Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem amit irsz és 99%ban egyet is értek. Ez a nem talalod rajta a helyedet érzés nekem is mindig megvan a japán motorokon, nekem az fz1volt a kivétel. Aztán egyik ismerősöm vett egy bmw s1000r-t mentem vele egy kört, hihetetlenül eltalált üléspozició, másik srácnak ktm 990supermoto, azon is tökéletesen ott van minden a helyén csak egyenesebben ülök és nem arra ösztönöz hogy 200+tempoval motorozzak.
Én tudom hogy nekem a tökéletes motor az a 990smt.

Csutkakormánnyal még az a baj szerintem hogy a gyors kanyarokra ösztönöz. Ahol a nakeddel élveztem a mondjuk 150körüli tempot ott a csutkával 190fölött érzem ugyanazt. A mostanival meg a tényleg lassu tempot élvezem, mondjuk 130ig, de ez már tényleg másvilág Unalmas lett az hogy szinte mindig ugyanazokat a szerpentineket jártuk, volt olyan honap hogy 5000km-t mentem csak a Mecsekben. Most meg már inkább el sem indítomba motort ha a megyehatáron belül kell maradni.
Jol mondod. Szep az ora, csak leolvasni nehez menet kozben. Az LCD praktikusabb, csak olyan semmilyen.
Injektor ide vagy oda, nekem meg azok a szép órák tetszenek :-)
Volt ma egy kis motorozas... jo volt, szepen ment a motor.
Az idén jopar év naked után vettem egy cbr600-at igaz régi,tejbetok a mostaniakhoz képest de annyi már lejott hogy a naked a szűk igazán kanyargós szerpentinen jobb,és most itt nem a magyar viszonyok közti buckakon átvezeto parkilometeres kanyargosakra gondolok hanem az igazi magashegyi visszaforditos zergebaszta utakra.Nálunk jobbára gokartpalya tud ilyet csak lapos és sokkal több.
Ami sportnal jobb azok a kurvagyors nagyivu kanyarok.persze megy a csikicsuki a jó pilótáknak is de szoktak panaszkodni hogy mire kiul már három kanyaron túl van.
A másik hogy 2000 után baromira összementek a sportmotorok,hátsó ülés jelzés értékű,tehát mamaval leruccanni a tengerpartra max futóval.
Elso 600-as nagymotorom, ami sajat. Nyilvan akkor mas volt a merce. Legyen sor4, japan, tetszedjen, jokat hallottam rola, mikor kiprobaltam, akkor bejott.

Azota ment bele a km, a gyorsulasrol atszoktam a kanyarodasra. A korlampa varazsa mulik szepen lassan. Az injektor finomsaga kezdi nalam meghoditani a karburator azonnali gazreakciojat.

Szeretem, jo motor, de neha masra, tobbre vagyom. Egyik nap FJR-t akarok autopalyara, turara. Masnap supersport a kanyarokban. Harmadik nap meg csak jo lenne az a Monster...
Mikor vetted ezek a hátrányok nem látszottak?
A naked-del van meg egy bajom: nincsen rajta burkolat es nagyon fuj rajta a szel. Olyat akarok kovetkezonek, ami muszakilag fejlettebb es van szelvedelem es lehet vele palyazni is. Ezert lesz speed motorom a naked utan/mellett.
Ultem cbf1000-en, meg cb1000r-en is. Mikor ulok rajta, nem talalom annyira meg a jo ulohelyzetet. Ulok kozelebb, ulok tavolabb, de valahogyan nincsen meg az erzes, hogy igy vagy ugy kell ulni rajta. Mindenhogyan jo, de sehogyan sem az igazi. A Hornet is kicsit ilyen...

Mikor raultem a cbr600rr-re, ott nem kellett gondolkozni. Elsore ugy ultem ra, hogy megvan a pozicio. A kormanyfogas is egyertelmu. Fekvotamaszban lent vagy fent. De nincsen olyan erzesem, mint a cb1000r-nel, hogy lehet, hogy maskeppen kene fogni vagy szelesebb kene vagy valami nem stimmel.

Az AMTS-en ultem az osszes uj modellen. A VFR kajak csalodas volt, nagyon nem volt kenyelmes, meg a pozicioja is szar volt. Meglepo modon nekem a 600rr es az 1000rr nagyon kezre allt, de a cbr650f volt messze a legkomfortosabb, legkenyelmesebb nekem.

A kenyelmen tul, a supersport motorban bejon az, hogy allithato a futomuve minden szempontbol elol es hatul is. Eros a feke es a motorja is az. A vaza merevebb, mint a tobbie, melyre dontve stabilabb. Nekem pont ez hianyzik a Hornetbol.

A Ducati feeling, de nem vagyok a 2 hengeres zakatolasert oda. A BMW sztem kurva ronda szogletes motor es sznob is. A tobbi olasz megbizhatatlan sajnos.
Én is sport motor megszállot vagyok, de amilyen hátfájos vagyok nem biztos h sokáig birnám a csutka kormány, meg a pucsitást

Majd meglátjuk...
Majd elmúlik :D egy normális naked motor, vagy egy élmény motor, lehet savazni de a japánok nem élménymotorok, bmw, aprilia, triumph, ducati, utcán sokkal praktikusabb, és nagyobb élményt ad mint egy sportmotor.
Nekem supersport fele huz a szivem, mert vannak versenypalyas ambicioim. Meg az tetszik a legjobban nekem. Es az asszonynak is.

Konkret nincsen, lehet belole R1 is, Gixxer750 is, meg 1000RR is.

Hornet sorsa kerdeses, penztol is fugg. Jo motor, de vagyom a supersport elmenyre.
Fz1-et nem próbáltam, cb1000r-t meg régi z1000-el már mentem. Igaz csak 10km-t de a gsx s1000-el mentem, teszt (kört)
De vaĺami iszonyat jó volt és 8000 fölé nem szabadot pörgetni!
Én bele zúgtam
inkább fz1 vagy cb1000r
Manapság semmi sem olcsó
Viszont a gi pro fokozat kijelzö nem olyan drága, kb 20 matyi
Én állandóan túrnám a 7.et ami nincs
Meg van már a kiszemelt?
Talán, jövőre Gsx s1000-re befizetek, vagy Gixi 750 k8-L0
De még mindig imádom a darazsat, nehezen válnék meg tőle
1000RRhez veszek.
Majd az
elkérik az árát rendesen
Az is van rajta (Gi Pro)
De a vidin a gyorsváltó a lényeg
ez fokozatjelfő?
Hátha Valaki kedvet kap hozzá
http://youtu.be/ITujV8zSih0
Meg egyébként sem a sisak szűk, hanem a feje nagy!
Pedig egyszerű.
A sisakokban a legnagyobb zajforrás alul van,csak ott gyön be a fejed is.Most vagy szorosan nyakra simuló a belső kialakítás és kevesebb a zaj de rohadtul nehezen megy be a fejed vagy fordítva.
Ezen segít ha felnyílós mert az zár is és könnyebben megy bele a fejed.
Egyebkent erdekes ez a hozzaallas. Volt egy Schubert sisakod, ami nem hozta a szintet, mert nem volt halk, de ergonomikus sem. Most ujra vennel ilyet, csak flipup-ba. En tutira nem akarnek ezek utan ettol a markatol semmit sem.

Egy Schubert S2 araert meg tudod venni az igazan jo zart sisakokat mar. Te dontesed, de en inkabb azokat neznem. Xlite, Shoei, esetleg Nolan N87, stb.