Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy az eleje csúszik, az nem normális. Nekem még soha nem csúszott meg az eleje egy motoromnak sem...
sajnos a kozepkategorias motorknal hornet, sv650, z750 stb gyakran sporolnak a futomuvon es nem eppen idealis, altalaban gyenge, ezert szoktak rugoval, olajjal athangolni. MT-n sem eppen idealis a ~200 kilos R1 elso futomu (nemtudom hogy modositott e vagy 1/1 ugyanaz), legtobben surubb olajjal hasznaljak, jelenleg 5-os helyett 15 van az enyemben is problemam nincs vele.
Igen, kellemetlen, ha az eleje csuszik. En is jobban szeretem, ha a hatulja kezd el elobb tancolni...

Nekem benne voltak a sportrugok a villaba mar, mikor vettem a motort. Sajnos nincsen osszehasonlitasi alapom, hogy milyen volt elotte es lett utana. A kormanyt sem en vettem ra, igy volt a motor. Vezettem korabban gyari kormanyosat, de az inkabb kenyelmes volt, mint sportos...

Bubushoz vittem a motort tavaly teloolaj cserere. O mondta, hogy ebben nem gyari rugo van am, hanem egy WP sportrugo. Van hozza egy fem csodarab is, ami elofeszit, kell bele az is allitolag, mert amugy nagyon alacsony lenne az eleje...

Bubus mondta, hogy jo ez, maradjon, jobb, mint egy gyari rugo es olaj kombo. Szerinte ezzel jobb a motor, mint a gyari rugokkal.

Most lehet, hogy a gumi a rossz tenyleg, de a rugo is lehet, hogy megvaltoztatta a kanyarodasat a motornak.
Olvasgattam az új szerzeményem (PC41) kezelési útmutatóját. 10W-30-as olajat ír neki. Van valami bevált olaj amit használtok? Vagy nem érzékeny rá? Utoljára tavaly volt benn olaj cserélve, azóta 2000 km került bele, de én azért csak lecserélem. Nagyon finoman jár a váltója, pedig számla alapján egy olcsó Louis-os Procycle 10w-30 került bele. https://cdn2.louis.de/content/...
Nekem az van fenn (úgy vettem, teljesen új M7 RR-el elöl, hátul), éppen kérdezni is szerettem volna, ki mit használ. Én eddig csak sport-túra gumikat használtam és bőven elegendőek voltak azok is. Pereméig dönthetők és elöl egyáltalán nem csúsztak meg soha. Cserébe kibírtak 10.000km-t. Kíváncsi leszek, mit bír majd ki ez a sport gumi. Az biztos, hogy esőben nem jó vele menni...
Eleje csúszik? Annál rosszabb tulajdonság nem mis lehet....Nem olyan hülyék ám a japánok, nem véletlenül volt az a rugó benn ami és az a kormány ami...persze lehet ennél jobbat kitalálni, de ahhoz akkor érteni kell....
Én nem sportosan megyek a kanyargós szakaszokon, mármint abból a szempontból nem, hogy nem ülök ki az ülésen, nem teszem ki a térdem, stb. Felegyenesedve ülök, szorítom a térdeimmel a tankot, mindig oda nézek, ahova megyek, amennyire csak előrelátni a kanyarokban. Ráhajolni csak akkor szoktam, ha valami oknál fogva gyorsan megyek, akkor is csak a szélvédelem miatt.
Az MT sokkal nehezebb ám, mint a Hornet. PR2 nekem is rojtos lett, de csak pályán X kör melegítés után...
szerintem csereld le, nem stimmel valami azzal, nekem meg sosem csuszott az elso, hatso hamarabb szokott, bar az uj pr3-al nem jellemzo csak ha akarom:)
Kanyarban egyenletes gazzal megyek konstansan, majd elkezdem egyre jobban donteni. Egy ido utan az eleje elkezd csikorogni es csuszni. Hatul kigyorsitaskor sem szokott megcsuszni, csak ha vizes a beton. Olyan, mintha elol kemenyebb anyagbol lenne a gumi es nem tapadna annyira, mint a hatso...
pilot road 3, peremig döntheted. Én ugyan nem teszem, de láttam egy MT-01-en aminek rojtos volt a széle. Ha erőteljesen gyorsítasz ki kanyarból akkor az első kerékről "leveszel" súlyt nem lehet hogy ez a probléma?
Mindig szettben veszem. S20evo is jó választás. Nekem ezt a kettőt ajánlották. A SportSmart2 nekem 6-8000 között megy el.
Én összevissza,amire van pénzem.
Jelenleg van egy angel GT elöl és egy Pr2 hátul,A cbr-en meg kurvaöreg Diablo de az picit fosatós ugyhogy előre vágott slicc és egy agyonpályázott Qualifier RR.

Utána meg amire lesz lóvé,nem vagyok túl válogatós és lehet emiatt gyomorrontásom lesz.

Ha lenne lóvém alőre Power 3 hátul PR2 de ez utcai szerpentines összeálítás.Jobbára ismeretlen külföldi útvonalakon,így más a tempó mint az ezerszer bejárt kedvenc utvonali ereszdelahajam vagy egy pálya.
Én ha nagyon sok lé,akkor hajlanék egy rosso3-ra.
Adott egy felig kopott hatso Strada es egy alig kopott elso, csuszos Strada. Te hogyan csinalnad?
Huhh,te döntésed,ahogy érzed.
Azon gondolkozok, hogy veszek elore egy S20 Evo-t most, aztan marad hatul a Strada. Oda eleg egy kemeny is, de erzem, hogy elore kell nekem a puha gumi. Aztan ha elkopik, akkor veszek oda is egy S20 Evo-t vagy valami ilyesmi gumit.

De mondhatjuk ugy is, hogy elore Rosso Corsa most vagy Rosso3, hatul Diablo Strada, aztan kesobb hatra is veszek valami sportosabbat, ha kell oda egyaltalan ilyesmi...
Átesel a ló tulsó oldaláraEgy mai sport-túrával is lehet fülön fordulni.
Ezek amiket kívánsz ezres sportmotorra találták ki,mielőtt elnyalnál 3-4000 alatt egy 70-80e-res szettet próbálj ki egy sportsmart,power,S20,evo,rosso2-3 sztb-t.
Nekem a Rosso2 nagyon bejött.De mivel nem vagyok ász így lényegesen kevesebbet tudok mint a gumi.
Maradt a Power előre Pr2 hátra.Azzal 13e-ret elmentem,nem csúszik,birja is mikellmég.
Nem vagyok amugy az a turazos mokus. Megyek vele autopalyan is, de alapvetoen kanyarogni szeretek a motorral a Pilisben, meg a versenypalyan. Rossz dontes volt nekem ez a Diablo Strada, mert a km-t jol birja, csak eppen dontogetni nem lehet vele rendesen... :(
Igen, mert eleg volt a bakelitbol. Nem baj, ha fogy, de vegre szeretnek lapon menni vele... :D
Elég eklektikus,egy bakelit túráról hipersportra.
Bridgestone S20 Evo-rol mi a velekedes? Parban 64 e most.
Az M7RR, meg a Rosso Corsa meg 80+e Ft...
Ha nem rossz, akkor inkabb az S20 Evo-t vennem, mert az olcsobb gumi.

(Azert nem a "Hungaroring kiralya" cimre palyazok, szoval a tavalyi technologia is tobb, mint amit en tudok, meg a motorom...)
Csak elore tetted vagy szettben?
Azt dicsérik. Nálam SportSmart2 oldotta meg a dolgot.
Valszeg nalam is az van, hogy gyengebb az elso, emaitt megy ki az eleje...
Kap majd egy szett M7RR-t hamarosan sztem.
Hátul semmi gond nincs,powerrel kombinálom.