Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazabol mindegy. A gt egy merevebb szerkezetu gumi, a hornet pedig konnyu motor, ezert kopik lassan es ezert nincsenek "jo" visszajelzesei.
Mikor totalkaros volt, akkor rosszul ragasztotta ra a falu mestere.
Volt a Diablo, majd a Diablo Strada. Utana ezt valtotta le az Angel ST. A legujabb fejlesztes pedig az Angel GT. Ez a Michelin PR4 vetelytarsa. Ez nem nehez motorokra valo, hanem a legujabb turagumi.

VFRes ismerosomnek volt, jokat mondott rola, pedig o a Rosso Corsa utan allt at erre a nagyobb futasteljesitmeny miatt.
Hát... Igaz, hogy általában a GT jelölést a nehezebb gépekre való gumiknál szokták használni, de a pirelli honlapján szereplő leírásból az derül ki, hogy a GT az ST utódja és nem találtam róla külön kitételt, hogy a nehezebb motorokra ajánlják.
na most jönnek az álmatlan éjszakák
Az aksi múlt héten meg szivatót!
Már be se tudtam tolni, bika és már indult is! 6 éves volt, csak reménykedtem hogy idén még kibirja, a töltés az jó
A másik oldalon is olyan
Valamiért így sikerült
Idáig fel se tűnt
Szép darab. De miért van a Honda logó fordítva a lengővillán?
Az aksit ne bánd! Ha egyszer beszarik valahol,kurva nagy balhékat idézhet elő.... Haveromnak egy R6-on egy motoros találkozón minden műszer+bolondult... Ugráltak a mutatók össze-vissza,kijött minden szar hibakód...Aztán kiderült,hogy az aksi szart be és ez bekavart a teknikának Vette gy újat és minden hepy volt...
14 munkadijjal együtt
Mennyi volt a kormany csapagy csere?
Ne is mond
Ma már kidobtam 200 matyit
Hátsó gumit is kellett volna cserélni, de azt most kihagytam! Amire nem számitottam az az akksi csere meg a kormány csapágy
De most nem kell hozzányulni egy darabig
akkor jól otthagytál egy félhavi minimálbért:)
Na jó, dee mozdonyba kell is
kapaszkodj meg, a hornet első betéte ugyanaz mint ami nekem a hátsóba kell
mennyit mondtak? amit találtam legolcsóbbat 11eu nettó, plussz szállítás ami sajnos 10eu. Próbálj esetleg másik szalont én anno a Honda Szallerbecknél (Bp. Üllői út 812) rendeltem alkatrészt és közel az alábbi oldal árain adták a cuccot csak szállítási díj nélkül. Ebben az esetben 14-17eu között becsülném.

https://www.motorcyclesparepar...
Köszönöm
Amikor szeretnéd
Rémlet valami, hogy a cb500-ba is jó a hornet betétje, de hülyeséget nem akartam mondani!
Majd kiváncsi leszek a tiédre, miután bubus végzet vele!
Jelcsa esetleg?
Vagy a Budaörsi reptér mögött van egy srác, akinek elég suk cucca van: 06-70-317-9083 (XI. Repülőtéri út 6)
Szép.
Sziasztok! A segítségeteket kérném! 2008-as pc41-eshornet. Elfosta magát a benzinpumpa tömítésem. A szalon horror árat mondott rá. Esetleg Valakinek ötlet?
Mikor hallhatom élőben? Söröcskék behűtve várják a gazdáját...
Képzeld, kiderült, hogy az 500-asba volt nálunk első fékbetét, ugyanis, az való abba is, mint a Hornetbe....
Elkészült a darázs
Szelepekhez nem kellet hozzányulni!
Gyertyák se voltak rosszak, de cserélve lettek!
Egyik telóba piros olaj volt a másikba sárga, cserélve egységesen ugyan olyanra 10w, meg szilentek csere.
Fékfolyadékok is cserélve 5.1
Karbi szinkronizálva, kicsit sor2 vagy L2-es hangja let alapjáraton, de tól mint disznó
Majd rakok fel vidit!
Kormány csapágy is cserélve let, erre nem számitottam, tényleg szar volt!
349,5km után 15.78L 4.5l/100km az jó
99% hogy nem fogja erezni rangatasra hogy log de mar reg szar a csapagy :D