
Aztan volt benne Repsol Racing 10W-40. Ezzel nem volt olyan dinamikus es nem volt olyan lagy hangja sem. De a valto sokkal halkabb lett, a kuplung nem csuszott egy picit sem. Es 8000 km utan kezdett el fogyni es vegulis 10e km-nel lett leengedve ma. Eddig a full szintis olaj volt messze ez a legjobb. 2x annyit birt fogyas nelkul, mint a fenti felszintetikusak. Megeri, mert dupla annyit mesz el vele picit tobbert.
Motul 7100-at csak a kisebb Yamahamban hasznaltam, de ott minden szempontbol 100%-osan elegedett voltam. Most kiprobalom ebben is. Hig, folyekonyabb, mint a Repsol, ez szemmel is lathato. Kivancsi leszek a valtora es a fogyasra.
Én majd az 5100 10w50-en gondolkodok jövőre, egy próbát megér
A gagyi magyar webshopokkal megjartam tobbszor. Nem volt keszleten, amit beraktam a kosarba vagy nagyon sokara jott vagy mast kuldtek...
Leszedtem a tankot, mert mondom itten gyertyacsere lesz kerem tisztelettel, meg a benzincsap ellenorzese. Hat rohadjon meg, aki 4db rovid csovet rakott a tank aljara! Persze, hogy arcon spriccelt a benzin...
Kiszedtem a szelso gyertyakat, teljesen jok, semmi kulonbseg az ujhoz kepest a barna szint leszamitva. Mondom, akkor csereli majd tavasszal a Bubus a nagyszervizkor...
A tankban kiszedtem a benzincsapot, fasza volt, mert OFF allasban is folyatott... persze megint kaptam a benzinbol... Aztan a szurojet neztem, tiszta dzsuva volt. Hat ezen is segitettem. Atneztem az osszes "lelegzo" csovet, semmi sem volt eldugulva szerencsere.
A probakoron eddig minden okes, a motorbol nem folyt eddig sem a benzin, sem az olaj. Remelem, jo lesz majd minden a hosszabb kiruccanasok alkalmaval is majd.
En csomagbroker.com -nal csinaltam ilyet.
A jeladot kellene kimerni eloszor, hogy milyen jelet ad. Annak a jele elvileg linearisan novekvo feszultseg a homerseklet novekedesevel.
Aztan meg kellene nezni, hogy az oracsoport csatlakozoja nincs-e elrozsdasodva. Lehet kontakthiba miatt is hiba.