Ennek az a rendje -módja , hogy a tankot le, és valahol a motortól távol szabad téren a benzincsapot leszereled róla a benne levő benzint kifolyatod kannába teszed , a motortól és mindenkitől jó távol, és látni fogod mi és mennyi jön ki belőle! Mert gondolom van abban még kosz rogyásig! És az akadályozza , hogy rendesen kifollyon a tartalék! Én két éve egy Simson -tankot rozsdátlanítottam a beleöntött negyed kiló facsavarral, -amit először kettő darabbal kipróbáltam ki tudom-e rázni belőle- másfél óráig (kimrülésig) rázva , mire nem láttam benne rozsdát . Viszont utána nem öntöttem bele semmit festékfélét főleg nem, nehogy leoldja a benzin -metanol keverék. Aztán ez most ott összegyűlve akadályozza, hogy a benzin kifolyjon.
Üdv az uraknak egy kérdés nektek mennyit lehet a tankba tankolni miután kivillanik a tartalék lámpa? ugyanis most értünk haza a tengerpartról tesóm motorján 10,5-11 liternél jelez, (ennyit lehet beletankolni lámpagyulladás után) hogy elfogyott az üzemanyag és onnantól áthajtva tartalékra sem hajlandó már sokat menni csak 10-15 km-t és elkezd lehörögni majdnem ott maradtunk a pályán éppen még két hengerrel de begurult a kútra és ott meg is állt de elvileg ha 16 literes akkor még 5 liternek kell lenni benn és az benn is van mivel locsog a tankba de a motor nem hajlandó menni megtankolva ismét míg a 10-11 liter ki nem fogy tökéletesen működik a motor
Tavaly lett véve a motor és mivel rozsdás volt a tank egy cégnél valamiféle vegyszerrel kitisztították és valamilyen gyantás festékkel kezelték lehet ennek köze a fentebbi dologhoz?
Jaja, valszeg elírtam a rendszámot. Nincs túl sok history amúgy.
Amúgy szerintem nézelődök még és lehet fiatalabbat veszek kicsit drágábban. pl 2008as van 3kŁ ért honda kereskedésből. Csak nem akartam túl drágát venni elsőnek.
A feketéhez még ez. http://pasteboard.co/aiagQqJ6o.png
Mondjuk nem tudom miért írnak 35,523 miles-t... front brake padok cseréje mennyibe kerülhet?
A fehérhez is van ilyen history : https://totalcarcheck.co.uk/Fr... remélem működik a link.
A feketénél a model meg cm3 kicsit furcsa. :D
"Mert utólag 1-2 dolog persze kiderült, de szerencsére nem komoly!"
Nekem ugy indult, hogy a motor le van szervizelve, uj a gyertya, a legszuro, az olaj, minden. De biztos, ami biztos alapon, elvittem Bubushoz az elso par ezer km utan olajcserere, atvizsgalasra.
Ott derult ki, hogy a gyertya abszolut nem uj, a teloban kell olajat cserelni szimeringgel, a legszuro is piszkos volt, a lanc meg volt nyulva, stb.
MInden ki lett cserelve akkor egybol. De ha tudtam volna, hogy kell egybol lanccsere, szerviz, meg a rendszamtarto repedt, stb, akkor alkudtam volna belole meg.
Most jo a motorom, de nem ket Forint lett rakoltve, hogy minden fasza legyen. A sportmotor meg olyan, hogy akkor jo vele menni es akkor biztonsagos, ha mindene stimmel. Ha jo a keverek, ha jo a fek, ha nem vacak a lanc, stb. Barmelyik hibaja eseten komoly baleset lehet.
Arra tehat lehet szamitani, hogy valaki vesz egy 10+ eves motort, akkor kell par szazezret rakoltenie, mire minden penge lesz.
Nekem az elso szimpatikusabb, de itt is latszik, hogy voltak bajok. A tank szerintem fujva volt, a motoron oldalt a csavarok nem valami szepek. A hutoviz csonek van egy muanyag burkolata jobb oldalt, az is fujva volt.
Az, hogy szep a lanc, meg uj a hatso gumi, nem jelent semmit sem. Siman lehet a lanc cseres, meg a fek kopott, stb. Nyilvan egy ilyen szalonba nem fogjak retkesen kiallitani. Elotte alaposan lemossak, megkapja a fektisztito spray-t minden, hogy semmi sem legyen olajos, aztan torolgetes, szilikon spray, stb, hogy szep legyen.
A masodik egy maszeke, latszik is, hogy nem olyan szep a kornyezet, meg a motor sem full tiszta. A motorja fujva volt, kerdeses, hogy miert. Valszeg volt vele egy perece, aztan muszaj volt javitani. Nekem nem tetszik a kormany es a fekkar szine, de legalabb ezen sportkormany van, nem a gyari MZ kormany. Az Akrapovic kipuffogo is ertek, de lehet vele gond is, ha nincsen meg a dB killer vagy ha a keverek tul szegeny a kipuff miatt.
Latatlanban nem lehet megmondani, hogy melyik a jobb, mert meg kellene nezni a lancot, a villat, az apro reszleteket. De ha valaszatani kellene, en a feketere szavazok.
Szó szó árban még elmegy...
Most nyilván tizen éves motorokról van szó, de olyan közeli ár szórások vannak, hogy lehet valamelyiken gumit, másikon lánc szettet, vagy fék tárcsát kell cserélni ami nem 2ft
Aztán meg egyből ott vagy hogy vehetted volna a drágábbat...
Nekem is az első nagy motorom a Hornet, nem 1et néztem meg, ha úgy vesszük nem bántam meg, de egy hozzáértőnek örültem volna!
Mert utólag 1-2 dolog persze kiderült, de szerencsére nem komoly!
Persze lassan itt a szezon vége, megértem hogy szeretnél már saját motoron menni, de nem szabad hirtelen döntést hozni, ha csak nem tuti vétel, vagy apránként javítani, csinositani...
Mindenesetre sok sikert!
Szerencsére a Hornet nem az az elromlós fajta
Vigyázni kell az ilyen tömegkereskedőkkel. Kicicomázzák a motort, hogy eltereljék a figyelmet, meg jól felárazzák, mert "erre nem kell költeni"...
Az elsőnél nekem nem tűnik gyárinak a logó, de képről nehéz. A hátuljával minden esetre nem stimmel. A második új villát ír, ami furcsa mert ezt nem szokta hobbiból cserélni az ember, pláne nem gyárira. Plusz a blokk színe se gyári.
Összességében mind2 hazudik, csak nem mind1 mekkorát
Nézd meg őket, legalább lesz összehasonlítási alapod, ne egyedül menj, és legfőképpen ne kapkodd el!
Szia, Köszi szépen, szívesen elvinnék én valakit, de nem ismerek itt senkit aki értene hozzá + még fórumokon is kérdeztem van-e szerelő de nem érkezett még válasz. Ezért is kérdeztem itt. Lehet jobban járok a traderrel mert rájuk csomó szabály vonatkozik. Kár, hogy a fehér jobban tetszik :(
Amúgy árban a 2. jó? Ez elég közel van meg is tudom nézni.
Szia!
Képek alapján az 1. Szimpatikusabb, de a bal oldalát közelebbről megkéne szemlélni, mint ha csúszás nyomok lennének
A kormány egyiken se gyári... de az mellékes
A 2. Nekem sántit, miért van a blokknak olyan szine?
Érdemes lenne olyas valakit elvinned aki ismeri a tipust, hidegen melegen milyen a hangja, váltó, kuplung stb stb
Az 1.nél jónak tünik a gumi, a lánc meg tiszta
Ha tudod nézd meg mind2t!
Sziasztok. véleményt szeretnék kérni erről a motorról : http://goo.gl/Mralki
Találtam olcsóbban is : http://goo.gl/nP1dfD ez lehet, hogy jobb is de nem merem megvenni mert nem értek hozzá egyáltalán és első motor lenne.
Köszönöm
Igen. De érdekes elég sok alkatrészt kapok a 620-hoz de barátom S2R-éhez nincs semmi. Van külön lánckerék is, de szett is van de olcsób összeválogatva egy márkán belül ugye.
Csak saját tapasztalatot tudok mondani.Hallomá,külföldi fórumot nem említem.
Gyári szerelésű lánc,GXW felirattal,8000-et olaszban töltött,ebből minimum 1,5-2 évet állt valahol mert rozsdafoltos volt az oldala.
Kapott esőt,kapott külföldi szerpentint 3-4000-enként lemostam petróleummal és 6-800-1000 km-enként mol spray-vel.
Állítani nem kellett,csak azért cseréltem le mert egy 2000 km-es nyugdíjas út volt kilátásban és hát na,ne a stelvión kelljen kinyuvadnia,szerelő aszondta még nem csereérett.
DID ZWMX a következő itt 5-6000 KB megvan és már egy hangyányit feszítettem rajta.Bár én a gyári ajánlás max értékére próbálom belőni,inkább picit lógjon mint feszüljön alapon.
Ha kipotyog belole a tomites, akkor vege az adott lancnak. Akkor lehet erositett is, szetkopik nagyon hamar es kuka.
Ha a ZVM-X tomitese is annyit megy el, mint a VX-e, akkor nem erdemes megvenni a dragabbat, mert az is KO utana. Ha a tomitesek halalaig nem nyulik meg ido elott szakaszosan a lanc a terhelestol, akkor jo nekem a sima VX is.
Azon is gondolkoztam, hogy az erositett lanc plusz mozgo tomeg, nagyobb gordulesi ellenallas, stb. Ha a versenyzok az alu lanckerekekkel jatszanak a suly miatt, akkor a lanc tomege is majdnem olyan fontos lehet. Nem veletlenul versenyeznek 520-as konnyu lanccal. Szoval az erositett lancnak hatranya is van, nem csak elonye.
Szerintem megveszem a VX-et, azt ott...ameg.
Multkor elol 14 fogas lanc volt 44es hatso kerekkel. Brutalisan jol gyorsult, de azert rovidebbek voltak a fokozatok. Most gyari meretu minden es hosszunak erzem. Lehet, hogy gyari elso lanckerek lesz 44es hatsoval.
Tavaly lett véve a motor és mivel rozsdás volt a tank egy cégnél valamiféle vegyszerrel kitisztították és valamilyen gyantás festékkel kezelték lehet ennek köze a fentebbi dologhoz?
Amúgy szerintem nézelődök még és lehet fiatalabbat veszek kicsit drágábban. pl 2008as van 3kŁ ért honda kereskedésből. Csak nem akartam túl drágát venni elsőnek.
Mondjuk nem tudom miért írnak 35,523 miles-t... front brake padok cseréje mennyibe kerülhet?
A fehérhez is van ilyen history : https://totalcarcheck.co.uk/Fr... remélem működik a link.
A feketénél a model meg cm3 kicsit furcsa. :D
Nekem ugy indult, hogy a motor le van szervizelve, uj a gyertya, a legszuro, az olaj, minden. De biztos, ami biztos alapon, elvittem Bubushoz az elso par ezer km utan olajcserere, atvizsgalasra.
Ott derult ki, hogy a gyertya abszolut nem uj, a teloban kell olajat cserelni szimeringgel, a legszuro is piszkos volt, a lanc meg volt nyulva, stb.
MInden ki lett cserelve akkor egybol. De ha tudtam volna, hogy kell egybol lanccsere, szerviz, meg a rendszamtarto repedt, stb, akkor alkudtam volna belole meg.
Most jo a motorom, de nem ket Forint lett rakoltve, hogy minden fasza legyen. A sportmotor meg olyan, hogy akkor jo vele menni es akkor biztonsagos, ha mindene stimmel. Ha jo a keverek, ha jo a fek, ha nem vacak a lanc, stb. Barmelyik hibaja eseten komoly baleset lehet.
Arra tehat lehet szamitani, hogy valaki vesz egy 10+ eves motort, akkor kell par szazezret rakoltenie, mire minden penge lesz.
Az, hogy szep a lanc, meg uj a hatso gumi, nem jelent semmit sem. Siman lehet a lanc cseres, meg a fek kopott, stb. Nyilvan egy ilyen szalonba nem fogjak retkesen kiallitani. Elotte alaposan lemossak, megkapja a fektisztito spray-t minden, hogy semmi sem legyen olajos, aztan torolgetes, szilikon spray, stb, hogy szep legyen.
A masodik egy maszeke, latszik is, hogy nem olyan szep a kornyezet, meg a motor sem full tiszta. A motorja fujva volt, kerdeses, hogy miert. Valszeg volt vele egy perece, aztan muszaj volt javitani. Nekem nem tetszik a kormany es a fekkar szine, de legalabb ezen sportkormany van, nem a gyari MZ kormany. Az Akrapovic kipuffogo is ertek, de lehet vele gond is, ha nincsen meg a dB killer vagy ha a keverek tul szegeny a kipuff miatt.
Latatlanban nem lehet megmondani, hogy melyik a jobb, mert meg kellene nezni a lancot, a villat, az apro reszleteket. De ha valaszatani kellene, en a feketere szavazok.
Most nyilván tizen éves motorokról van szó, de olyan közeli ár szórások vannak, hogy lehet valamelyiken gumit, másikon lánc szettet, vagy fék tárcsát kell cserélni ami nem 2ft
Aztán meg egyből ott vagy hogy vehetted volna a drágábbat...
Nekem is az első nagy motorom a Hornet, nem 1et néztem meg, ha úgy vesszük nem bántam meg, de egy hozzáértőnek örültem volna!
Mert utólag 1-2 dolog persze kiderült, de szerencsére nem komoly!
Persze lassan itt a szezon vége, megértem hogy szeretnél már saját motoron menni, de nem szabad hirtelen döntést hozni, ha csak nem tuti vétel, vagy apránként javítani, csinositani...
Mindenesetre sok sikert!
Szerencsére a Hornet nem az az elromlós fajta
Az elsőnél nekem nem tűnik gyárinak a logó, de képről nehéz. A hátuljával minden esetre nem stimmel. A második új villát ír, ami furcsa mert ezt nem szokta hobbiból cserélni az ember, pláne nem gyárira. Plusz a blokk színe se gyári.
Összességében mind2 hazudik, csak nem mind1 mekkorát
Nézd meg őket, legalább lesz összehasonlítási alapod, ne egyedül menj, és legfőképpen ne kapkodd el!
Amúgy árban a 2. jó? Ez elég közel van meg is tudom nézni.
Képek alapján az 1. Szimpatikusabb, de a bal oldalát közelebbről megkéne szemlélni, mint ha csúszás nyomok lennének
A kormány egyiken se gyári... de az mellékes
A 2. Nekem sántit, miért van a blokknak olyan szine?
Érdemes lenne olyas valakit elvinned aki ismeri a tipust, hidegen melegen milyen a hangja, váltó, kuplung stb stb
Az 1.nél jónak tünik a gumi, a lánc meg tiszta
Ha tudod nézd meg mind2t!
U.i Ne kapkod el!
Találtam olcsóbban is : http://goo.gl/nP1dfD ez lehet, hogy jobb is de nem merem megvenni mert nem értek hozzá egyáltalán és első motor lenne.
Köszönöm
Gyári szerelésű lánc,GXW felirattal,8000-et olaszban töltött,ebből minimum 1,5-2 évet állt valahol mert rozsdafoltos volt az oldala.
Kapott esőt,kapott külföldi szerpentint 3-4000-enként lemostam petróleummal és 6-800-1000 km-enként mol spray-vel.
Állítani nem kellett,csak azért cseréltem le mert egy 2000 km-es nyugdíjas út volt kilátásban és hát na,ne a stelvión kelljen kinyuvadnia,szerelő aszondta még nem csereérett.
DID ZWMX a következő itt 5-6000 KB megvan és már egy hangyányit feszítettem rajta.Bár én a gyári ajánlás max értékére próbálom belőni,inkább picit lógjon mint feszüljön alapon.
Ha a ZVM-X tomitese is annyit megy el, mint a VX-e, akkor nem erdemes megvenni a dragabbat, mert az is KO utana. Ha a tomitesek halalaig nem nyulik meg ido elott szakaszosan a lanc a terhelestol, akkor jo nekem a sima VX is.
Azon is gondolkoztam, hogy az erositett lanc plusz mozgo tomeg, nagyobb gordulesi ellenallas, stb. Ha a versenyzok az alu lanckerekekkel jatszanak a suly miatt, akkor a lanc tomege is majdnem olyan fontos lehet. Nem veletlenul versenyeznek 520-as konnyu lanccal. Szoval az erositett lancnak hatranya is van, nem csak elonye.
Szerintem megveszem a VX-et, azt ott...ameg.
Multkor elol 14 fogas lanc volt 44es hatso kerekkel. Brutalisan jol gyorsult, de azert rovidebbek voltak a fokozatok. Most gyari meretu minden es hosszunak erzem. Lehet, hogy gyari elso lanckerek lesz 44es hatsoval.