Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem nagy a különbség a két megoldás között, lehet maradok akkor én is az xridernél.
Köszönöm a válaszokat!
Szia ! Nekem 600 Pc 36 van ,de már több motorom is volt. Próbálj ki egy jobb minőségű fék betétet. Az ennyimé is ciripel most de csak ha tolom akkor hallom. De én most egy olcsóbb betétet vásároltam. Az meg hogy hozzá ér az természetes.
Üdv Robi.
gps használat közben is melegszik a teló mint állat, ha még be is van zárva meg még süti is a nap előbb utóbb kampó lesz neki. Mellesleg meg szart se látni napsütésben és nyomkodni sem lehet. Nagyon féllábú megoldás. Próbáltam a wayteq xridert nekem szuperül működött én olyat fogok venni idén. (tudom hogy nem akarsz de előbb utóbb eljutsz oda hogy KELL venni valamit)
Nem rossz érv, de az én mamám a lidliiibe jár:-D Az meg más ott minden van.:-D
Ha nincs sok igény akkor egy jóképű homasitás cucc az ideális választás.

http://www.homasita.hu/product/10724041

Alap hogy legyen szivagyujtó kiépítés és megfelelő teljesítményű szivargyujtó töltő.

Negatívumok hogy a telefonok meg szeretnek dögleni a hosszú intenzív töltés és a tokban lévő megrekedt meleg/nap miatt,nem fogod látni ha süt a nap közvetlen,és az USB aljzatok sem annyira szeretik a hosszú vibrációt/mozgatást.

Mindez telefon és felhasználás függő.

Én mondjuk tök idegesítőnek találom ha pont menet közben keresnek amikor kereszteződésnél az a kérdés hogy jobbra grossfeld vagy balra Salzburg és a mama keres hogy nem talált spárgát az aldiban,de ez egyéni gond.
Nekem egy Givi tokom van. Vizallo, kormanyra rogzitheto. Nem olcsoak ezek, 10e Ft nagysagrendileg egy ilyesmi tok.
Sziasztok!

Lenne egy újabb kérdésem, bár nem éppen hornet specifikus.
A hó végén mennénk a haverral szlovéniába és felmerült a jó öreg GPS kérdés.
Olyan tokot, vagy megoldást keresnék, hogy a mobilomat feltenném a kormányra valami vízálló töltős tokban.
Erre valaki talált már megoldást?

Ha igen belinkelné mit vett, hogy oldotta meg?

Az ötletelést nagyon köszönöm, ja és NEM SZERETNÉK KÜLÖN GPS-t, mert feleslegesnek tartom.
Sziasztok

Ma lesz fényezve a Hornetem (2003 pc36) valaki csinálna nekem képeket hogy hol vannak pontosan a matricák (oldal idomokon , tankon, meg a farok idomon a kis Honda felirat )

Koduonom előre is ide jöhetnek a képek : medve657@gmail.com
oldaltamaszon lehetseges hogy folyik mert pont arra dol, ha fuggolegesen all akkor nem folyik.
Nem kell leengedni az olajszint jóval lejjebb van
köszi a válaszodat.még egy kérdés hogy az olajat lekell engedjem?ha kiveszem akkor kifolyik az olaj??
köszi!!
Zsolt Ivicsics XXII. Kerület.
+3630 3892793
Az enyémet is ő csinálta,egy hete! (Biztos emlékezni fog,kék fehér 2000-es hornet! A teleszkóppal nagyon megszívtuk! :) )
Nagyon profi!!!!!
Sziasztok!Tudna esetleg valaki megbízható szerelőt ajánlani Budapest, Szszmiklós környékén?szelephézag ell., karbi szinkron, vezlánc ell. lenne szó 2003 PC36-on..köszi előre is!
ennek a magyarazatara kivancsi lennek.... ugyanezt a tunetet produkalja ha a gomba tuskeje el van kopva. Tekerd be egy vekonyabb alatettel, ha ugy megjavul akkor szerezz be egy masik gombat. Ujonnan 6-8e forint, bontottan 1-2. A gombat a lanchajto fogaskerek dekni elott talalod, 1 darab zold vezetek megy ra.
10 W40 es félszintetikus olajcsere szerintem megoldja a a gondot!
szia!2001 es PC34 es és ami rá menne az leo vince carbonszálas dob...tartó, plusz két bilincs megvan..csak a cső ami kéne..
Apróban is van pár darab.
Évjárat sokat segítene. Martin-t Raptor-t érdemes felhívni, hátha...
Sziasztok keresek egy kipufogó összekötőcsövet Hornet 600 ashoz 50-es átmérőjű a dob vég! Tud valaki segíteni ebben? Nagyon s.o.s kellene vagy olyan valaki aki hajlít,gyárt kipufogócsövet motorkerékpárhoz?????
helló.azt szeretném kérdezni hogy egy 2001 es Hornetnél az üres jelző gomba a váltó kar felett van?hidegen jol müködik viszont mikor bemelegedik akkor vacakol.
ha levegos vagy be vannak rohadva a dugattyuk akkor is lehet ilyen
Ellenőrizzétek a kerékcsapágyakat lehet széjjel ment valamelyik. Ugyanakkor a féknyerget is rendbe kell tenni!!
Ahogy leírod úgy nem normális. Így jobban melegszik, kopik a fék plusz nem biztonságos. A fogyasztásról már nem is beszelek. Nézesd át mégegyszer a szerelővel.
Sziasztok!
900-asnál ('05-ös) mennyi normális, hogy rajta marad a fék a tárcsán? Fékezés után hallom, hogy surrog még. Ha felemelem, akkor kb 1,5-öt pördül a kerék ha megpörgetem, mielőtt megállna. A szerelő szerint normális dolog, nekem annyi nem tetszik, mert a CBR-emen nem hallom menet közben. Ősszel cseréltetettem benne karmantyút, azt hittem majd megoldja a dolgot, de sajnos nem :( ráadásul volt, 1x hogy úgy maradt rajta, hogy éreztem, h komolyan fogja a kereket, akkor meg kellett állnom, hogy lehüljön és visszahúzódjon :S próbáltam,h picit leveszek az olaj szintjéből, hátha túl van töltve, de nem veszek észre változást, ugyan úgy hallom a surrogást.