sziasztok! Lenne egy kérdésem hátha valaki tud segíteni.Hornet 600-om tünete hogy elég magas a fogyasztás kb 2 literrel mint normálesetben,Új gyertyák,olaj szervíz stb. de a motor rezonanciája elviselhetetlen? most volt karbiszinkron is.azelőtt a rezonanciát már csinálta. Karbi ki lett pucolva beállítva(szinkronteszterrel)de CO az is magas lehet azzal nem volt semmi csinálva..gyújtótrafó másikra cserélve is jót mutatott.nem tudom... ötlet??
Sziasztok!
Esetleg van valakinek elfekvőben egy gyári index ami működik, ép és olcsó pénzért megválna tőle mert a szára eltört és lefelé fityeg :-(
03-as a vas.
Ez nekem bevált a Michelin 2ct..
Ma tesztelve is lett a tapadás mert egy jófej szuzukis a Szentedrein hazafelé nem látott jól a jobbos visszapillantóba és f..n bejött elénk a szélső haladós sávba...
Volt féknyom a gatyában is, hogy elférjünk jobbról mellette :-)
Azert szentirasnak nem kell venni ezeket. Ahany gumi, annyi fele nyomas jon be.
A nyomas fugg a felhasznalastol is. Autopalyan 2,5-2,9-re fujom, hogy ne kockuljon le. A szerpentines szakaszokon es a varosban az emlitett nyomassal megyek. À versenypalya meg egy teljesen mas tortenet.
Az elozo is olyan volt, hogy belelogott a kezem. De az dugozaskor igy is szeles volt. Nekem szeles sportkormany van, ezzel elvileg kijjebb kerulnek a tukrok is.
Mindegy most mar, mert megrendeltem. De azert koszi!
Szia Barna,
nekem pontosan ilyen tükröm van, igaz, CB1000R-en. Nem tudom, az előző tükröd milyen volt, de ezzel mindig el kell húznod azt a karod, amerre hátra akarsz látni. Télen én is le fogom cserélni valami másra, mert nekem nem igazán jön be...
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne Pc36-al kapcsolatba, hogy vez. lánc feszitőt hogyan tudom leellenörizni, hogy jól müködik e?
Vagy van e lógása a láncnak?
Szimplán vegyem ki a feszitőt?
Pár napja észrevettem h hidegen furcsa hangja van a feszitö felöl, de nem hangos csak ilyen hangokat idáig nem adot
Na meg nem mindig halható, melegen semmi! Hidegen kissebb nagyobb gázadásra nem hallani, inkább alapjáraton de csak hidegen!!!
A legtobb nagy gyartonal van air kivitel,full perforalt,nem melegebb mint az alap cordurak sot ha mesz vele komfortosabb mert szabadon aranlik a levego.
Viszont hidegebb idoben,ez altalaban ugy van hogy lenn a volgyekben megdoglesz a melegtol 2000 meteren meg vacogtam a 15 fokban.
En utcai farmerben mentem el nagyon sokszor motorozni bordzsekivel. Ebben sajnos nincsen terdvedo, meg jobban is szakad, de akkor is jobb, mint a rovidgatya.
Egyebkent az oltozkodest tekintve van ket veglet: az egyik nyaron rovidgatyaban, poloban motorozik. A masik (sokszor en is igy) full borben a 35 fok ellenere.
De valtozik a velemenyem, miutan tobbszor volt olyan, hogy elkezdtem szedulni es szarul lettem a melegtol. Ekkor vegig gondoltam es rajottem, hogy a nagy meleg miatt a rosszullet, koncentracios zavar, szedules is nagyon balesetveszelyes. Es a balesetet jobb elkerulni. Lehet, egy lazabb ruha kevesebbet ved, de nem vagyok benne szarul es kisebb esellyel balesetezek emiatt.
Szoval most az arany kozeputat keresem mindig, ami kenyelmes, szellos, de ad vedelmet is. Hiaba jo a full bor mindig, annyira meleg a gatya nyaron, hogy inkabb el sem indulok, meg vegig diszkomfort. Igy meg nem elmeny motorozni. Akkor inkabb egy lazabb ruha, de nem vagyok szarul.
Nem rossz szerintem, ha annyit kibir egy sisak. Egy ruha sem birja evekig, pedig a farmer mondjuk eros anyag. Ha a sisak belese tokremegy ennyi ido alatt, szerintem az normalis.
Ezek a tapasztalat leirasok nem ernek szart sem. 40e km lehet 10 ev hasznalat, de lehet 1,5 ev is. Nagyon nem mindegy, hogy ez alatt hanyszor lett le es felveve. Van e borostaja, szakalla a usernek. Mennyire vigyazott a sisakra. Mennyiszer es mivel es hogyan mosta ki a belest.
Ez tiszta statiszika. Azt hozok ki belole, amit akarok.
Meg ez a hangos is relativ. A sok szelzajtol megsuketult motorosok maskeppen suketek. Az egyik ezt a fekvenciat nem hallja, a masik meg azt. Egyiknek kitolti a feje a sisakot, a masiknak a fule neki sem er a sisaknak rendesen. Plusz minel dragabb a sisak, annal zajosabb, mert annal tobbet varna el a user.
A Nolan N86-ot teszteltek muszerekkel es kozepesen zajosnak mondtak. Ez objektiv, bar nem tokeletes teszt. A tobbi szubjektiv erzelmi kitores...
A kékes napszemüveg nekem tetszik, eléggé fényérzékeny a szemem és ez nyugtatja kicsit. Napszemüvegben is a kék a jobb nekem, sárgásat inkább szürkületben használok.
Biztos hogy sokkal többet vártam tőle. De nem bánom hogy megvettem ennek ellenére.
Kiváncsi vagyok meddig fogja birni a szivacsozása, haveroméban kb 3év alatt kuka lett a pofaszivacs, igaz hogy 40ezer km korul jar az xlite bukojaval.
Tetszik a Nolan, de a caberg még mindig a legjobb ár érték arányban szerintem, bár az új modellek kegyetlenül elbaszottak
beleástam magam mindenféle sisak leírásba mert kéne vennem egyet, és mindegyikről találsz jót és rosszat ugyanarra a tulajdonságára. Pl zajosság, valakinek legcsendesebb, valaki meg visszavitte hogy fütyül a szél benne stb (itt 100e+ sisakokról beszélek). Minden motoron, minden fejformán minden sisak másképp viselkedik. Fel kellene próbálni vagy 6-8-at menni vele egy 100km/órás kört és megvenni a legjobbat, csak ez kivitelezhetetlen, marad a szerencse... pl a nagy schubert S2 amit vettem nemrég, zajosabb volt mint az 5 éves 50e forintos HJC-m, és olyan fejű emberekre tervezték mint egy hal teste (vékony-hosszú) . Szerencsére 5e forint veszteséggel el tudtam adni. A másik gond meg az, hogy itthon 20-60e forinttal drágábbak a premium sisak márkák...
Esetleg van valakinek elfekvőben egy gyári index ami működik, ép és olcsó pénzért megválna tőle mert a szára eltört és lefelé fityeg :-(
03-as a vas.
Ma tesztelve is lett a tapadás mert egy jófej szuzukis a Szentedrein hazafelé nem látott jól a jobbos visszapillantóba és f..n bejött elénk a szélső haladós sávba...
Volt féknyom a gatyában is, hogy elférjünk jobbról mellette :-)
A nyomas fugg a felhasznalastol is. Autopalyan 2,5-2,9-re fujom, hogy ne kockuljon le. A szerpentines szakaszokon es a varosban az emlitett nyomassal megyek. À versenypalya meg egy teljesen mas tortenet.
2,4 és 2,6 használok akkor azonos megközelítőleg
2,4 es 2,8 kettovel.
Milyen guminyomással szoktatok gurulni 1ill.2személlyel mert a gyári az elég soknak?
Mindegy most mar, mert megrendeltem. De azert koszi!
nekem pontosan ilyen tükröm van, igaz, CB1000R-en. Nem tudom, az előző tükröd milyen volt, de ezzel mindig el kell húznod azt a karod, amerre hátra akarsz látni. Télen én is le fogom cserélni valami másra, mert nekem nem igazán jön be...
Az uj automata feszito draga. A bontott lutri. A manualis utangyartott meg ki tudja milyen, meg milyen gyakran kell allitani...
Egy olyan kérdésem lenne Pc36-al kapcsolatba, hogy vez. lánc feszitőt hogyan tudom leellenörizni, hogy jól müködik e?
Vagy van e lógása a láncnak?
Szimplán vegyem ki a feszitőt?
Pár napja észrevettem h hidegen furcsa hangja van a feszitö felöl, de nem hangos csak ilyen hangokat idáig nem adot
Na meg nem mindig halható, melegen semmi! Hidegen kissebb nagyobb gázadásra nem hallani, inkább alapjáraton de csak hidegen!!!
Válaszokat elöre is köszönöm!
Viszont hidegebb idoben,ez altalaban ugy van hogy lenn a volgyekben megdoglesz a melegtol 2000 meteren meg vacogtam a 15 fokban.
Viszont méretre kell alakítani ha nem passzol.
Egyebkent az oltozkodest tekintve van ket veglet: az egyik nyaron rovidgatyaban, poloban motorozik. A masik (sokszor en is igy) full borben a 35 fok ellenere.
De valtozik a velemenyem, miutan tobbszor volt olyan, hogy elkezdtem szedulni es szarul lettem a melegtol. Ekkor vegig gondoltam es rajottem, hogy a nagy meleg miatt a rosszullet, koncentracios zavar, szedules is nagyon balesetveszelyes. Es a balesetet jobb elkerulni. Lehet, egy lazabb ruha kevesebbet ved, de nem vagyok benne szarul es kisebb esellyel balesetezek emiatt.
Szoval most az arany kozeputat keresem mindig, ami kenyelmes, szellos, de ad vedelmet is. Hiaba jo a full bor mindig, annyira meleg a gatya nyaron, hogy inkabb el sem indulok, meg vegig diszkomfort. Igy meg nem elmeny motorozni. Akkor inkabb egy lazabb ruha, de nem vagyok szarul.
Hátha valakit érdekelne 2 db van még. 1000ft/Db
Ez tiszta statiszika. Azt hozok ki belole, amit akarok.
Meg ez a hangos is relativ. A sok szelzajtol megsuketult motorosok maskeppen suketek. Az egyik ezt a fekvenciat nem hallja, a masik meg azt. Egyiknek kitolti a feje a sisakot, a masiknak a fule neki sem er a sisaknak rendesen. Plusz minel dragabb a sisak, annal zajosabb, mert annal tobbet varna el a user.
A Nolan N86-ot teszteltek muszerekkel es kozepesen zajosnak mondtak. Ez objektiv, bar nem tokeletes teszt. A tobbi szubjektiv erzelmi kitores...
Biztos hogy sokkal többet vártam tőle. De nem bánom hogy megvettem ennek ellenére.
Kiváncsi vagyok meddig fogja birni a szivacsozása, haveroméban kb 3év alatt kuka lett a pofaszivacs, igaz hogy 40ezer km korul jar az xlite bukojaval.
Tetszik a Nolan, de a caberg még mindig a legjobb ár érték arányban szerintem, bár az új modellek kegyetlenül elbaszottak