Valószínűleg 1 , vagy 2 fázis nem működik a generátorodnál. Most , hogy ez a fázistekercs szakadását jelenti vagy a feszültség-szabályzó egyenirányító a hibás , innen nem tudom megmondani. Egyet tudsz megpróbálni: Egy másik feszültségszabályzóval megpróbálod mekkora feszültséget ad le. Ha úgy megvan a 14,2 V , akkor az a hibás , ha nincs akkor a generátor 1, vagy inkább 2 fázisa nincs meg.
nem a testhez kell mérni feszültséget hanem egymáshoz képest! alapjáraton is 20v körül kell lennie fordulaton 60-70V vigyázz mert váltófesz nem egyen. a három vezetéket mérd meg ami a generátorból jön lehúzott fesszabnáál közel azonos értéket lehet mérni. Ha ez megvan és rendben van utána leállított motornál mérd meg a tekercs kivezetésekés a test közötti ELLENÁLLÁST végtelennek kell lennie. Itt találsz egyébként elég jó leírást. Havernak most tekercselte újra az aprilia generátort igényes munka de nagyon tele van melóval várni kell 1-2 hetet legalább.
Elvileg három sárga vezeték. Sárga és test között, mind három sárgánál hasonló érték kell legyen. AC állás 20Volt méréshatár. És egy másik, aksit + leköt és a multi 10-20A méréshatárral mérés, hogy nem e az akksi halt meg. Bár ha visszatölti az talán jó.
az az érdekes hogy amikor a lámpákat lekapcsolom ,elég hamar visszatölti az akut,szóval akkor mérjek váltóáramot a fesszültség szabályzó előtt?és ha igen akkor melyik vezetékeken?
core1493@gmail.com
akkumulátor
, hogy
Olyan
lemeríti
http://www.motobees.com/index....