Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van erre jobb módszer is de a jelenlevok tulnyomo tobbsege azt se veszi eszre ha ferde a kerék :)
Teljesen normalis.
Ott a kis lánckeréknek fixen kell állni nem lehet holtjáték. Előbb utóbb valami engedni fog. Ha nem a tengely az lesz a szerencse.
Jah, tocsan at kene tolni, stb...
Az nem ellenőrzés ha a két oldalon a villához mérve ugyanoda teszed a tengelyt.
"nem ellenörzi senki az egyenesfutást" heh? Az elég szomorú lenne
Szerintem normális. Olyan ugysem lesz hogy a két lánckerék tökéletesen síkba legyen, elég csak egy picurkát ferdén tenni a hátsókereket(ugye ez elég jellemző mert nem ellenörzi senki az egyenesfutást) kanyarban is tekeredik valamennyira a villa, szerintem normális ha van pici holtjáték.
Kozben olvastam a nemzetkozi forumokat is. Mindenkinek van holtjateka, CBRen is. Szoval akkor normalis.
Gyari az elso lanckerek, megis a csavar nem szoritja le rendesen, mert a hajtotengely kijjebb van, mint a kislanckerek felfekvesi felulete. Ahogyan neztem a gyari leirast, nincsen a csavaron es az alateten semmi mas odavalo, a kislanckerek ala sem kell alatet elvileg.

Most akkor normalis, hogy van a kislanckereknek 0,5-1 mm tengely iranyu holtjateka vagy az alatetnek fixen a lanckereket le kellene szoritania? Van-e ennek jelentosege?
Csak az a baj hogy a gyuru alol viszont a kenoanyag kijon, ami helyére a spray nem megy be. Mindenki eldonti maganak
Meg a gyari lanckerek nem kotyog, mint a JT tette anno. A hatso Sunstar is jobbnak tunik, mint a JT volt.
Sot, az olaj kimossa a koszt belole, lehet, meg jobb is lenne. Persze az O/X gyurusnel elvileg be sem megy a kosz.

JT ujonnan is szar volt. Hangos nehez, stb. Ez most alomszeruen gurul.
A jt-nel fix hogy tovabb birja. Ugy vagyok vele hogy lehet az o gyurus is felesleges ha olajozza az ember es nem fujkalja.
Amugy 19 ropi volt a VX akciosan. A ZVM-X 30.000 lett volna. Nem vagyok benne biztos, hogy elmegy 1,5x annyit is...
Azt irja a DID honlapja, hogy 900 ccmig ajanlja a VXet. A Hornet gepkonyve meg azt irja, hogy DID 525 VM2 kell neki, aminek a VX az utodja. A VX papiron erosebb, mint a VM2 volt anno.

Amugy nem tudom, majd kiderul. Nem tunik csirkebbnek, mint a JT erositett, ami lejott rola.

A masik is elrohadt, jott ki a barna le a gorgok alol, pedig mindig fullosan olajos volt, meg a motor is. Ugy voltam vele, hogy ha a gyuruk meghalnak es bemegy a viz, akkor mindegy mar neki, lehet barmi fent.

A VX es ZVM-X kozott kb 15-20% a szakitoban es a tomegben is.

Kerdes az is, hogy a nagyobb szakitos kevesbe kopik-e? Addig oke, hogy nagyobb ero hatasara szakad el, de abban nem vagyok feltetlen biztos, hogy kopasban is jobb a dragabb. A neten is az van, hogy nagyobb a szakitoja, de az sehol sincsen reklamozva, hogy tobbet is futna el... hat majd kiderul.
Elegaz sportos hasznalatra?
Nah, megvolt ma este a lanccsere itthon. Vegulis DID 525 VX lett gyari elso lanckerekkel es Sunstar 42 fogas hatsoval.

Olyan selymesen fut most. Semmi zaj. Nem rantgat kis temponal. Megerte szopni a lanccal a meleg garazsban...
Szia! Nem én voltam. Én az előbb szívtam egy kis cseszneki levegőt. Finom hűvös volt.
Nem kérlek határozottan nem.
a bmw elvitte az új gumi árát ?
Szevasz! Nem Te gurultál ma Écsen P.halma felé, intettünk is egymásnak fehér dárózs volt!
Á... maradunk a Monsternél majd kiderül...
Cagiva raptor 650ie.
Tudom de ez kis csenevészke tudod nem zabálja a gumit.