Volt a Diablo, majd a Diablo Strada. Utana ezt valtotta le az Angel ST. A legujabb fejlesztes pedig az Angel GT. Ez a Michelin PR4 vetelytarsa. Ez nem nehez motorokra valo, hanem a legujabb turagumi.
VFRes ismerosomnek volt, jokat mondott rola, pedig o a Rosso Corsa utan allt at erre a nagyobb futasteljesitmeny miatt.
Hát... Igaz, hogy általában a GT jelölést a nehezebb gépekre való gumiknál szokták használni, de a pirelli honlapján szereplő leírásból az derül ki, hogy a GT az ST utódja és nem találtam róla külön kitételt, hogy a nehezebb motorokra ajánlják.
Az aksit ne bánd! Ha egyszer beszarik valahol,kurva nagy balhékat idézhet elő.... Haveromnak egy R6-on egy motoros találkozón minden műszer+bolondult... Ugráltak a mutatók össze-vissza,kijött minden szar hibakód...Aztán kiderült,hogy az aksi szart be és ez bekavart a teknikának Vette gy újat és minden hepy volt...
Ne is mond
Ma már kidobtam 200 matyit
Hátsó gumit is kellett volna cserélni, de azt most kihagytam! Amire nem számitottam az az akksi csere meg a kormány csapágy
De most nem kell hozzányulni egy darabig
mennyit mondtak? amit találtam legolcsóbbat 11eu nettó, plussz szállítás ami sajnos 10eu. Próbálj esetleg másik szalont én anno a Honda Szallerbecknél (Bp. Üllői út 812) rendeltem alkatrészt és közel az alábbi oldal árain adták a cuccot csak szállítási díj nélkül. Ebben az esetben 14-17eu között becsülném.
Amikor szeretnéd
Rémlet valami, hogy a cb500-ba is jó a hornet betétje, de hülyeséget nem akartam mondani!
Majd kiváncsi leszek a tiédre, miután bubus végzet vele!
Sziasztok! A segítségeteket kérném! 2008-as pc41-eshornet. Elfosta magát a benzinpumpa tömítésem. A szalon horror árat mondott rá. Esetleg Valakinek ötlet?
Mikor hallhatom élőben? Söröcskék behűtve várják a gazdáját...
Képzeld, kiderült, hogy az 500-asba volt nálunk első fékbetét, ugyanis, az való abba is, mint a Hornetbe....
Elkészült a darázs
Szelepekhez nem kellet hozzányulni!
Gyertyák se voltak rosszak, de cserélve lettek!
Egyik telóba piros olaj volt a másikba sárga, cserélve egységesen ugyan olyanra 10w, meg szilentek csere.
Fékfolyadékok is cserélve 5.1
Karbi szinkronizálva, kicsit sor2 vagy L2-es hangja let alapjáraton, de tól mint disznó
Majd rakok fel vidit!
Kormány csapágy is cserélve let, erre nem számitottam, tényleg szar volt!
349,5km után 15.78L 4.5l/100km az jó
VFRes ismerosomnek volt, jokat mondott rola, pedig o a Rosso Corsa utan allt at erre a nagyobb futasteljesitmeny miatt.
Már be se tudtam tolni, bika és már indult is! 6 éves volt, csak reménykedtem hogy idén még kibirja, a töltés az jó
Valamiért így sikerült
Idáig fel se tűnt
Ma már kidobtam 200 matyit
Hátsó gumit is kellett volna cserélni, de azt most kihagytam! Amire nem számitottam az az akksi csere meg a kormány csapágy
De most nem kell hozzányulni egy darabig
https://www.motorcyclesparepar...
Rémlet valami, hogy a cb500-ba is jó a hornet betétje, de hülyeséget nem akartam mondani!
Majd kiváncsi leszek a tiédre, miután bubus végzet vele!
Vagy a Budaörsi reptér mögött van egy srác, akinek elég suk cucca van: 06-70-317-9083 (XI. Repülőtéri út 6)
Képzeld, kiderült, hogy az 500-asba volt nálunk első fékbetét, ugyanis, az való abba is, mint a Hornetbe....
Szelepekhez nem kellet hozzányulni!
Gyertyák se voltak rosszak, de cserélve lettek!
Egyik telóba piros olaj volt a másikba sárga, cserélve egységesen ugyan olyanra 10w, meg szilentek csere.
Fékfolyadékok is cserélve 5.1
Karbi szinkronizálva, kicsit sor2 vagy L2-es hangja let alapjáraton, de tól mint disznó
Majd rakok fel vidit!
Kormány csapágy is cserélve let, erre nem számitottam, tényleg szar volt!
349,5km után 15.78L 4.5l/100km az jó