Hornet 600 PC41 (2007) menet közben néha felvillan az FI hibakód és egy pillanatra és mélyebb lesz a motor hangja, de hibakódot nem ír
Valakinek ötlet, hogy ez mi lehet?
Ha van valakinek hozzá manual megköszönném.
gyorsan megjöt!
Maradsz az ezüstnél vagy más színt kap?
Ha marad az ezüst akkor az ülés alatti kód szerint lesz? Ha igen leirnád azt a kódot!
Nekem elvileg narancs metál volt, nem tudom miért fújták ezüstre, nem mintha zavarna az ezüst
Nekem ugyanez volt tavaly nyáron 2x is. Jól szólt az előttem szóló: tuti kontakthiba.
Első alkalommal simán csak laza volt a saru az akksin, egy szorítás orvosolta a dolgot.
A második alkalom már macerább volt: Qva sok keresgélés után végre rányúltam egy jól burkolt csatlakozóra, ami a generátor és a feszszabályzó között volt. Első ránézésre masszív volt, sérülésmentes és minden okés, de széthúzva a csatit szembenézett velem a karamellává égett belső kábelvég. Csere, azóta tip-top.
Szóval javaslom, hogy húzkodj szét mindent és vissza, keresd meg a kisördögöt, nehogy egy necces előzés közben jusson eszébe megállni.
Alaposan nézd át tisztítsd le a kontaktokat és ha már müxik akkor fújd be szilikonnal, vagy "kontakt tisztító és kenő"- anyaggal. A biztosító aljzattól a gyújtáskapcsolóig mindent.
Sziasztok! Van egy pc41-em (2009) ma menet közben azt vettem észre hogy megbolondult a műszerfal, hol nem mutatott semmit, hol meg úgy csinált mint amikor gyújtást ràadom (felpörgeti a fordulatszám mérőt stb). Leàllitottam és onnantól se kép se hang, kulcs ráfordit de nem reagál, nincs áram, a riasztó sem reagàl a kulcsra. Mivel hazakellett vele jönnöm betoltam, pöccröff, semmi rendellenesség a motor részéről, de a műszerfal tovább folytatta ott ahol abbahagyta, ki be kapcsolgatja magát, ha az indexet abban a pillanatban kapcsolom akkor villog párat és 'lefagy'. Lámpa van, a duda hol csak nyöszörög, hol működik hol nem, attól függ mikor nyomok meg bármit, ha épp nincs műszerfal, vagy amikor éppen 'indîtást szimulál. Az üreset végig jelzi, az nem alszik ki, ha leállitom onnantól megint nincs áram a motorban, betolásra azonnalindul. Gondoltam az akksi a baja (amúgy fél éves) de az nem lehet mert attól nem bolondulnak meg a műszerek, hanem járó motornál a generátor ellátná árammal és tökéletesen működne. Minden biztosítékot ellenőriztem, csatik sincsenek szétcsúszva...valakinek ötlet? Nagyon hálás lennék! Üdv!
Sziasztok! Van egy pc41-em (2009) ma menet közben azt vettem észre hogy megbolondult a műszerfal, hol nem mutatott semmit, hol meg úgy csinált mint amikor gyújtást ràadom (felpörgeti a fordulatszám mérőt stb). Leàllitottam és onnantól se kép se hang, kulcs ráfordit de nem reagál, nincs áram, a riasztó sem reagàl a kulcsra. Mivel hazakellett vele jönnöm betoltam, pöccröff, semmi rendellenesség a motor részéről, de a műszerfal tovább folytatta ott ahol abbahagyta, ki be kapcsolgatja magát, ha az indexet abban a pillanatban kapcsolom akkor villog párat és 'lefagy'. Lámpa van, a duda hol csak nyöszörög, hol működik hol nem, attól függ mikor nyomok meg bármit, ha épp nincs műszerfal, vagy amikor éppen 'indîtást szimulál. Az üreset végig jelzi, az nem alszik ki, ha leállitom onnantól megint nincs áram a motorban, betolásra azonnalindul. Gondoltam az akksi a baja (amúgy fél éves) de az nem lehet mert attól nem bolondulnak meg a műszerek, hanem járó motornál a generátor ellátná árammal és tökéletesen működne. Minden biztosítékot ellenőriztem, csatik sincsenek szétcsúszva...valakinek ötlet? Nagyon hálás lennék! Üdv!
Lehet, de nem érdemes. Kicsit olyan, mint olajat cserélni szűrő nélkül. Szimmeringet is kellene ugye cserélned.
Motul olajat szoktak sokan használni (én is). 10W a gyári, de lehet viszkózusabbat is használni. Az enyémben pl. 15-ös van.
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni hogy az első teleszkópban kiszerelés nélkül lehet-e olajat cserélni? És let udná írni valaki hogy mennyi olaj megy egy szárba és milyen olajat ajánlotok? És valaki megtudná mondani hogy a motornak rendes használat mellett mennyi a mozgási útja az első teleszkópnak? Arra gondolok hogy ugye látszik rajta hogy mennyire megy bele az alsó részbe a felső rész és hogy ennek mekkorának kellene lenni? 2004-es hornetről van szó
Hornet 600 PC41 (2007) menet közben néha felvillan az FI hibakód és egy pillanatra és mélyebb lesz a motor hangja, de hibakódot nem ír
Valakinek ötlet, hogy ez mi lehet?
Ha van valakinek hozzá manual megköszönném.
Maradsz az ezüstnél vagy más színt kap?
Ha marad az ezüst akkor az ülés alatti kód szerint lesz? Ha igen leirnád azt a kódot!
Nekem elvileg narancs metál volt, nem tudom miért fújták ezüstre, nem mintha zavarna az ezüst
Első alkalommal simán csak laza volt a saru az akksin, egy szorítás orvosolta a dolgot.
A második alkalom már macerább volt: Qva sok keresgélés után végre rányúltam egy jól burkolt csatlakozóra, ami a generátor és a feszszabályzó között volt. Első ránézésre masszív volt, sérülésmentes és minden okés, de széthúzva a csatit szembenézett velem a karamellává égett belső kábelvég. Csere, azóta tip-top.
Szóval javaslom, hogy húzkodj szét mindent és vissza, keresd meg a kisördögöt, nehogy egy necces előzés közben jusson eszébe megállni.
Motul olajat szoktak sokan használni (én is). 10W a gyári, de lehet viszkózusabbat is használni. Az enyémben pl. 15-ös van.
A minöséggel nem lesz gond
Meg is rendeltem :)
www.felnicsikok.hu
2003-as ezüst 600-as Hornetre honnan lehet rendelni gyári vagy jó minőségű komplett utángyártott matricaszettet?