Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva!
Egy gyors kérdés!
Te milyen áron szerezted be a doboz tartódat?
Ahoz már csak a dobozt kellett igaz? Vagy még valami ketyere beszerzése kellett?
Ha jól emlékszem Jelcsat is hivtad, neki olyan volt mint neked, vagy az már pc34re volt?
Bocsi a sok hülye kérdésért, de muszáj nekem is beszereznem egy hátsó dobozt...
Oldal dobozokra nekem nincs szükségem.
"Motorozás közben meg 6-7 ezer felett kicsit vibrál, nem tudom az normális-e?"

Azert hivjak Hornetnek, mert zizeg, mint egy darazs. Az en motorom is erosen vibral 6000 korul, allandoan elzsibbad a kezem tole...
Én kicseréltem a kuplungkosár csapágyát, kinyomócsapágynak motoron szinte soha sincs hangja... TEhát kuplungkosár csapágy csere után ugyanolyan hangja maradt. A tengely csapágyán semmi rendelleneset nem lehetett érezni ahogy forgattam vagy rángattam a tengelyt... buktam 21000ft-ot annyit ért ez a próbálkozás :) Le kell szarni, a Yamahámnak is van hangja, pedig abban garantáltan csak 22000km van.
Az elején még zavart, de Hondabubus megnyugtatót, hogy ez ilyen konstrukció....
Amióta meg sport dob van, azóta észre sem veszem
Én sem foglalkozom vele, ha baja lesz majd hallat magáról. Egyébként más gyártó motorja sokkal jobban zörög.
Volt aki cserélte, és nem szünt meg!
Ez ilyen, én olyan pc36-al még nem találkoztam amin ez a jelenség ne lenne jelen!
*Váltócsapágy és/vagy kinyomócsapágy.
Szia! Ami alapjáraton halható furcsa zörej, az természetes a Hornet-en
NINCS SEMMI BAJA! A fordulaton lévő vibrálás viszont érdekes, arra lehet hogy más tud magyarázatot adni!
A gyári dobot ne bántsd, inkább egy sport dobot rakj rá!
Váltó és/vagy kinyomócsapágy.
Elvileg nem, de jobb a békesség.
Köszi szépen. Egyébként emiatt lehet baja, vagy okozhat problémát, esést?
Sziasztok! Én is új vagyok kb 1 hónapja vettem egy 2004-es 600-as Hornet-et. 1 dolgot vettem észre, hogy ha behúzom a kuplungot akkor tisztább/szebb hangja van, ha kiengedem akkor jön valami plusz nem túl egészségesnek tűnő hang. Pl alapjáraton álló helyzetben jár a motor és érezni egy kicsi vibrálást és hang is jár hozzá, behúzom a kuplungot akkor a vibrálás és a hang is megszűnik és teljesen szép tiszta motorhang van. Motorozás közben meg 6-7 ezer felett kicsit vibrál, nem tudom az normális-e?

Továbbá elméletileg még zárt (gyári) a kipufogó, a gyárit is ki lehet nyitni vagy kell rá sport kipufogó?

Szigetszentmiklós környékén tudtok ajánlani hozzáértő szerelőt?
Az enyém teljesen azonos tüneteket mutatott akár én is írhattam volna. Na a baja az volt, hogy kikopott a vezető csap furata. Az ami a fékbetéten van. Még akár fényképet is csinálhatok róla. Teljesen ovális.
Mióta kicseréltem a betéteket csendben van.
Sziasztok, új vagyok itt, 2015 májustól végig olvastam a topicot, de nem találtam semmit az észrevételemmel kapcsolatban. 2004-es 600-as Hornetem van, és lassú gurulás közben, az első kerék felől minden fordulatra egy kattanást hallok. Ha álló helyzetben előre hátra mozgatom a motort, akkor is, ha menet közben csak picit is fékezek, megszűnik. Mintha a fékbetét mozogna a nyerek alatt, lehetséges? Tárcsa újszerű, semmi váll, betétek is teljesen jók. Lehet ezzel valamit kezdeni? Elég idegesítő, pláne hogy most már figyelem is. Köszönöm.
Nem tudni a korulmenyeket, hogy a baleset ota mennyit allt, stb. Akku is lehet serult, a zarlat tokretehette azt is, stb. Nem zarnam ki azert. Persze, gondolom, megneztek, hogy jo-e.
Ha esés után nem indul, akkor ez kevésbé valószínű.
Hat akkor ti messze jartok meg a gyujtasszabalyzotol...

Ott eleve az a gond, hogy hiaba vagytok ON allasban, nincsen aram. Ha ezt megoldjatok, akkor lehet tovabb menni a dologgal.

At kell nezni az osszes biztit, ki kell merni, hogy meddig van aram, stb. Lehet, hogy meghalt egy dioda, de ettol meg lehet masutt is hiba.

Jellemzoen a motorokban a feszultsegszabalyzo szokott meghalni. Ez az ules alatt van a hatso fekfolyadek tartalya mellett. Nekem Ducati feliratos amugy. Ki kell merni, hogy mukodik e rendesen, mert lehet, hogy mar ott elakad a dolog. Bar az rossz, de az akku nincsen lemerulve, akkor nem zavarhat be ennyire.

Kinevetsz, de nekem a legelemibb gyanum az, hogy az akku lemerult. Zarlatos akku megeheti a feszszabalyzot is, meg mast is. Eloszor azt neznem meg. Kocsi akkujarol bebikazhatod a sajatot lekotve is. Baja nem lesz tole, mert az uresjarati fesz az ugyan annyi, az inditoaramot ugy sem hasznalja ki, stb...
A kulcs ON, semmi, mintha akksi sem volna. Megnezzuk meg ott is a biztit, de megneztuk a Zener diodat: mindket iranyban 0 ellenallas. Az cseres. Utana elorebb leszunk. Majd beszamolok az eredmenyrol. Mindenkepp koszonom az eddig ram szant idodet es segitsegedet is! ☺
Ha gyujtasra teszed es nincsen semmi visszajelzes, az azt jelenti hogy nincsen aram. Van az akkunal is egy biztositek, meg kell nezni azt, plusz az akkut ki is kell merni... Ha el van ON allasba forditva a kulcs, akkor mennie kell az indexnek, a feklampanak, egnie kell a tompitottnak, stb.

Ha megnyomod az indito gombot, akkor kikapcsolja az osszes fogyasztot, hogy konnyebben induljon a motor.

De most mar nem tiszta nekem teljesen. Az onindito meg sem forgatja a motort? Vagy forog, de nem indul be?
Mivel indito elforditasanal semmi visszajelzes nincs (index, visszajelzo kis lampak, semmi, sehol), mintha be se tettuk volna a kulcsot. Szoba johet meg az inditoban levo Zener-dioda (esetleg).
Tipus PC36
Neztem a neten, CDI neven fut a gyujtasvezerlo. ECU nincsen benne, mert az csak az injektorosban van.

Elegge draga ez a cucc, 30e Ft korul van hasznaltan.

Szedd ki a gyertyat, aztan a csavartos reszet tett a kasztnihoz, hogy le legyen testelve. Majd inditozzal es nezzed meg, hogy van e szikra. Ha nincsen, akkor gyujtashiba van, ami lehet akar a gyujtasvezerlo is. Ha van szikra, akkor nem hiszem, hogy az lenne a problema. Erdemes mind a 4 hengernel atnezni a gyertyakat.

Ha sokat probaljatok inditani a motort, siman lehet, hogy a bizti csere utan jo lett, csak megszivta magat benzinnel es csak probalkozni kell.
Koszi a gyors valaszt. 2002-es a gep. A vezerloegysegre ICM (Ignition Control Modul) neven hivatkoznak. Megtalaltuk a rovidzar forrasat. Csak abban nem vagyunk biztosak, hogy valoban az ICM mult-e ki. Diodak, relek, stb, minden jonak tunik. Marad az ICM, es akkor a bonto es a net. A PCxx-et megkerdezem a fiamtol.
Azt ird meg sztem, hogy mikori evjarat es melyik modell. Pl PC41.

Gondolom 2006 utani injektoros, mert ott van csak ECU. A karbisnak csak egy CDI gyujtasvezerloje van.

Latatlanban nehez mit mondani, en a kabeleket meregetnem, hogy melyik testel le.

Ha kellenek ilyen alkatreszek, akkor vagy magyar bontoban talalsz ilyet vagy a neten. Pl az ebay-en kapni hasznaltan gyari vezerloket. De arra szamit, hogy 30 rugo alatt nem kapsz ilyen vackokat.
Szervusztok! A fiam esett egy cb600f hornettel (nem veszes, csak a motoron lettek maradando valtozasok). Ugy tunik, a "meterben" (sebesseg, fordulatszam, stb) sikerult (neha jelentkezo) zarlatot csinalni. Egyszer a "C" bizti ment ki, csere, minden ok, mig a metert fol nem szereltuk. Aztan se kep, se hang. Valoszinuleg a ICM (ugye a vezerlo egyseg) ment ki. Mit gondoltok/javasoltok? Hasonlo tapasztalata van valakinek? Esetleg egy vezerlo egyseg elado? (Szeretnek segiteni a fiamon.) Elore is koszi. (Bocs az ekezetek hianya miatt - "lusta" tablet)
Addig jo a hosszu ideig szamolt beallitas, amig minden a gyari. Ha veszel egy sportdobot, akkor mar bukik az egesz, mert szegenyebb lesz a keverek...

Es eleg sokan vagyunk, akik szeretjuk a sportdobot...