Köszönöm! Közben összeraktuk ~100 mm légréssel. Csak jó lesz úgy :)
Egyébként nem volt olyan ramaty állapotban az olaj, mint gondoltam. Kicsit sötét volt, de 63e km után (tudom már rég cserélni kellett volna) egész tűrhető volt. A kormány csapágy viszont cserés lesz. Nem kotyog de magától beáll középre és érezhetően kicsit nagyobb erő kell, hogy onnan kimozduljon.
Sziasztok! Pc41-es Hornethez keresek szép állapotban lévő gyári kipufogót.
Illetve érdekelhet rövid 15-25cm -es sportdob is, E jelzéssel ellátva és tanúsítvánnyal.
Üdv!
Valaki meg tudja mondani, hogy a PC36 Hornet hagyományos teleszkópjába (nem a 2005-ös USD teleszkóp) mennyi olaj kell? Sajnos csak a pc34-hez van service manualom abban 486 ml illetve 102 mm-t ír. A PC36-ba is ennyi kell vagy változtattak rajta?
Köszönöm!
Nekem ezért nem szokásom a gyári módot elállítani , mert amit a tervezők hosszú ideig számítgattak azt én az otthoni dolgaimmal úgysem tudom helyesen behangolni. Utoljára a Záporjózsin állítottam üveggyertyával, hogy a villogás színe helyes legyen, azóta ilyenre nem vetemedtem.
Csak mire egyszer beallitod, addig megoszulsz. Ha van sportkipuff ,KnN szuro, meg par modositas, akkor szoporolleren vagy a karbival. Nekem most jo, de nem tokeletes. Van olyanvtartomany es terheles, ahol nem 100-as a keverek azonnal, ha odahuzok neki...
Akkor csak javasolni tudom: Láss neki a relét indító érintkező átvizsgálásának, nem hiszem, hogy olyan bénán csinálták meg, hogy nem indul újra! Meg kellene nézni azt a relét indító érintkezőt. Vagy elektromosságban járatos ismerőst keress aki átnézi.
Nem a karbisor a gond,Az totál tiszta,felúított,a szivattyú új alapjáraton garázsban ment vagy félórát,le kell tesztelni a relét mert másra már nem tudok gyanakodni.
Megtelik az úszóház a relé levágja a szivattyút de nem kapcsol vissza amikor leürül.Utána nem hajlandó beindulni.
Ha fellógatom magasra a tankot simán megy.
Ennek roppant egyszerű a magyarázata!! Nekem nem Hornetem, de Hondam van CBX most 30 éves. A Honda Hornet is olyan , nem hibásodik meg lépten nyomon, hogy folyton róla kelljen társalogni! Szerintem is, ha valami motorral kapcsolatos gondod van tedd fel a kérdést, és választ fogsz kapni rá! Azt ne akard, hogy itt sorakozzanak a neked megfelelő válaszok!
Ha szoba kerul a Hornet vs mas motor kerdese, akkor szerinted hol kellene megbeszelni?!
Mas is szereti a motorjat, meg vannak szakmaibb kerdesek-valaszok is. De azert had beszeljuk mar meg, hogy mondjuk a Hornet milyen egy Monsterhez kepest. Itt mindenki Hornet tulaj vagy az volt, innen indulunk, de neha nem art kitekinteni is.
Ha van muszaki kerdesed, akkor tedd fel nyugodtan, mindenki reagal arra is, akinek van elkepzelese az adott dologrol.
Te figyi, ez egy forum, nem szakmai utmutato oldal ahol csak es kizarolag egy bizonyos dologrol lehet beszelni.
Olvasgass bele mas forumokba. Rajossz hogy sehol sem csak a forum cimevel foglalkoznak.
Végigolvastam az utolsó 20-30 hozzászólást itt a Honda Hornet fórumon és azt láttam, hogy lényegében nem is a Hornetekről folyik a téma. Megmondom őszintén Hornet 600 tulajdonosként a f....at sem érdekli a super/hiper motorok képessége, meg az európai motorok előnye/hátránya. Aki Hornetet vett, az biztosan azért döntött így, mert ez tetszett neki és hozzám hasonlóan örömmel használja a motort. Én ezt a fórumot azért kezdtem el látogatni, mert szerettem volna Hornet márkatársakkal eszmét cserélni a motorról és a Hornetes motorozásról.
Kérdés, vannak itt még olyan Hornetes márkatársak, akik fontosnak tartják a saját motorral kapcsolatos információk megosztását és megvitatását? Akar itt valaki pl. közösen motorozni Hornetes társakkal? Ha a válasz nem... akkor veszem a lapot és én megyek erről a Hornet fórumról.
Egyébként nem volt olyan ramaty állapotban az olaj, mint gondoltam. Kicsit sötét volt, de 63e km után (tudom már rég cserélni kellett volna) egész tűrhető volt. A kormány csapágy viszont cserés lesz. Nem kotyog de magától beáll középre és érezhetően kicsit nagyobb erő kell, hogy onnan kimozduljon.