Talán azért mert a gyárak féltik a vásárlókat,ha az egyszeri juzerbol (nem a tefele hanem az atlag) kifogynak felkopik az álluk.
Bocs de belőled nem élnének meg.
Na jó, de nehogy már a nagy Monster-t vegyük alapul CB600 bírálatnál!!?
"Én élvezem hogy a nagy túrabálnával a szerpentinen lehet meglepetéseket okozni a nagy beleélő sportmotorosoknak, nem azoknak akik tudnak motorozni, hanem azoknak akik a piroslámpánál tiltatják mert milyen "szép" hangja van"
De ők sem mérvadóak. Az ilyeneknek japán motorral is tudnál meglepetéseket okozni. Semmilyen összefüggés nincs a motorok jósága és a beleélő sportmotorosok között. Döntsd el miről beszélgetünk?
A kismonster tenyleg egy rossz pelda mert azt en sem tudnam elvezni de a nagyokat mar talan, mondjuk egy s4r. Vagy a streetfighter, hypermotart(strada). De még a multistrada is jo lehet bár még csak nem is ültem rajta. Én élvezem hogy a nagy túrabálnával a szerpentinen lehet meglepetéseket okozni a nagy beleélő sportmotorosoknak, nem azoknak akik tudnak motorozni, hanem azoknak akik a piroslámpánál tiltatják mert milyen "szép" hangja van
"Ha esszel akarsz menni, de kell a feeling, akkor olyan vas kell, ami kis temponal is elvezetes." Ésszel motorozni minek? Adjátok el a francba, nem való nektek.
Mentem kis Monsterrel. Semmilyen élményt nem adott, legalábbis nem pozitív értelemben. Faszul ülsz rajta, elöl nincs rugózása, attól pattog az úton, hogy rezeg benne a blokk. Kibaszott gyenge és olyan az utánfutása, hogy se egyenesen menni, se kanyarodni nem jó vele. A kormány meg olyan, mintha támaszkodnék a strandkorláton. Abba kell beleőszülni, hogy nagy kispolszki hangok közepedte a levegőért kiáltó blokkból kifogy az erő és az embernek olyan érzése van, hogy befog a fék. Akár mit csinálsz csak a belét húzza és nem megy. Egy elbaszott szar az egész.
Ehhez képest egy CB-ben van teljesítmény. Ugyan nem jó a futóműve, de legalább dolgozik, hepehupás úton is átmegy. Kanyarban nem elég stabil, de azért uralható. Fék nem nagy cucc, de megállítja, ha kell a seggét felveszi. Ha kell, akkor az elejét is. Ha húzod a gázt, akkor legalább megy. Hála Istennek tud pörögni a blokkja, visszagangolsz és már nyúlik is a karod. Forog és énekel, tiszta lamúr.
"Az élmény nem attól függ milyen a motor, hanem hogy hogyan mész vele. Azoknak van szüksége a motor adta élményre, akik nem tekerik ki a szart is a motorból."
Pont errol beszelunk, hogy vannak motorok, amik akkor is adnak elmenyt, ha nem visittatod 16000ren 200nal. Ha esszel akarsz menni, de kell a feeling, akkor olyan vas kell, ami kis temponal is elvezetes.
Barki barmit mond, egy Monster 70nel is ad valamit. A Hornet olyan, hogy ha nem tolod neki, nem porgeted, akkor olyan semilyen. Arra sarkall, hogy toljam neki. Ha meg tolom neki, akkor azt mondja, hogy nem vagyok 600RR, miert akarsz ugy kanyarodni, lassulni, miert baj, ha felut az elso telo.
Szerintem szar az a motor, ami csak akkor ad elmenyt, ha szarra hajtod. Kell egy ilyen speed, de a hetkoznapokra kell melle egy Hypermotard is...
Az élmény nem attól függ milyen a motor, hanem hogy hogyan mész vele. Azoknak van szüksége a motor adta élményre, akik nem tekerik ki a szart is a motorból. Ha az ergonómia nincs eltalálva, akkor változtatni kell rajta. Ha lehet. De attól, hogy jó helyen van a kormány még nem ad élményt egy motor, ha nem megy. Ültem európai motorokon. Egyiknél sem éreztem azt, hogy hú de el lenne találva. Az viszont igaz, hogy ilyesmit a japánoknál sem szoktam érezni.
Ülj fel európai motorokra. Mindig azt hittem hülyeség ez hogy az európai motorok élménymotorok. Annak is 2kereke van stb... De nem, valamit sokkal jobban csinálnak mint a japánok.
Voltam a Honda Safety-n, ott mentem egy uj injektoros Hornettel. Lagyabb, nem rangat gazadasra, elvetelre. Nem kell a szivatoval szopni indulaskor, digitalisan kiirja a hutoviz hofokat is, tudni pontosan az erteket.
Ami viszont szar benne, hogy ha gaz nelkul gurulsz vele, majd adsz gazt, tenyleg neha hezital, meg nem reagal 1 masodpercig kb. Neha en is ugy ereztem, hogy tetovazik kicsit.
Azert a mindig helyes AFR, kisebb fogyasztas, finomabb alapjarat a karbis mellett szol. A karbis gyorsan reagal nalam, de 6000 koruli tartomanyban nagy terhelesen, nem tokeletes a keverek, de lehetetlen is egy karbist ugy beallitani, hogy mindenhol mindig tokeletes legyen.
Ez a nem tudom, hogyan uljek rajta erzes csak a naked-del jott nekem elo. Mikor a CBR-en ultem, akkor egybol megvolt a jo testhelyzet. Ultem Hayabusan is. Azon is egybol adta magat a dolog.
Talan a Hornet ulese szar, amiatt erezni itt is ezt. Mert lehet eleve elorebb ulni, hatrebb ulni, mocorogni. Ha ergonomikusabb lenne, jobban fogna az ember segget es nem erezned szerintem bizonytalannak.
En ugy ulok amugy a motoron, hogy eloretolom a seggem, a pocsom nekier a tanknak Mostanaban igy erzem talan a legjobban a motort. Kanyarodni is nekem igy megy stabilan.
Nagy baj az, ha egy motoron lehet ulni sok fele modon, mert akkor picit mindig mashova ulsz. Mikor beallitod a futomuvet, kanyarodsz, mindig maskeppen viselkedik emiatt.
A hondának nem ismerem az injektorát de szinte biztos vagyok benne hogy nem nagyon különbözik a többitől.
A karbis jobb neha az injektoros nem tudja mit is kene pontosan csinaljon.
Bocs de belőled nem élnének meg.