Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy értve mi okozhatta a zárlatot?
Mi lehetett az oka ennek a hibának?
Akkor olcson megusztatok. Orulol, hogy vegre mukodik.
Telefonról írtam, nem figyeltem, 162centi.....:)
Siasztok, kedves CBHornet tarsak. Koszonom a tamogatasotokat. Nehez volt biztosra megtalalni a zarlat eredetet, kiverte az egyik 10, majd a 30A-es biztit is. Vegul is megtalaltuk a zarlatot, kejjel kivegeztuk, uj biztik vissza, start, es szepen berreg a gep. Oriasi orom!
Sziasztok.Valaki tud Honda 600 Hornetre sport kipufogót összekötőcsővel!!!!?Vagy Hajdú-Bihar megyébe valaki csinál-e?
16cm? Nem irigylem. Rendesen kellhet kapaszkodnia
Nálunk is örök gond ez a füstszag...
Nekem is mondta már feleségem, hogy füst szaga van, azt hittem beképzeli. Engem jól leárnyékolt akkor, pedig pici nő, 52kg, 16cm.
Most cégnél vagyok Ausztriában , kiveszem mindjárt a hangtompítót, és úgy megyek haza. :)
Remek lesz. Használ valaki itt Martin dobot? Hova lehet sorolni hang alapján? Tudom hogy olcsó....
Egy ideje ereztem, hogy deszka erzesu az elso fek, meg neha mintha fogna. Hat a heten elkezdett szorulni, nem volt mit tenni, fel kellett ujitani.

A feknyergekbol a dugattyukat fogoval huztam ki, tokre bele voltak feszulve. Kicsereltem a feknyergekben a tomitest, majd ment vissza a dugo. Hala az alapos pucolasnak es a jofele hoallo zsirnak, ujjal nyomtam vissza a fekdugattyukat konnyeden...

A legtelenites szopas volt, a sima pumpas megoldas nem vezetett eredmenyre, mert legdugo volt a rendszerben. Bubus tanacsara megszivattam lent a legtelenitonel egy hatalmas frecsivel, ezutan megindult a folyadek, lehetett legteleniteni.

Egy szo mint szaz...a fek adagolhato, erzekeny, elmult a kemeny, erzeketlen feeling. Puhan adagolhato pici nyomasra mar, erezni, ahogyan fog. Akinek deszka erzesu a feke, az gondolkozzon el a felujitason!

Most Carbone Lorainne XBK5 betet van bent, eddig jonak tunik. De majd ha bekopott rendesen es meghajtottam a vasat, akkor tobbet tudok mondani.
Esoben ovatosabban kell a gazt huzni, elvenni, illletve kisebb dontessel kell kanyarodni. A gumik visszahulnek, erre is kell gondolni.

A feluszastol nem kell felni, mert a keskeny gumi jobban kinyomja a vizet, mint az autok szeles gumija.

Fekezgetni en is szoktam a hatsoval, hogy mennyire tapad, neha szarazon is...

Arra kell figyelni, hogy nagy esoben vizesek a fekek es csokkent a fekhatas ilyenkor!

Egyebkent 60 folott jo menni, mert a szel leviszi az esocseppeket. Ha oldalra forditod 80-100nal a fejed, majd a masik iranyba, akkor leviszi a szel teljesen a vizet.
"Viszont a ruhámnak elég kipufogó szaga van, most tűnt fel jobban, hogy a panzió szoba kisebb, és itt a ruha is. Másnak is beveszi a szagot?"

En most ertem haza motorozasbol... Asszony vezetett, en ultem hatul. Olyan szagom van, mint egy kemenynek Allandoan budosek vagyunk, de kulonosen a hatso utas lesz fustszagu.

Felesegem allandoan mondja, ha hatul ul, hogy mentunk 5 percet, de mar budos lett a haja... Gondolom a fenti kipuffogo miatt van ez.

Nem csinalunk amugy nagy ugyet belole, de azert basszak meg a mernokok!
Köszönöm, majd próbálgatom :)
Nyugodtan húzhatod. Egyenesben hátsó fékkel nézd meg mikor blokkol, így már érzed a tapadáshatárt.
Mikor kezdtem motorozni májusban a Hornettel, 15 perc után elzsibbadt a tenyerem, főleg a gázkaron. Aztán városi vezetésen nem győztem kuplungolni, és rázni a jobb kezem, nem is éreztem az ujjaim. Aztán rájöttem, hogy rosszul ülök, illetve túl erősen markolom a gázt (majréztam valszeg). Tegnap másfél óra után sem zsibbadt már semmit. Viszont a ruhámnak elég kipufogó szaga van, most tűnt fel jobban, hogy a panzió szoba kisebb, és itt a ruha is. Másnak is beveszi a szagot? Egyébként megvolt az első esős vezetésem, gyenge 30 km, kordura ruha kicsit átázott, na meg fékezéskor a seggem alá folyt a víz...70-nél nem mertem jobban menni egyenesben sem, fogalmam sincs mit lehet esőben. A gumik újszerű Pirelli GranTurismo-k.
Nekem is rezeg 6-7ezres fordulat körül, kisebb és nagyobb fordulaton viszont szép sima. Nekem is volt ilyen zsibadásos tünetem hosszabb motorozás után. Meg váltáskor nagyobbat kattant néha, mondom megnézem már a láncfeszességet és elég sok volt 5-6cm, szépen beállítottam 3-4cm-re, a váltás kisimult és a kézzsibbadás se jelentkezik azóta.
Meg lehet csak placebo, de mintha üzemanyaghoz is köze lenne kicsit, shell nitro plus racingel mintha kevésbé rezegne.
Nekem a fele ajandekba jott szulinapra... Egyebkent tenyleg nagyon sokba kerult. Mondjuk most jo, meg szeretem.
Mondjuk ennyiért ha hozzácsapok egy 20-ast megvan a quick-lock blaze szatyorrendszer is.
De tény hogy az nem doboz.
Van egy platnim megmaradt Monokey nem gyári Givi ha kell jól neked adom.
Igen nekem is :) 45 perc motorozás után, leszállok, leveszem a kesztyűt és ha megfogok valamit (pl a telefont) akkor továbbra is "zizegnek"/"zsibbadnak" az ujjaim.
Az alapjáratos témáról meg rakok fel videót, hanggal hamarosan.
Óra szerint 23 ezer van benne, 2009-es diablo corsa gumival és gyári lánckerekekkel. Nem tudom volt-e tekerve, és azt sem mennyit bír egy kuplung.

Szigetszentmiklós (Budapest) környékén tudtok ajánlani hozzáértő jó szerelőt?
Köszönöm a hasznos információt
Tehát több mint 70 Matyi, tee jó isten
Asszem hahun nézek egy pc36ot amin van, hátha eladja
Jelcsanak nem volt. A doboztarto uj Givi lett, 32e. Plusz M5 platni ujonnan 12e. Hasznalt V46 doboz jofogasrol 30e.

A Givi vasra az M5 es M8 platni jo. Ehhez monokey doboz kell, mert az 10kg tud. A tobbi platnival csak monolock doboz megy fel, ami max 3kg.

Tehat kell egy Givi vas, plusz M5 platni, plusz valamilyen monokey doboz.

Jelcsanak van asszem platnija es doboza, de vasrendszere nem volt. Platninal kell gumituskot cserelni, ha hasznalt, ez 800Ft. Kulonben kotyoghat a doboz a platnin.
Na majd mindjárt csinálok egy körbjárósost...
Te már csak tudod....a Ducatikat eredetileg Arizónában szerelték össze.
Egy kis csörgéstől, rezgéstől betojni...
De ha valakinek volna eladó hátsó doboz tartója esetleg dobozzal együtt pc36ra az ne tartsa magában
Elöre is köszönöm