Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

PR4 az jobb hidegen picit, de elegge kemeny, azt mondjak. Turagumi, sokat elmegy.

A Pilot2CT, meg a power3 sportosabb, puhabb, jobban tapad, jobban szereti a dontogetest. De jobban is kopik.

Neked kell tudni, hogy tartos vagy tapados gumit akarsz. Ha a BT023 szar erzest adott, akkor inkabb a 2CT fele nezegelodnek a helyedben.
Sziasztok!
Elöször is köszönöm a válaszokat!
Sok jót olvastam róla, csak kiváncsi voltam hogy egy relative könnyü motoron ,mint a Hornet hogy viselkedik. Tudom nem mai fejlesztés, de hátha...
Csak túrára használom a motort, de örülnék ha kiszámithatóbb lenne!

Nem vagyok sztár motoros, de probálom a kanyarokat jobban bevenni, bedönteni
Na a bt023 ebben nem partner!
Mert: nem egy mozdony nyomatékot adok a guminak, de egyenesben is meg meg csuszkál
,amikor még több minta volt rajta akkor is csinälta!
Kanyarban nagyon hamar ki akar törni, ott még van minta bőven! Szóval nem érzem biztonságosnak

2015 gyártású a power 2ct (új)
Nagyon jó áron

Nagyon szemezgetek még a pilot road4-el
Csak sokkal drágább
Sziasztok!
Erről a kipufogóvégről mi a véleményetek? Ezt legálisan lehet használni?
E számos, homologozált, ezenkívül kell még hozzá valami ha megállít a rendőr ne tudjon belekötni?
http://www.ebay.com/itm/ARROW-...
elég csúnya,olyan csapágy hangnak tűnik
próbáld behúzott kuplunggal hogy úgy is van e ez a hang.
Igaz a Horneten nem azt használok ( Metzeler Z6 van fent rajta) de a 600-as supermotomon az van, illetve évek óta használtam az előző motoromon. Én csak ajánlani tudom, de természetesen függ a használattól is. Ha csak túrázol, illetve néha szerpentinen csapatsz, akkor szerintem mindenképp jó választás. Egyébként egy kb. 10 éves gumi, de a mai napig gyártják és árulják. Ez szerintem önmagában jelent valamit.
Sziasztok, van egy 2005-ös évjáratú 600-as Hornetem. Amikor kis gázfröccsöket húzok hidegen akkor egy furcsa kis kopogó hang is torzítja a hangját.Melegen eltűnik a jelenség ,nemrég vettem a motort és most tűnt fel. Olajcserét a jövőhéten fogom megejteni abban bízom ez lehet a baj. A videóban lehet hallani.http://youtu.be/YK4NwX3b-J8

Ötlet?

Köszönöm, Roland
Jó lesz, fz6-on haverom már 4000kmnel jár és nincs megviselve egyáltalán a gumi, sokat utassal, lábtartóig és ugy is teljesen stabil.
Ne haragudj de ha a powert nem melegitetted el akkor nem is hajtottad meg igazan.
Nekem utcan sem allta meg a helyét az a gumi. Tipikus michelin, maszkal ossze vissza. Plane egy konnyű motoron mint a hornet.
Nekem 2szer volt fenn brigestone...soha többet...ált.dunlopot veszek a legstrapabiróbbak...de volt fenn pirelli is az hamar kopik...a michlentől ockodtam...de eddig bevállt...minden attol függ ki hogyan használja....utcán nehéz és veszélyes tesztelni a gumikat....pályán derül ki mit bír a gumi...
Egyebkent nem reg rendeltem meg magamnak a Metzeler M7RR gumikat a Hornetre... jokat hallani errol a gumirol, remelem, hogy tetszeni fog.
Nem mai konstrukcio ez a gumi, az utodja (Pilot Power 3) is tobb eves. Attol fugg, hogy mennyit szansz ra, mit varsz tole es mennyire akcios. 65-75e kozott kapni ujabb es jobb gumikat is parban. Ha ennel olcsobb, akkor erdemes lehet vele foglalkozni.

Mire kell? BT023 miert nem volt jo? Mire vagysz?
Szia,nekem az van fenn hátul....2014ben lett ferakva használtan...kicsit ockodtam tőle,mert eddig szinte csa pályagumikat használtam...
A hungaroringre járok ki...évente 3-4szer...
Ott is megállta a helyét kb.5-6ezer van benne de nemrég még átengedték a müszaki vizsgán is ugyh.szerintem megéri...
Sziasztok!
Ha jól emlékszem, akkor itt többen is használtak vagy probálták a Michelin pilot power 2ct abroncsot...

Aki probálta már az tudna mondani róla véleményt, hogy a darázson hogyan is szuperált e?!
Kaptam egy jó ajánlatot, aztán még vacilálok.
Sajnos nem fogja kibirni a hátsó gumim ezt a szezont, de még 1x bt023 nem akarok!
Természetesen szett be cserélném
Válaszokat előre is köszönöm
Nincs benne olajszuro. Mobil 1 ESP 5W-30-as olajat tesz bele, ami a kocsibol marad neki par deci.

Nem mondanam, ha nem igy lett volna. Kajak besurusodott az olaj es kurva szar hangja volt a funyironak. Majd olajcsere, azt kovetoen szepen szolt. Ezt en sem gondoltam volna, ha nem latom.
Leszurted? Akkor toltheted vissza
Namánmost : nyár->koratavasz az azért nincs egy év. A fűnyírójában van olajszűrő? Csodálkoznék ha lenne. A legjobb olajat tölti bele? Kötve hiszem. Annak a benzinnek ideje sem volt tönkretenni. Vagy nagyon szar a henger. Szóval Gizikét ne a gőzekével.
Csak úgy mellesleg, a múltkor kíváncsiságból leszűrtem a Hornet fáradt olaját. Nem volt abba lófütty se.
Köszi Dèvidzon!
Attól hogy már minden laborban mű dolgokból készül és már az olajnak is van szavatossága régen ha tankoltam benzint a jó öreg marmonkannába és 10 év múlva elővettem és beleöntöttem bármibe ment vele minden ma próbáld meg ezt két hónap után úgy megromlik a benzin hogy betonra kiöntve még csak meggyújtani sem lehet szinte színe meg egyenlő a frissen főzött teával ja és irtózatosan büdös lesz
Télre eltett fűnyíró tavasszal a benne maradt benzinnel nem hajlandó menni csak prüszköl tőle feltéve ha egyáltalán elindul
Az olajjal is ez a helyzet azért is írja a nagykönyv hogy olajcsere vagy az előírt km után vagy egy év attól függ melyik következik be előbb ha egy motor áll főleg több évet akkor az olajban lévő adalékok jó eséllyel teljesen tönkre mennek és elveszti azt a tulajdonságát ami miatt a motorba lett öntve
Haver funyirojaba nyaron raktunk olajat, majd allt. Kovi tavaszra teljesen besurusodott. Kb alig ment a gep, a sok benzin tonkretette az olajat. Ezutan jott olajcsere, majd a gep ismet szepen muzsikalt. Hat ami lejott belole, az borzalom volt.
Spam mappa?
Mitől rohadna már bele az olaj?
Nem kaptam meg sajna!
Tipikus problema. A tankba es a karbiba belerohadt a benzin. Lehet, hogy a tank is korrodalt es az is eldugitotta a tankban levo szurot meg a karbiban a cuccokat.

Kell komplett karbi es tank pucolas, uj benzin, altalanos ellenorzes.

Azoknal a motoroknal, amik sokat alltak, elernyedhettek es kiszaradhattak a gumik, tomitesek, ez is okozhat gondot. A regi, elromlott motorolaj is kuka, valoszinuleg bele van az is rohadva a motorba.

Celszeru elvinni a vasat valami profihoz egy komplett tisztitasra, szervizre, olajcserere, stb. Mindent lehet otthon is persze, de ahhoz keves egy forumos "gyorstalpalo".