Mostanaban ugy jarok, hogy 2,2-2,3 van elol, hatul meg 2,5 BAR. Igy kanyarodik is, nem is pattog el, meg hosszu utakon sem megy fel talan a gyari 2,9 fole a nyomas...
Ettol fuggetlenul erzem, hogy jobb lenne egy kicsit puhabb keverek elore is, meg hatulra is. Mert ha rucskos az aszfalt, akkor okes, de ha mar kopottabb a flaszter, akkor nincsen meg az a jol eso tapadas, ami kellene nekem. Olyan gumit szeretnek, amit le merhetek donteni kopottabb aszfalton is, feher betonon is (ha szaraz). A Diablo Strada nem ilyen, ha az aszfalt nem kelloen erdes, egybol erezni, hogy instabil rajta a motor.
Nyomast tekintve nem vettem eszre orbitalis kulonbseget. Ha a 2,5-2,9-el megyek, akkor jobban kanyarodik, de uthibakon elpattog. Ha lejjebb viszem a nyomast, akkor lassabban dol le a motor, de nem pattog el annyira. Tapadas szempontjabol mindegy nalam, ha kint 15+ fok van es mentem vele mar 500m-t legalabb. Ha hidegebb van, akkor a kisebb nyomas talan jobb, mert hamarabb bemelegszik a gumi...
Jogos a kerdes. De annyit mondok, hogy van benne kb 10e km, kb 6-7x szarra aztam vele, voltam kint Euroringezni is. Gondoltam, hogy a sok viztol, a sok motorozastol lekopik a szelein is a bevonat magatol par szaz km utan. Hat nem, kell neki a fizikai behatas is, ami, vagy aszfalt, vagy smirgli/drotkefe... Elobbi azert nem jo, mert mire lekopna, addig eldobod a motort, olyan csuszos. Ha meg nem dontom, akkor nem is kopik le. Marad a smirgli...
Én amennyire elégedet voltam a bt023-al, mára annyira utálom
Az elejével semmi gond, de a hátulja nekem állandóan csuszkál, pedig nem egy csorda nyomatékot adok a guminak
Hátul van kb 1-1,5 majrém , a gumi még menne egy pár ezret. Ma nem sokon mullot h kicsuszon alólam, és már kellően "meleg" volt.
Én is simitgatam kézzel , de nem mondanám csúszosnak.
Segitene ha lejjebb vennék a nyomásból?
Most 2.9 hátúl 2.5 elöl
Vagy én is dörzsizem meg?
2011es a szet
Nezegettem ezt az elso gumit, simogattam. Aztan rajottem, hogy sokkal jobban csuszik az ujjam a szelen, mint a kozepen. Nezegetem jobban, latszik, hogy ilyen barnas, fenyes szine van ott a szelein, amig a kozepe sotetszurke es matt.
Ekkor kezdtem el gondolkozni, hogy ez a gumi full szuz a szelein elol, valszeg a gyari bevonat miatt mas a szine es csuszos. Ugye bekopni nem tud ott, mert ha radontom, akkor elcsuszok, ha meg nem dontom ra, akkor meg csuszos marad...
Fogtam egy darab smirglit, aztan lekaptam a barna bevonatot az elso gumik szeleirol. Kis csiszolas utan fekete lett a barnabol, a felulete immaron matt es sokkal ragadosabb, enyhen erdes.
Mondom kiprobalom, milyen lett. Mentem egy jo kis szerpentinest, verettem neki ovatosan, majd durvabban, dontottem egyre melyebbre, de nem csuszott meg a motor sem elol, sem hatul. Egyenesben nem raz, szepen fut, eszreveheto kulonbseg nincsen...
Nem mondom, hogy sportgumi lett belole, de erezhetoen stabilabb, jobban tapad most kanyarban. Lesz valszeg sportgumi, de jol tettem szerintem, hogy kicsit "bekoptattam" az elejenek a szeleit...
Tapasztalt mas is ilyet, hogy csuszik a gumi szele tobb ezer km utan is? Azt gondolna az ember, hogy a hasznalattal lejonnek a gyari bevonatok es elkezd mindenhol tapadni a gumi, a szelein is...
egyébként nekem is az a véleményem hogy feleslegesek ezek, aki nem tudja sebesség/fordulatból vagy akár érzésre néhány hónap után hanyasba van, az gáz:)
ez azért nem jó mert a km óra analóg (bowdenes vagy mifene) sajnos. Az enyémre hasonlót raktam fel amihez volt két mágneses érzékelő a váltókarhoz kellett felszerelni, láthatatlan volt kívülről, tökölni kell vele rendesen de ha egyszer beállítod utána jó. Az egész meg volt pár ezer forintból.
Ilyen volt:
Erre amugy tenyleg van szukseg? En mindig fulre, erzesre vezetek, nem igazan erdekel, hogy hanyadikban van a motor. Ha alacsony a fordulat vagy gyengen huz, akkor visszavaltok. Ha nagyon bog, akkor meg fel.
Egyedul a 6-sal vagyok bajban, mert mindig raknam a 7-et, de nincsen tovabb...
Persze nem tudom, hogy kit mi csigaz fel, de ennyiert lehet kapni ertelmesebb dolgokat is a motorra. Pl fekcso, jo fekbetet, bukogomba, stb.
Ha szabad megjegyeznem,inkabb keress egy konnyebben beszerelheto tipust,agomotors vagy proptech.
Ezt ra kell kotni a sebessegmero,fordulatszam jelado,ures jelzo,kapcsolt pozitiv,negativ kabelere a motornak.
Nem tudom van e jarmuelektronikai tapasztalatod,ha nincs tudsz nagy kart is okozni.
Az elobb emlitett cegek be is szerelik a portekat garival.
Szerintem S20 Evo lesz, mert mindenhonnan jokat hallani es jo arban is van most.
Ma belevertem megint 100 km szerpentint a vasba. Nagyon jo volt, az eso sem kapott el szerencsere. Varom mar az uj gumival, hogy milyen lesz. Jo kis hegyes uj gumi, nyami.
Jo gumi, nagyon jo gumi. Soha nem csuszott meg pedig sv1000en hasznaltam, majusban, tehat nem is a csúcs melegekben. Nagyon jo visszajelzeseket ad, azzal a gumival ereztem hogy mi is az a visszajelzes, pedig volt elotte racesabb gumim is. Megveheted nyugodtan.5000folott ment el a hatso nekem kopasjelzoig, a horneten 7-8000et siman szerintem.
Amugy, engedd be a motor elejet 2-3mm-rel, told fel a teloszárakat, kisebb lesz az utanfutas es jobban fog kanyarodni, egy bizonyos szintig, meg mielott elkezdene beesni a kanyarban.
Pont ugyanolyan motorom volt mint neked. Jobbos kanyar, jobbra lelogatva a segg, bal tardhajlatot akaszton az ulesben, bal kar majdnem kinyujtva, felso test minel jobbal lehuzva es a terd is minel lejebb.
Nyomast tekintve nem vettem eszre orbitalis kulonbseget. Ha a 2,5-2,9-el megyek, akkor jobban kanyarodik, de uthibakon elpattog. Ha lejjebb viszem a nyomast, akkor lassabban dol le a motor, de nem pattog el annyira. Tapadas szempontjabol mindegy nalam, ha kint 15+ fok van es mentem vele mar 500m-t legalabb. Ha hidegebb van, akkor a kisebb nyomas talan jobb, mert hamarabb bemelegszik a gumi...
tanuljunk a hibajabol:)
http://youtu.be/Q9zNUPDmnz4
Az elejével semmi gond, de a hátulja nekem állandóan csuszkál, pedig nem egy csorda nyomatékot adok a guminak
Hátul van kb 1-1,5 majrém , a gumi még menne egy pár ezret. Ma nem sokon mullot h kicsuszon alólam, és már kellően "meleg" volt.
Én is simitgatam kézzel , de nem mondanám csúszosnak.
Segitene ha lejjebb vennék a nyomásból?
Most 2.9 hátúl 2.5 elöl
Vagy én is dörzsizem meg?
2011es a szet
Ekkor kezdtem el gondolkozni, hogy ez a gumi full szuz a szelein elol, valszeg a gyari bevonat miatt mas a szine es csuszos. Ugye bekopni nem tud ott, mert ha radontom, akkor elcsuszok, ha meg nem dontom ra, akkor meg csuszos marad...
Fogtam egy darab smirglit, aztan lekaptam a barna bevonatot az elso gumik szeleirol. Kis csiszolas utan fekete lett a barnabol, a felulete immaron matt es sokkal ragadosabb, enyhen erdes.
Mondom kiprobalom, milyen lett. Mentem egy jo kis szerpentinest, verettem neki ovatosan, majd durvabban, dontottem egyre melyebbre, de nem csuszott meg a motor sem elol, sem hatul. Egyenesben nem raz, szepen fut, eszreveheto kulonbseg nincsen...
Nem mondom, hogy sportgumi lett belole, de erezhetoen stabilabb, jobban tapad most kanyarban. Lesz valszeg sportgumi, de jol tettem szerintem, hogy kicsit "bekoptattam" az elejenek a szeleit...
Tapasztalt mas is ilyet, hogy csuszik a gumi szele tobb ezer km utan is? Azt gondolna az ember, hogy a hasznalattal lejonnek a gyari bevonatok es elkezd mindenhol tapadni a gumi, a szelein is...
Ilyen volt:
http://www.ebay.com/itm/NEW-Un...
Egyedul a 6-sal vagyok bajban, mert mindig raknam a 7-et, de nincsen tovabb...
Persze nem tudom, hogy kit mi csigaz fel, de ennyiert lehet kapni ertelmesebb dolgokat is a motorra. Pl fekcso, jo fekbetet, bukogomba, stb.
Ezt ra kell kotni a sebessegmero,fordulatszam jelado,ures jelzo,kapcsolt pozitiv,negativ kabelere a motornak.
Nem tudom van e jarmuelektronikai tapasztalatod,ha nincs tudsz nagy kart is okozni.
Az elobb emlitett cegek be is szerelik a portekat garival.
(600-2000 pc34)
http://www.ebay.com/itm/FOR-Ho...
( Nem tudom mi a neve! :) ) pc 34-hez kéne!
Ma belevertem megint 100 km szerpentint a vasba. Nagyon jo volt, az eso sem kapott el szerencsere. Varom mar az uj gumival, hogy milyen lesz. Jo kis hegyes uj gumi, nyami.
Amugy, engedd be a motor elejet 2-3mm-rel, told fel a teloszárakat, kisebb lesz az utanfutas es jobban fog kanyarodni, egy bizonyos szintig, meg mielott elkezdene beesni a kanyarban.