Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy helyen kicsit megnyúlt, kipotyogtak belőle a gyűrűk (igaz azok már ezer Km-ekkel előtte is ), és nagyon zajos volt. Látott egy-két pályanapot, de az semmi...
Es hogyan halt meg? Rozsda, szakaszos nyulas vagy altalanos megnyulas?

Voltal palyanapokon vele? Mennyire cibaltad neki?
Én 25 ezret mentem el a VX-el.
Köszi szépen a segítséget. Én is néztem az OEM parts-on az árakat, és láttam...
A budaörsi reptér mögötti srácot ismerem, voltam már nála cuccért, megpróbálom őt is, meg a bontókat is.
Holnaptól 5 napig Körmenden melózok, de utána beleásom magam a témába. Köszi mégegyszer!
bontos lista:
http://motoralkatresz.eu/oldalak/18/?gclid=Cj0KEQjw0MW9BRDxtYTn2_S699MBEiQAw33y42TOvmHIqnAFWEZ5xwujX0xCoaOPQtbkSZSE_oLmpY8aApo-8P8HAQ

Vecsési motorbontó
Vecsés -
20-974-5559,
20-357-4160
el kell keseritselek egy uj eredeti ora belso kb 300.000ft. Nem hinnem hogy 70e forint lenne a javitas de en akkor is azt valasztanam egy kinai helyett. Megnezik megmondjak aztan eldontod. Mindenesetre nezegetnek a nagyobb bontokban is. Mivel neked csak belso kell, jo esellyel kapsz egyet. Probald meg ot, rengeteg hornet alaktresze van: 06 70 317 9083
utana hivnam sugo bontot, esetleg ricsi bontot, neki is van sok minden bar nem a legolcsobb.
Köszönöm! Minden megoldás érdekelhet, amivel megjavul a cucc, és nem kerül 70.000-be. Amit belinkeltél, szerinted ott mennyiért javítják meg? Tudom, ez attól is függ, hogy mi a baja, mennyi időt kell vele tökölniük, milyen alaktrész kell hozzá......., de mégis, nagyjából? Mert ha ugyanott vagyok vele, mint egy új órával.........
esetleg javitas?
http://automuszer.eu/
van meg motobees.com de jelenleg nalam rossz a weblapja. Csütörtökön meg tudom adni a telszámát ha kell.
Nem hiszem, hogy a jovo nyar elott lenne 1000RR. Az asszony mondta, hogy neki nem tetszik a korlampa, adjuk el es vegyunk neki egy Fazert. En meg vegyek egy RRt. De lehet, hogy marad a Hornet, aztan melle veszunk egy masikat. Szerintem eladasig meg megyek vele 20e kmt legalabb, szoval ez nem szempont.

Ha rohad a VX is, akkor kar a ZVM-X, mert az is elrohad. En megyek telen is, szoval nalam kapja a vizet sajnos es emiatt szempont a rohadasa a lancnak.
Sziasztok!

2004-2005-s Hornet műszeregységre lenne szükségem elfogadható áron. Az enyém belső szerkezete ment tönkre, szóval ha a keret itt-ott törött, az sem baj. Köszönöm!

http://www.ebay.co.uk/itm/321625313162
Szia! Én már felraktam a normál 525-s arany d.i.d láncot (gyári fogaskerék méretek)
Előtte is d.i.d volt, de amióta nálam van a motor én kb 10e km-t mentem vele, de már akkor rozsdás volt 1-2 helyen a lánc (gondos előző gazdi)
majd kiderül meddig bírja.....
Nekem elég a sima VX lánc, amekkora nyomatékot én adok neki... (szerintem felesleges, de TE döntésed)

De te lassacskán leakarod cserélni a darazsat cbr1000rr-re ha jól tudom, ha még használod egy kis ideig a darazsat akkor elég neki a sima lánc

Vagy te hogy gondolod?
Lassan lancot kell cserelnem, mert szakaszosan megnyult a JT erositett lancom. 14e km-t ment el kb eddig. Amugy jon ki a barnasag is belole, szoval be van rohadva mar - valoszinuleg emiatt nyult meg szakaszosan. Allandoan tiszta olaj volt (a motor is), megis tonkrement. Bubus szerint az erositett JT a normal DID-nek felel meg, de csodalkoznek, ha a normal DID 15e km utan berozsdasodna.

Ezek utan csak DID lancot akarok venni, de nem tudom, hogy a VX vagy a ZVM-X legyen a valasztasom. 20-22 rugo a sima, az erositett ZVM-X kb 30-32e Ft-ba kerul.

Neztem a neten az adatokat, 46kN a szakitoja az erosebbnek, 41kN a VX-nek. Az erosebb tomege 2,1 kg/m, a normale 1,8kg/m. Marha nagy kulonbsegek nincsen szakitoban es tomegben: <15%. Van, ahol azt mondjak, hogy a VX 100LE-ig jo, a DID azonban nem ilyet ir a honlapjan, hanem azt, hogy az 525 VX 900cc3-ig jo, az 525 ZVM-X pedig 1300cm3-ig.

Tekintettel a 600-as Hornet szereny nyomatekara, elvileg eleg ra boven a normal VX lanc is. De nem akarok belefutni abba a hibaba sem, hogy sporolok 10e Ft-ot most, de a lancom meg kuka <15e km alatt. Kerdes az is, hogy az erositett valoban elmegy 1,5x annyit vagy folos penzkidobas.

Ti mit tennetek fel?
csak semmi elfogultság!
Nyomatekos 900as, de nem eros. Egy 600as sport erosebb.

Injektoros, ami jo, amig jo.

Feke, futomuve jobb, mint a 600ase.

Dupla a kipuff, ami meno, csak ha tuningolni akarsz, akkor dupla love.

A km ora es a tank mas, mint a 600ason. Nekem nem tetszik annyira.

Az elso lampaja parabolatukros, nem valami modern.

Jo es megbizhato motor hireben all, de draga elegge. Boven misi folott mennek a jok, azert meg kapni 1000res Fazert, meg 600RRt. De mindenk maga tudja.
Fasza.....fasza.....fasza.....és fasza...
Sziasztok!...Írjatok már valamit hogy a 900-as Hornet milyen gép?...megbízhatóság,fogyasztás,erő,tapasztalat...köszi!
Atz írta, ha nem fékez akkor is serceg csak nem annyira.
fékezésnél van hangja csak, és biztos hogy nem a hátoldala adja.
Nekem menet közbe semmilyen hangot nem ad a fék, csak ha hátrafelé tólom, akkor az elsők nyekeregnek (betét)

Nektek nincs a fék betéteken zaj csillapitó betét? Az a fém lemez amit a betétre pattintotok... én még fújtam rá réz sprayt is, biztos ami biztos...
enyém is serceg főleg ha fel van melegedve.
Nem, semmit sem. Keramia a betet hatulja. ( CL XBK5)
Rézpasztát tettél a betét hátuljára?
Ha mentek a motorral, akkor mennyire hallani nalatok az elso fek sercegeset? Ha fekezek, akkor ad hangot, mert luggatott. De ha nem fekezek, akkor is hallani a sercego hangot, csak nem annyira.

Volt fekfelujitas, minden munkahenger szepen es konnyen jar, a betet sem szorul. Megis hallani ezt a jellegzetes hangot. Ha fekezek, akkor hangosan serceg, aztan ha elengedem, akkor abba marad. Majd egy ido utan megint hallani. Nalatok is van ilyen?
Köszönöm :)
a szívócsonk gumik és a hengerfej között vannak ilyenek.

http://www.befr.ebay.be/itm/Ho...