Ha hasznaltan vettel egy motort, celszeru atnezetni a vasat. Ennek kereteben meg kell a szinkront is ejteni, illetve olajcsere, gyertyacsere, legszurocsere, stb. Meg kell nezni a lackerekeket, a lancot, a felfuggesztest, stb, hogy minden okes-e. Utana nyugodtan motorozol vele, mert tudod, hogy mindene rendben van.
A szinkron 30e km futas utan javasolt ellenorizni nagyjabol. A szinkronizálás lényege, hogy a pillangószelepek egyformán álljanak, hogy a hengereknek az alapjarati es a kis fordulatos szivasat kiegyenlitsek. Elvileg nem megy el a szinkron magatol, ha jo a konstrukcio, pl nalam sem kellett hozzanyulni. A rossz szinkron tunete lehet egyenletlen alapjarat, magasabb fogyasztas, egyes tartomanyokban nem megfeleloen mukodo motor.
Nem tudom, hogy kinek mi a sok. Nekem sok a 6 liter egy motortol, mert a kocsik is ennyit esznek. Mikor vettem a motort, azt gondoltam, hogy kevesebbel is beerik ezek a vasak.
De ahogyan beszeltem sok haverral, mindenkinek sokat eszik a motorja, aki tolja neki. Ha meg a fogyasztasra mesz ra, akkor egy CB500 is eleg, lent nyomatekosabb szerintem, 100-zal kocogni az is tokeletes.
En ugy vagyok vele, hogy nem azert vettem sport motort, hogy ne elvezzem ki a gyorsulast, lassulast. Nem allandoan tiltason veretem, de mikor megyek vele, leszarom a fogyasztast. Ugy megyek, hogy jol erezzem magamat, nem ugy, hogy optimalisan fogyasszon...
cbarna,
Igazad van, azért van a motor, hogy élvezzük és ne a literekkel foglalkozzunk. Tehát jó az én motorom országúti 6 L körüli átlag fogyasztása. Ha majd jobban megismertem a motor tulajdonságait, megnézem majd a hegyekben is...
Üdv mindenki. Új vagyok itt. Nincs valakinek ötlete,miért nem működik normálisan a fordulatszám mérőm? Össze vissza ugrál,talán inkább csak a rezgés mozgatja, Már nem gyári benn elvileg, lehet ez a gondja?
A szinkron 30e km futas utan javasolt ellenorizni nagyjabol. A szinkronizálás lényege, hogy a pillangószelepek egyformán álljanak, hogy a hengereknek az alapjarati es a kis fordulatos szivasat kiegyenlitsek. Elvileg nem megy el a szinkron magatol, ha jo a konstrukcio, pl nalam sem kellett hozzanyulni. A rossz szinkron tunete lehet egyenletlen alapjarat, magasabb fogyasztas, egyes tartomanyokban nem megfeleloen mukodo motor.
De ahogyan beszeltem sok haverral, mindenkinek sokat eszik a motorja, aki tolja neki. Ha meg a fogyasztasra mesz ra, akkor egy CB500 is eleg, lent nyomatekosabb szerintem, 100-zal kocogni az is tokeletes.
En ugy vagyok vele, hogy nem azert vettem sport motort, hogy ne elvezzem ki a gyorsulast, lassulast. Nem allandoan tiltason veretem, de mikor megyek vele, leszarom a fogyasztast. Ugy megyek, hogy jol erezzem magamat, nem ugy, hogy optimalisan fogyasszon...
Gondolom a mecsekben nem csak sétamotorozás volt...
Hogy csináltad a 4,5 L fogyasztást?
Igazad van, azért van a motor, hogy élvezzük és ne a literekkel foglalkozzunk. Tehát jó az én motorom országúti 6 L körüli átlag fogyasztása. Ha majd jobban megismertem a motor tulajdonságait, megnézem majd a hegyekben is...
Az összes sün ott fog tobzódni.