Sziasztok!
Segítségeteket kérem motor probléma ügyben.
A motor egy Honda cb600f 2007 évj. (PC41). Tapasztaltam, hogy terhelés alatt kb. 20 km. motorozás után nagyobb fordulaton kb. 10.500-tól rángat. Ezt minden sebességi fokozatban csinálja. Egyik motorozás alkalmával ugyan ez volt a jelenség, csak akkor kb. 6.000 fordulattól nem pörgött tovább, csak fulladt. Ha tapasztaltatok hasonlót, vagy van valamilyen ötletetek hogy mi okozza, azt kérlek osszátok meg velem. Köszi.
Ma es tegnap is figyeltem, hogy mikor kis tempoval megyek, forgolodok, akkor rantgat. Nem a lancnak tulajdonitottam, mondom biztos a kis fordulat...de ma rajottem, hogy ez bizony a lanc.
Mikor kisebb tempoval megyek, akkor is erezni valami utemes vibraciot, mintha utne az elso kerek. Legalabbis ez ugrott be. De most mar ertem, hogy mi volt ez, a lanc rantgatja a motort.
Multkor amugy valami barnas kicsapodas volt par lancszemen. Akkor kosznak tulajdonitottam, de a netem utana olvasva kiderult, hogy az valami rozsda, aki a csapok belso kopasakor keletkezik es onnan folyik ki. Hat nagy orom, ennyit er az X gyurus erositett JT lanc. Allandoan olajos volt, sokszor tulsagosan is. Mindig tiszta is volt. Aztan megis a gumitomitese meghalt, majd 15000km alatt elrohadt, megnyulott sajnos. Ahhoz kepest draga volt, egy normal erossegu DID arat kertek el ezert.
Ez nem vedo folia, hanem csuszasgatlo. Mikor fekezel, akkor szoritod a tankot es ez meg tapad, mint az allat. Farmerrel, borrel, mindennel tapad. Ha kanyarban kiulsz, akkor is jo, mert megfogja a combot.
Borruhaban nem feltetlen kell, mert az eleve ragad. De farmernel, cordura nadragnal nagyon jo.
Ha rendelsz, akkor ne atlatszot rendelj, mert rondak a legbuborekok alatta. Felrakni meg nem lehet rendesen, ezt a neten is irtak. Egyebkent 600ashoz nincsen, ezert en a 900aset rendeltem, majd sniccerrel lecsaptam egy centit belole. Utolag fektet vennek, persze nekem a tank is fekete.
u.i. Már akartam kérdezni, csak elfelejtettem
Hogy a búbánatba hívják, vagy mi a megnevezése annak a védő matricának vagy mi a fenének az ü.a tank oldalán????
a tiéden láttam az egyik nap
előre is köszi
Hasonló képen jártam... Bár nekem már lehetett érezni, hogy rángatva-szaggatva megy ,de csak alacsony fordulaton....
Most nagyon szépen megy, meg nem láttam értelmét az erősített láncnak ,szóval elég volt az arany színű sima D.i.d
Feleslegesen úgy sem rángatom a szarvát, de remélhetőleg engem már kiszolgál ez a szett
augusztusba még kap friss telo olajat+szimeringet meg karbiszinkront +4új gyertyát és egy darabig nem kell hozzá nyúlni
Nah, megjottem a motorozasbol. Nezem a garazsban, hogy laza a lanc. Mondom, ez van, rahuztam. Tokre fasza minden, de azert atporgetem huzas utan is, hogy mindenhol jo e. Hat nem..
Egy helyen kajak kifeszult, a tobbi helyen meg jo lett. Most vissza van lazitva kicsit, ezert most a feszes reszen eppen elmegy. A tobbi helyen kicsit laza.
Ennyit er ez a buzi JT Heavy Duty lanc! 15000km alatt szakaszosan megnyult, pedig allandoan olajos volt, pucoltam, gondoztam. Hat nem erdemelte meg. Merev, kurva nehez, vaskos, mert erositett. Megis a sima DID 3x ennyit elment...
Szoval JT lancot felejtsetek el, mert egy fos. Zajos es hamar megnyulik!
Nah, megjottem a motorozasbol. Nezem a garazsban, hogy laza a lanc. Mondom, ez van, rahuztam. Tokre fasza minden, de azert atporgetem huzas utan is, hogy mindenhol jo e. Hat nem..
Egy helyen kajak kifeszult, a tobbi helyen meg jo lett. Most vissza van lazitva kicsit, ezert most a feszes reszen eppen elmegy. A tobbi helyen kicsit laza.
Ennyit er ez a buzi JT Heavy Duty lanc! 15000km alatt szakaszosan megnyult, pedig allandoan olajos volt, pucoltam, gondoztam. Hat nem erdemelte meg. Merev, kurva nehez, vaskos, mert erositett. Megis a sima DID 3x ennyit elment...
Szoval JT lancot felejtsetek el, mert egy fos. Zajos es hamar megnyulik!
Az a szerencse, hogy kapni 200 fele motort, igy mindenkinek van lehetosege olyat venni, ami hozza illik. Felteve persze, ha van eleg penze. Ezert nem az uj ZX10R-rel megyek most mocozni...
Mondjuk azt jól látod, hogy nálunk nincs kultúrája a véleménykülönbözőségek tiszteletben tartásának. Nem hiszek abban, hogy az jó nekem, ha a dolgok nem úgy vannak, ahogy én akarom.
Nem helytállóbb, csak a nagy többség számára emészthetőbb, mivel a nagy többség úgy motorozik, hogy abban a saját szerepe kisebb, a motoré nagyobb. Ezért az a motor, amivel könnyebb, az szerintük jobb. Dehogy jobb. Az a jobb, amit miután megtanultál használni, már gyorsabb.
Ezért mondtam hogy felesleges erről veled beszélni. Szerinted minden csak ugy van ahogy te írod és nincs más vélemény. Pedig van, és sokkal helytállóbbak :)
Frászt,a japok más motort gyárt,naked,sportot.
Ez a büntetés szerpentinen fele bullshit soha nem motorfuggo hanem pilotafuggo.
Bizonyos emberkék bizonyos motoroktol érzik jól magukat,testhelyzet,motorkarakterisztika stb,és ha ez párosul szabadidővel,hajlandosaggal akkor nekiallnak büntetni egyéb életformák.
Persze van minimum teljesitmenykulonbseg verhovinaval bármilyen penge vagy senkit nem fogsz büntetni.
Be bakker, ha 600-as nagymonsterrel hasonlítunk, akkor az mért nem legál, amikor én a -1/+3 áttételes GSX-R1000-esem alapján ítélkezem?
Nem kell belemenni. A V2 az gyenge.
már elkanyarodtunk a témától. De muszáj a nagymonstert a 600 cbhez hasonlitani mert aloero viszonyok ugy jonnek ki... Most belemehetunk abba hogy a v2gyenge... Az ugye a sajatos adottságaibol, ugyanezen okok miatt más élményt is ad.
És igen, egy europai motorral sokkal inkább élvezhető a motorozás akkor is ha nem tudok motorozni. Nem tudom miért, de egy európai motor jobb.
A japán egy szürke egyszerü hétköznapi motor volt, most már ők is kezdenek rárezni. R1m, mt09, Z-sorozat... Suzuki még várat magara nagyon.
Alapvetoen 3 dolog okoz ilyesmit. Nincsen eleg levego, nincsen eleg benzin, nincsen szikra.
Tavgyogyitani nem lehet. A hibat okozhatja a benzinszivattyutol a gyertyakon at az ECU-ig minden.
Segítségeteket kérem motor probléma ügyben.
A motor egy Honda cb600f 2007 évj. (PC41). Tapasztaltam, hogy terhelés alatt kb. 20 km. motorozás után nagyobb fordulaton kb. 10.500-tól rángat. Ezt minden sebességi fokozatban csinálja. Egyik motorozás alkalmával ugyan ez volt a jelenség, csak akkor kb. 6.000 fordulattól nem pörgött tovább, csak fulladt. Ha tapasztaltatok hasonlót, vagy van valamilyen ötletetek hogy mi okozza, azt kérlek osszátok meg velem. Köszi.
Mikor kisebb tempoval megyek, akkor is erezni valami utemes vibraciot, mintha utne az elso kerek. Legalabbis ez ugrott be. De most mar ertem, hogy mi volt ez, a lanc rantgatja a motort.
Multkor amugy valami barnas kicsapodas volt par lancszemen. Akkor kosznak tulajdonitottam, de a netem utana olvasva kiderult, hogy az valami rozsda, aki a csapok belso kopasakor keletkezik es onnan folyik ki. Hat nagy orom, ennyit er az X gyurus erositett JT lanc. Allandoan olajos volt, sokszor tulsagosan is. Mindig tiszta is volt. Aztan megis a gumitomitese meghalt, majd 15000km alatt elrohadt, megnyulott sajnos. Ahhoz kepest draga volt, egy normal erossegu DID arat kertek el ezert.
Ez nem vedo folia, hanem csuszasgatlo. Mikor fekezel, akkor szoritod a tankot es ez meg tapad, mint az allat. Farmerrel, borrel, mindennel tapad. Ha kanyarban kiulsz, akkor is jo, mert megfogja a combot.
Borruhaban nem feltetlen kell, mert az eleve ragad. De farmernel, cordura nadragnal nagyon jo.
Ha rendelsz, akkor ne atlatszot rendelj, mert rondak a legbuborekok alatta. Felrakni meg nem lehet rendesen, ezt a neten is irtak. Egyebkent 600ashoz nincsen, ezert en a 900aset rendeltem, majd sniccerrel lecsaptam egy centit belole. Utolag fektet vennek, persze nekem a tank is fekete.
Hogy a búbánatba hívják, vagy mi a megnevezése annak a védő matricának vagy mi a fenének az ü.a tank oldalán????
a tiéden láttam az egyik nap
előre is köszi
Most nagyon szépen megy, meg nem láttam értelmét az erősített láncnak ,szóval elég volt az arany színű sima D.i.d
Feleslegesen úgy sem rángatom a szarvát, de remélhetőleg engem már kiszolgál ez a szett
augusztusba még kap friss telo olajat+szimeringet meg karbiszinkront +4új gyertyát és egy darabig nem kell hozzá nyúlni
Egy helyen kajak kifeszult, a tobbi helyen meg jo lett. Most vissza van lazitva kicsit, ezert most a feszes reszen eppen elmegy. A tobbi helyen kicsit laza.
Ennyit er ez a buzi JT Heavy Duty lanc! 15000km alatt szakaszosan megnyult, pedig allandoan olajos volt, pucoltam, gondoztam. Hat nem erdemelte meg. Merev, kurva nehez, vaskos, mert erositett. Megis a sima DID 3x ennyit elment...
Szoval JT lancot felejtsetek el, mert egy fos. Zajos es hamar megnyulik!
Most vehetek 30e Ftert lancot basszameg.
Egy helyen kajak kifeszult, a tobbi helyen meg jo lett. Most vissza van lazitva kicsit, ezert most a feszes reszen eppen elmegy. A tobbi helyen kicsit laza.
Ennyit er ez a buzi JT Heavy Duty lanc! 15000km alatt szakaszosan megnyult, pedig allandoan olajos volt, pucoltam, gondoztam. Hat nem erdemelte meg. Merev, kurva nehez, vaskos, mert erositett. Megis a sima DID 3x ennyit elment...
Szoval JT lancot felejtsetek el, mert egy fos. Zajos es hamar megnyulik!
Most vehetek 30e Ftert lancot basszameg.
A Monsterkén pedig Bremboka van nem? Na meg a kidolgozás, aminőság és természetesen az ÉLMÉNY.
Ez a büntetés szerpentinen fele bullshit soha nem motorfuggo hanem pilotafuggo.
Bizonyos emberkék bizonyos motoroktol érzik jól magukat,testhelyzet,motorkarakterisztika stb,és ha ez párosul szabadidővel,hajlandosaggal akkor nekiallnak büntetni egyéb életformák.
Persze van minimum teljesitmenykulonbseg verhovinaval bármilyen penge vagy senkit nem fogsz büntetni.
Nem kell belemenni. A V2 az gyenge.
És igen, egy europai motorral sokkal inkább élvezhető a motorozás akkor is ha nem tudok motorozni. Nem tudom miért, de egy európai motor jobb.
A japán egy szürke egyszerü hétköznapi motor volt, most már ők is kezdenek rárezni. R1m, mt09, Z-sorozat... Suzuki még várat magara nagyon.