A sok embert en sem birom, meg idegesito a nagy forgalom is. Jok a nevezetessegek, de azert a kietlenebb hegyvidek nekem is jobban tetszik.
Engem az ilyen fejletlenebb orszagoktol az tart vissza, hogy tul kenyelmes vagyok es szeretek motorozas utan a fasza apartmanban/szallodaban pihenni es vacsizni...
A masik dolog pedig a kiszolgaltatottsag, hogy Ausztriaban elobb kapok motorosgumit es alkatreszt, mint a balkan legvegen.
Én nem félek, egyszerűen nem tetszik. Nem voltam még a Glockneren, de nyaron oda fog vezetni az első túrám, biztosan szép de nem izgat, nem csipem a sok embert, saválló keritést. Sokkal jobban szeretem a természet közelségét.
Ha nincsen benne a killer es nem tolom neki ezerrel, akkor az Akra nem zajosabb, mint killerrel. Nagy gazon es nagy fordulaton jon ki a kiler hianya. Persze ez dobfuggo.
Oke, rajta van. De az nincsen, hogy anelkul nincsen E jeles homologozacio. Nyilvan azt sugallja, hogy az kell bele. De miutan kiveheto egy csavarral es konkretan nincsen leirva, hogy ugy bukta, ezert mondtam, hogy nekem ez sem 100%-ra egyertelmu.
En eltem eveket kint, de sosem volt gondom a nemet vagy osztrak rendorokkel. Persze biztos van, hogy specko helyeken ramennek a motorosokra. Nem ketelkedek benne, hogy ott is vannak specko ellenorzesek, de eddig megusztam mindig es az osszes haverom is.
Teljesen legális a motorom, de ezért járok én inkább a balkánra motorozni ott egy 10eurossal megveszem a rendőrt is ha kell, bár eddig szerencsére semmi bajunk nem volt ott egy balesetet leszámítva. Pedig tempósan motorozunk, Mostar-Harkány 5óra volt kereken. Mondjuk az osztrákoknál is ahol lehet tartom a 80/120at
Nalam a feket is ellenoriztek az elso vizsganal, de az a viszgaztato is csak rohogott rajta, a nagy teso miatt muszaj volt. A ideinel kitessekeltek a varoba, nem tudom mit neztek a motoron.
A nemet rendor nyilvan eloszor a zajra figyel fel. Ha megallit, akkor szepen atnezik a motorot, keresik az E betut, mernek, es ellenorzik a hangtompito megletet. Nem eleg, hogy benne van a hangtompito, de meg azt is megnezik ezesetben, hogy faragtak-e rajta.
A legdruvabb ellenorzesekre amugy a kedvelt motoros utvonalakon lehet szamitani, ott meg civil motorokat is bevetnek.
Én több helyről azt hallom, olyantól aki kint él, hogy nem annyira foglalkoznak az e jelzéssel, ott a db mérője, ha hangos megbüntet, ha a kis pálcáját bedugja a kipufogóba és nincs semmi amiben megakad, vagyis nincs benne semmiféle dbkiller, mert ugye létezik olyan dob aminek a tövében van, megbüntet.
A motorom úgy vizsgázott le hogy meg sem mozdították a parkolóból. Vizsgáztattam én is motorokat, ezért megkérdeztem hogy a fék méréssel mi lesz. visszakérdezett hogy lábon jöttem? -Igen. Meg tudtál állni, nem? -Igen. Akkor jó a féked. Ennyi volt a fék mérés :) Köszönik szépen sok sok éve így működnek.
A tudatlansag nem mentesit... Tobb nemet forumot olvasgatok, ok nem legendanak tartjak, de Te ezt biztos jobban tudod. Pl. ha a nemeteknel kiderul, hogy nem streetleagal a dob, akkor nem is engednek tovabb, melle kapsz egy akra araval egyenlo birsagot juroban, majd akkor folytathatod a turat, ha mindent szepen lecsereltel a gepen. A kinti rendort nem kell az itthonival osszehasonlitani ;-)
Engem az ilyen fejletlenebb orszagoktol az tart vissza, hogy tul kenyelmes vagyok es szeretek motorozas utan a fasza apartmanban/szallodaban pihenni es vacsizni...
A masik dolog pedig a kiszolgaltatottsag, hogy Ausztriaban elobb kapok motorosgumit es alkatreszt, mint a balkan legvegen.
A legdruvabb ellenorzesekre amugy a kedvelt motoros utvonalakon lehet szamitani, ott meg civil motorokat is bevetnek.