Ezeket nem fogod erezni mig a foldon van, emeld fel a motor elejet a levegobe ugy hogy terheletlen legyen a csapagy. Nem kotyoghat es vegallastol vegallasig egyenletesen kell tudd forditani a kormanyt.
Lehet olyan jelensege is hogy kanyarban egy darabig nehezen fordul a motor aztan bedol. Ilyenkor mar csunyan beragtak a golyok a konuszba.
háát isten igazából annyit vettem észre, hogy ha oldal stenderről "egyenesbe rakom" akkor olyan mintha az eleje leülne
Szóval pasz, én 4 vagy 6 vagy több kereküeket javitok
Húzd be az első féket azt finoman mozgasd meg menetirányban egyből dobja magát ha kottyanik akkor cserés. Elfordítva finoman nem darabos egész picit mintha úgy beleülne bizonyos ponton mikor fordítod?
Úrak!
Ha kormány csapágynak baja van, az milyen jelenséget mutatt?
Jó az egyenes futása még kéz nélkül is,nem remeg, nem szitál, nem érzem nehéznek a kormányt...
Állitólag be van álva...
Most szervízbe van.
A Dunlopbol sokan dicserik a Sportsmart 2t. Nem tunik rossznak, a teszteken is jol muzsikalt. De most mindenhol az M7RR folyik a csapbol, mondom, akkor legyen ez. Amugy minden teszten kb az jon ki, hogy teljesen mindegy, hogy melyik sportgumit veszed, mert mindegyik jo.
Nekem qualifier volt a horneten mikor megvettem, kezdésnek jo volt de ahogy belerazodtam a motorozasba hamar gyenge lett. Viszon a sportsmart 2-ot most felrakta tobb haverom is, van olyan is köztük aki itt mindanyiunkat korbemotorozott volna es azt mondta hogy tokeletes gumi utcara. Ugyhogy a sportsmart2-mar szerintem nem az a dunlop mint a pár évvel korábbi fejlesztések.
Nekem volt Dunlop Roadsmart 1. Es nagyon szar volt, meg 2-ben is kiporgott. Utana jott a szinten bakelit diablo strada, az nem porog ki. Nekem a Dunloppal van fenntartasom azota.
50 rugoert biznisz szerintem is. Nyilvan jobb egy ujabb M7RR vagy Rosso3, de nem is 50 ezerbe kerulnek ezek.
65 korul kapni Bridgestone S20 Evo gumikat is. Azok is jok, nem BT023 tapadast adnak.
Egyebkent nekem az a velemenyem, hogy egy 600as sportmotorra sportgumit kell venni. Akkor jo a turagumi, ha lajtosan mesz, sokat mesz autopalyan, egyenesen egy tura soran, ha a futas a fontos. Onnantol kezdve, hogy dontogetunk, gyorsulgatunk, stb, egyertelmuen a sportgumi a jobb valasztas.
Sport es sport kozott is van kulonbseg. Ey 2CT vagy PP3 kivalo esoben is, hidegen is jok. Ez a turagumi utani szint. A kozutra eleg, de palyara kevesek, mert a PP3 sok esoelvezeto csatornaja miatt nem idealis palyazni.
A kovi szint az S20 Evo, M7RR, Rosso2/3, ami echte sportgumi. Nem palyagumik, de oda is elmennek mar. De utcan, hidegen is jol mukodnek. Mindenesek, de kopnak es azert a nagy hideget nem szeretik.
Utana jon a Rosso Corsa, Supercorsa, RS10, Racetec RR K3, ami amator/felprofi palyagumi, utcara csak melegen tartva az igaziak.
Utana jon a full slick, ami tenyleg csak palyara jo melegitovel.
Neked kell erezni, hogy ebben a matrixban mit akarsz. A CT2 jo gumi, de inkabb turas sportgumi, mint palyazos.
az enyémnek is megvolt ez a hangja, gyanítom hogy ez a tipikus "hornet féle" kuplung zörgés, nem nagyon tudsz vele mit csinálni és nem is igazán probléma. De hogy biztos legyen (egy videóból nehéz volna 100%-ra mondani bármit is) a dolog vidd el szerelőhöz, de mindenképpen olyanhoz aki ismeri a tipust oda-vissza és ne az első szervizbe mert kicseréltetik veled még a lábtartót is és nem fog megjavulni...
Ha megfigyeled melegen is üresben van egy morgása ami ha behúzod a kuplungot elhallgat.
Lehet olyan jelensege is hogy kanyarban egy darabig nehezen fordul a motor aztan bedol. Ilyenkor mar csunyan beragtak a golyok a konuszba.
Szóval pasz, én 4 vagy 6 vagy több kereküeket javitok
Majd kiváncsi leszek, du-ra elkészül
Ha kormány csapágynak baja van, az milyen jelenséget mutatt?
Jó az egyenes futása még kéz nélkül is,nem remeg, nem szitál, nem érzem nehéznek a kormányt...
Állitólag be van álva...
Most szervízbe van.
Lehet még lassabban is kopik
Bár szerintem csak szerkezetileg erősebb, de a keverék ugyan az, mint a sima angel
65 korul kapni Bridgestone S20 Evo gumikat is. Azok is jok, nem BT023 tapadast adnak.
Egyebkent nekem az a velemenyem, hogy egy 600as sportmotorra sportgumit kell venni. Akkor jo a turagumi, ha lajtosan mesz, sokat mesz autopalyan, egyenesen egy tura soran, ha a futas a fontos. Onnantol kezdve, hogy dontogetunk, gyorsulgatunk, stb, egyertelmuen a sportgumi a jobb valasztas.
Sport es sport kozott is van kulonbseg. Ey 2CT vagy PP3 kivalo esoben is, hidegen is jok. Ez a turagumi utani szint. A kozutra eleg, de palyara kevesek, mert a PP3 sok esoelvezeto csatornaja miatt nem idealis palyazni.
A kovi szint az S20 Evo, M7RR, Rosso2/3, ami echte sportgumi. Nem palyagumik, de oda is elmennek mar. De utcan, hidegen is jol mukodnek. Mindenesek, de kopnak es azert a nagy hideget nem szeretik.
Utana jon a Rosso Corsa, Supercorsa, RS10, Racetec RR K3, ami amator/felprofi palyagumi, utcara csak melegen tartva az igaziak.
Utana jon a full slick, ami tenyleg csak palyara jo melegitovel.
Neked kell erezni, hogy ebben a matrixban mit akarsz. A CT2 jo gumi, de inkabb turas sportgumi, mint palyazos.
Ha megfigyeled melegen is üresben van egy morgása ami ha behúzod a kuplungot elhallgat.