Pesttől nem messze Hondabubus a legjobb szaki, főleg Hornet ügyben. Megéri azt a pár kilométert, viszont a szelephézaghoz egy éjszakát állnia kell a motornak.....
Sziasztok!
Tud valaki Pesten jó szerelőt aki érti a dolgát és nem lehúzós?2003 Hornet 600 szelephézag ell.,vezlánc ell., karbiszinkron, kormánycsapágy ell. lenne..
Köszi!!
Alighanem az üzemanyagrendszer környékén kell keresgélni. Úgy tudom az injektoros rendszerben is van vmi membrán ami szakadhat. Valószínűleg sokat is kap. Régi olaj nem volt benzin szagú? Mennyisége rendben volt?
Hondabubushoz kellene elvinni.
Üdv mindenkinek egy kis segítséget szeretnék kérni.A minap szert tettem egy 900-as hornetre,a motor sokat állt,az utóbbi 8 évben mentek vele 2500km-t.egyben van,ujszerű állapotban de a motor kis fordulaton dadog és kb 3-4 ezer körül kezd el kisimulni a motor.A kipufógógáz erősen benzinszagú és a fogyasztása is igen magas,de visszajelző lámpa nem világít.A motor le lett szervizelve ,kapott új olajat,gyertyákat,de a probléma nem szűnt meg.
elképesztő hogy van ilyen, de az a sarga tényleg újnak tűnik! Az összes csavar ami elszíneződik ezen mind szép tiszta horgany színű, kipufogó alig van beégve gyakorlatilag egy új motor. Kérdés hogy az állásban a gumi alkatrészek (szimeringek blokkban pl) mennyire tartották meg tulajdonságaikat. Nekem nagyon tetszik!
A pirosat kell megvenni
A fekete egy összekukázott szar. Mindene fújva, tankon vmi ratyi matrica. Műszeregység gyanús, hogy nem rá való/évjárat nem stimmel. Kormány nem rá való (PC41-é).
Ha van penz, akkor az ujabbat vennem. De ha a korlampas tetszik, az is jo.
Nem kell aggodni, 2 ev alatt ugy is kicsereled a motor felet. En 1,5 ev alatt mentem 20e km-t. Azota uj a lanc, teloban az olaj, fekek, gyertyak, meg egy csomo minden.
Egyebkent a futast ugy kell nezni, hogy a 2006-os is 10 eves. Ha valaki megy evi 10e km-t, mint en, akkor a 10 eves motorba 100.000 km van. Nem mindenki megy ennyit, de egy 10-12 eves motornal a 30e, 40e km elegge irrealis.
Nekem most 51e van a motoromba ora szerint. Es semmi baja, nem eszi az olajat. A kopocuccokat meg ugy is allandoan cserelni kell.
98tól 02ig pc34 amilyen a sárga
03tól 06ig pc36
Csak 03-04es klaszikus kerek müszeres
05-06 forditott arany teló, fél digi müszerfalas ezüst felni
07től 11ig pc41 amit most linkeltél
11től év vége pc41 facelift
Hegyes faridom , full digi müszerfal
Hasonlit a cb1000r-re
Ezek gyártási évek, nem forgalomba helyezési "évek" kivételek persze vannak, hogy ugyan abban az évben már forgalomba is helyezik őket...
Na ezért kérdeztem, hogy melyik az FA-07, mert akkor a piros se 2009 es hanem 2007-es talán?! Lehet itt a regisztracio idopontjait tuntetik fel csak. viszont MOTnál látszik a neve. pl ez is 2007es és nem is néz ki rosszul : http://goo.gl/gT8UfS
a 2006 + az pc41 mind? http://goo.gl/jvmuLN
ezekből van pár , csak el kéne tudnom dönteni :D (kár h fehér nincs :( ) http://goo.gl/MZmPXmna ez pl 05-06-os akkor de privát eladó + stb.
Amúgy ja én sem tudom még, hogy melyik verzió legyen, alapól 04-06 között akartam de az nem éri meg ha csak pár 100 font a különbség szerintem.
Szia!
Én a pc41 sajátoságait annyira nem ismerem, ahoz Dévidzon jobban ért!
Abs jó pont, injektor szintén, ha jobban tetszik mint a körlámpás verzió akkor nézzél olyat
Apropó a gyári dobot és a katalizátort adják hozzá? Nem árt ha van! Km még nem olyan sok! Ez volt a piros!
Fekete: képről nézve egybe van!
De ez 03-04es széria!!
Kivetni valót telóról nem látok
Sárga: régi pc34 nem vennék, hiába a "patika" állapot, 16os kerekek, na meg annyiért
A forditott telós, digis müszerfalas nincs közte
05-06 verzió!
Erről már irtam neked
Szerintem még te sem tudod h melyik verziót szeretnéd
az pirosban kicsit sok a km de nem igazán drágább mint a fekete (200Ł kb a különbség mert a feketét ingyen kiszállítják)
"Képről mki csak találgatni tud. Persze ha nagyon kilóg a lóláb azt kiszúrjuk, de az kevés" ->megnézni nem fogom tudni őket csak képről (tudom nem lehet képről dönteni de UKban több a jogom (pl 14napig mehet a refund ha nem olyan amit mondanak/irnak róla stb) és amúgy is messze vannak. a feketét élőben lehet megtudom nézni de mivel nem értek hozzá tul sokat nem érek vele.
kipufogot mar nem kéne cserélni piroson :)
mind2 új műszakival van .
A piros muszaki adatainál FA-7 van, az nem azt jeloli h abs model és 2007es?
Ezt meg érdekességnek: http://goo.gl/sMyKmR < elvileg garázsban állt 1999 óta :)
Igen, ezek nekem is eszembe jutottak. Írtam egy motorszerelőnek, amint lesz válasz, megírom itt, mizu. Amúgy te sztem a 10:43 kor érkezett válaszban láttad azt a 170 km es dolgot, nem dévidzon írta. :)
Egyrészt vicc volt, nem sértegetni akartalak. Bocs.
Másrészt én tuti nem beszéltem 170 Km-ről meg tartalékról.
Harmadrészt: mit figyel a lambda szonda? Maradék üzemanyagot? Nem. Van fogalma a katalizátor hogylétéről? Nincs.
Sőt hibakód sincs.
"A gyári szondát becsavarod és minden marad a régiben."
Es nem tunik fel az elektronikanak, hogy szart sem er a katalizator, ezutan minden marad a regiben...
Opcio 1: Hat akkor vagy szart sem er az egesz lambda elektronikastol.
Opcio 2: Veszi a lapot az elektronika, hogy gond van a keverekkel vagy a katalizatorral: dusit vagy hibakodot dob hogy szar a katalizator.
Na milyen a gumi?
Csúszos?
Remélem nem hagytad el menet közbe
Tud valaki Pesten jó szerelőt aki érti a dolgát és nem lehúzós?2003 Hornet 600 szelephézag ell.,vezlánc ell., karbiszinkron, kormánycsapágy ell. lenne..
Köszi!!
Hondabubushoz kellene elvinni.
A fekete egy összekukázott szar. Mindene fújva, tankon vmi ratyi matrica. Műszeregység gyanús, hogy nem rá való/évjárat nem stimmel. Kormány nem rá való (PC41-é).
Nem kell aggodni, 2 ev alatt ugy is kicsereled a motor felet. En 1,5 ev alatt mentem 20e km-t. Azota uj a lanc, teloban az olaj, fekek, gyertyak, meg egy csomo minden.
Egyebkent a futast ugy kell nezni, hogy a 2006-os is 10 eves. Ha valaki megy evi 10e km-t, mint en, akkor a 10 eves motorba 100.000 km van. Nem mindenki megy ennyit, de egy 10-12 eves motornal a 30e, 40e km elegge irrealis.
Nekem most 51e van a motoromba ora szerint. Es semmi baja, nem eszi az olajat. A kopocuccokat meg ugy is allandoan cserelni kell.
03tól 06ig pc36
Csak 03-04es klaszikus kerek müszeres
05-06 forditott arany teló, fél digi müszerfalas ezüst felni
07től 11ig pc41 amit most linkeltél
11től év vége pc41 facelift
Hegyes faridom , full digi müszerfal
Hasonlit a cb1000r-re
Ezek gyártási évek, nem forgalomba helyezési "évek" kivételek persze vannak, hogy ugyan abban az évben már forgalomba is helyezik őket...
http://pasteboard.co/duLuDl3Dt.png piros MOT-ja
Na ezért kérdeztem, hogy melyik az FA-07, mert akkor a piros se 2009 es hanem 2007-es talán?! Lehet itt a regisztracio idopontjait tuntetik fel csak. viszont MOTnál látszik a neve. pl ez is 2007es és nem is néz ki rosszul : http://goo.gl/gT8UfS
a 2006 + az pc41 mind? http://goo.gl/jvmuLN
ezekből van pár , csak el kéne tudnom dönteni :D (kár h fehér nincs :( )
http://goo.gl/MZmPXmna ez pl 05-06-os akkor de privát eladó + stb.
Amúgy ja én sem tudom még, hogy melyik verzió legyen, alapól 04-06 között akartam de az nem éri meg ha csak pár 100 font a különbség szerintem.
A feketének a far idomon nincs hornet matrica! Már gyanus...
Sárgán szerintem a 05-06os fék nyergek vannak, azok arany szinüek
Mindenesetre érdekes
Én a pc41 sajátoságait annyira nem ismerem, ahoz Dévidzon jobban ért!
Abs jó pont, injektor szintén, ha jobban tetszik mint a körlámpás verzió akkor nézzél olyat
Apropó a gyári dobot és a katalizátort adják hozzá? Nem árt ha van! Km még nem olyan sok! Ez volt a piros!
Fekete: képről nézve egybe van!
De ez 03-04es széria!!
Kivetni valót telóról nem látok
Sárga: régi pc34 nem vennék, hiába a "patika" állapot, 16os kerekek, na meg annyiért
A forditott telós, digis müszerfalas nincs közte
05-06 verzió!
Erről már irtam neked
Szerintem még te sem tudod h melyik verziót szeretnéd
Lenne 2 jelölt és erről kérnék véleményt ha lehet :
1. http://goo.gl/J5OSRt
2. http://goo.gl/knLXd1
az pirosban kicsit sok a km de nem igazán drágább mint a fekete (200Ł kb a különbség mert a feketét ingyen kiszállítják)
"Képről mki csak találgatni tud. Persze ha nagyon kilóg a lóláb azt kiszúrjuk, de az kevés" ->megnézni nem fogom tudni őket csak képről (tudom nem lehet képről dönteni de UKban több a jogom (pl 14napig mehet a refund ha nem olyan amit mondanak/irnak róla stb) és amúgy is messze vannak. a feketét élőben lehet megtudom nézni de mivel nem értek hozzá tul sokat nem érek vele.
kipufogot mar nem kéne cserélni piroson :)
mind2 új műszakival van .
A piros muszaki adatainál FA-7 van, az nem azt jeloli h abs model és 2007es?
Ezt meg érdekességnek: http://goo.gl/sMyKmR < elvileg garázsban állt 1999 óta :)
Másrészt én tuti nem beszéltem 170 Km-ről meg tartalékról.
Harmadrészt: mit figyel a lambda szonda? Maradék üzemanyagot? Nem. Van fogalma a katalizátor hogylétéről? Nincs.
Sőt hibakód sincs.
Es nem tunik fel az elektronikanak, hogy szart sem er a katalizator, ezutan minden marad a regiben...
Opcio 1: Hat akkor vagy szart sem er az egesz lambda elektronikastol.
Opcio 2: Veszi a lapot az elektronika, hogy gond van a keverekkel vagy a katalizatorral: dusit vagy hibakodot dob hogy szar a katalizator.
2, Beszelsz te 170 km utan benzincsaprol, utana meg lambda szondarol... Ahol van injektor es lambda, ott mar nincsen tartalek.