Felkerultek ma nekem a Metzeler M7RR papucsok. Meg a formalevalaszto olaj nem tunt el rola, ugyhogy lajtosban probalgattam csak.
Elegge fujt a szel ma, ezert az egyenesfutasrol nem tudok erdemben beszamolni. De egyenesben semmi extrat nem erzek. Az elso gumi elobb csuszik meg, minthogy a hatulja elemelkedne. Ez picit csalodas nekem. A hatulja fekezheto, de azert nem kell gigaszi fekerot elkepzelni a csuszasig.
Kigyorsitaskor nem porog ki a hatso kerek egyesben sem fekete aszfalton, csak kopott feher betonon.
Kanyarban erdekesen viselkedik. Konnyen ledol a motor, aztan raall az ivre es ott is marad, max melyebbre donteni lehet, de kormanyozni nem annyira. Olyan a feeling dontve, mintha sinen menne a motor - szep ives palyat irok le, mikozben kanyarodok. Elegge stabilnak tunik tempos kanyarokban, az eleje nem mutat csuszast. A hatuljat egyik kigyorsitaskor ledontve picit kicsusztatta finoman, de lehet, hogy ez erzes volt es nem valos csuszas.
Kivancsi leszek, hogy mennyire valik majd be. Nekem ez is kicsit turagumis feelinget ad, nem az a full hegyes, radir gumi. Legkozelebb szerintem Racetec RR K3 lesz, mert az ranezesre is hegyesebb es tapintasra is sokkal ragadosabb. Persze meg az elejen jarok a dolognak, eddig tetszik az M7RR. Esoben kivancsi leszek ra - bar utalok megazni.
Nekem Osram Nightbreaker van benne. Ez kb ugyan az, mint a Racer szeria. Ugyan azt eladjak 10 fele neven minimalis modositassal...
Jobb, mint a sima halogen, de egy szar osszessegeben. A Hornet lampaja egy nagy vacak, az YBR utan igazi visszalepes. A refi jelkepesen noveli a szort fenyt, a tompitott szinten gyenge es vacak a vetitett kepe is.
A megoldas az lesz, hogy veszek egy sima atlatszo buras korlampat, majd belenyomok egy bixenon projektort D2S fejjel kozepre. Kulfoldre, meg muszakira meg jo lesz a gyari...
Felkerült a lánckerékszett és a lánc. Sokkal jobb a hangja. Be lett állítva a gázbowden, kicserélve az indexrelé (baromi gyorsan villogott) Szerintem ez együtt +10 lóerő :) Ezért fizettem összesen 6000ft-ot, és vettem még egy Repsol láncsprayt. Természetesen a 25 km-es úton kellemesen megáztam, de nem panaszkodom, gyenge ez a tél...
Szia! Én majd leakarom cserélni a hátsó emelőmet, de azt nem javasolnám neked...
Olyan emelőt nézzél amit nem kell összecsavarozni (több darabból áll) mert nyeklik nyaklik....
Első emelőt én nem használok, de biztos hasznos
Nem hornetrol beszeltem. Hanem egy peldat hoztam fel. De itt a 160as meretemben a pp2-t is sikerult az elozo gazdajanak tonkretenni azzal hogy feldobozolva 2,5barral jart.
Egyébként tegnap csináltunk egy 160km-es túrát feleségemmel, ez volt az első hosszabb utunk ketten, hát neki elég nehéz megtalálni a megfelelő üléspozíciót. a 120km/h utazótempót találtam tökéletesnek (legalábbis nekem, mint kezdőnek), csak egy Audi előzött meg, és nekem sem kellett sokat előznöm, viszont még szépen gyorsul innét két személlyel is a Hornet. Sajnos hazafele kissé beleszaladtunk az estébe, és rájöttem , hogy plexifelrakáskor, nagyon felfele állítva rögzítettem a lámpát, és szart se láttam, kétszer megálltam, és lejjebb feszegettem szerszám hijján, de így sem vagyok elájulva a fényerőtől, akire rávilágít, tuti nem barnul le. Cserélni fogom emelt fényű izzóra.
A másik ok a rohadt sok bogár:
Ez mind szép és jó, de még mindig ott tartok, hogy nem értem honnan veszed, hogy az angel GT nehezebb motorokra való. Főleg úgy, hogy gyártanak belőle 160/60-as méretet, ami köztudottan a nehéz túramotorok mérete. Ráadásul van egy erősített változata, az meg teherautókra való tán?
3,5 bar egy therautóba kell.
2,9 a gyári lufi,de az fogkocogtatóan kemény.2,5 max hátra előre 2,2 és jóság van.És olyan vagyok egyedül mint levi felpakolva 2 hétre.
ezek az adatok nem tejesen helytalloak :) nem tudok most pontosat mondani, de sport gumi is ugyanazzal a terhelhetosegi indexel rendekezik mint egy tura sport fumi, a tura sport megis jobban birja a terhelest. Vegyuk mondjuk a metzeler z6-ot es a pilot road 2ct-t csak mert ezekkel van tapasztalatom. Ugyanugy felpakolt motor, a z6-ba kell 3,5bar es igy is behorpad mig a 2ct-be 3bar se kell.
Nem tudom ezt honnan veszed, ugyan úgy 58/73-as a terhelés indexe, mint az összes többi sport-túra abroncsnak. Igaz a GT-nek van egy "A"-val jelzett változata nehezebb túramotorokra.
A gumival óvatosan az első kb 100km.-ig, nem jön le olyan gyorsan a formaleválasztó réteg
Én majd a power 2ct-re leszek kíváncsi
Elegge fujt a szel ma, ezert az egyenesfutasrol nem tudok erdemben beszamolni. De egyenesben semmi extrat nem erzek. Az elso gumi elobb csuszik meg, minthogy a hatulja elemelkedne. Ez picit csalodas nekem. A hatulja fekezheto, de azert nem kell gigaszi fekerot elkepzelni a csuszasig.
Kigyorsitaskor nem porog ki a hatso kerek egyesben sem fekete aszfalton, csak kopott feher betonon.
Kanyarban erdekesen viselkedik. Konnyen ledol a motor, aztan raall az ivre es ott is marad, max melyebbre donteni lehet, de kormanyozni nem annyira. Olyan a feeling dontve, mintha sinen menne a motor - szep ives palyat irok le, mikozben kanyarodok. Elegge stabilnak tunik tempos kanyarokban, az eleje nem mutat csuszast. A hatuljat egyik kigyorsitaskor ledontve picit kicsusztatta finoman, de lehet, hogy ez erzes volt es nem valos csuszas.
Kivancsi leszek, hogy mennyire valik majd be. Nekem ez is kicsit turagumis feelinget ad, nem az a full hegyes, radir gumi. Legkozelebb szerintem Racetec RR K3 lesz, mert az ranezesre is hegyesebb es tapintasra is sokkal ragadosabb. Persze meg az elejen jarok a dolognak, eddig tetszik az M7RR. Esoben kivancsi leszek ra - bar utalok megazni.
Jobb, mint a sima halogen, de egy szar osszessegeben. A Hornet lampaja egy nagy vacak, az YBR utan igazi visszalepes. A refi jelkepesen noveli a szort fenyt, a tompitott szinten gyenge es vacak a vetitett kepe is.
A megoldas az lesz, hogy veszek egy sima atlatszo buras korlampat, majd belenyomok egy bixenon projektort D2S fejjel kozepre. Kulfoldre, meg muszakira meg jo lesz a gyari...
Olyan emelőt nézzél amit nem kell összecsavarozni (több darabból áll) mert nyeklik nyaklik....
Első emelőt én nem használok, de biztos hasznos
A másik ok a rohadt sok bogár:
2,9 a gyári lufi,de az fogkocogtatóan kemény.2,5 max hátra előre 2,2 és jóság van.És olyan vagyok egyedül mint levi felpakolva 2 hétre.