sziasztok.olyan problémám lépett fel a hornettemnél hogy amikor megy a világitás egy idő után lemeriti az akumulátort,valamiért nem tudja utána tölteni?valyon kicsi lenne az akumulátor?xenon égő van benne,de nem hiszem hogy az lenne a hibás.
Köszi a sok infót! :)
Tungsram megalightból (amit +120%-osnak hirdetnek) is van egyébként H11-es, kb 10 eFt a 2 db, de kapható itthon is.
Egyetértek abban, hogy a Horneten nem a legjobb a lámpa, rengetegszer mondták, hogy kb nem látszom (nappal) a visszapillantóban. Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy nincs rendesen beállítva a lámpám, illetve nemrégiben vettem észre, hogy a tompított izzójában van egy szép folyás. Kicseréltem a 2 izzót, így erősebben világít, ellenben ugyan úgy kb 10m-re világít el -> be kell állítanom.
A fullos megoldas egyebkent az, hogy veszel egy retrofit bixenon projektort, belefaragod a korlampaba, bekotod a trafot, meg felszered a 2000 koruli modellek kapcsolojat a jobb oldalra, amivel lehet kapcsolni a tompitottat.
Ez tutira jol vilagit, jol is nez ki, kulon tudod kapcsolni a tompitottat is igy, egyedul muszakin lehet gond, de nem hinnem, hogy a legtobb helyen ezen fennakadnanak. Max felraksz muszakira egy masik gyari lampat, azt hello.
A kerdes mindig az, hogy mennyi energiat, idot es penzt akarsz bele fektetni a dologba, amire ugy erzed, hogy neked megterul.
Meg a Night Breaker a legjobb valasztas, mert a Tungsram Megalight, meg a tobbi hasonlo tuningizzo nincsen H11-es foglalatban.
Nekem bevalt, mert erosebb a sima halogennel, birja a gyakori kapcsolgatast a xenonnal ellentetben, stb.
Ugy altalanossagban megjegyzem, hogy a Hornet lampaja elegge vacak, az YBR 125 lampaja 2x erosebben vilagitott es a hatarvonala is sokkal elesebb volt. (Mind a ketto FF tukros.) A Hornet reflektora egy vicc; vilagit minden iranyban olyan butan, de a fenyereje loszar annak ellenere, hogy oda is a tuning izzot vettem. Kb a szort fenyt noveli meg, de tavolsagi fenynek nem neveznem.
A xenon az jo lenne, de elrontja valamelyest a vetitett kepet, meg maceras elhelyezni a trafot, meg a gyors kapcsolgatast nem szereti. Utobbi meg van boven, mert az ujabb modelleken nincsen kapcsoloja a tompitottnak mar. Ezert aztan a halogen maradt nalam, de egy erosebb izzot tettem be.
Ha a fullosat veszed, az 110%-kal tud tobb fenyt, mint a "hagyomanyos izzo". Megadjak a valasztast, hogy eldontsd, hogy milyet veszel es mennyiert.
Persze ez nemzetkozi oldal, meg marketing bullshit. Nalunk nem is lattam Night Racert, csak Night Breakert. Szerintem ahany orszag, annyi fele keppen aruljak a dolgokat. Szerintem ugyan az nagyjabol az osszes, max abban van kulonbseg, hogy az a semmitero kek csik hol van az izzon. Azt vedd, amelyiket be tudod szerezni, meg amelyik olcsobb.
Közben újabb infót találtam az Osram hivatalos oldalán, ott érdekes módon mind a Night breakernek mind pedig a Night racernek normál H11-es "foglalatot" írnak a termékleírásban, azaz PGJ19-2 -t. Akkor lehet, hogy csak a lumenet -en szerepel rosszul az információ... hmm
Abban biztos vagyok, hogy jobb lesz a jelenleginél, csak ha már kiadok érte 7 db ezrest azért, mert jobb fényt ad, akkor nem szeretném ezt a hatást azzal elveszíteni, hogy néhány fokkal másképp áll a búrában, mint kellene :)
Ezek alapján mit mondotok, számít hogy H11A (night breaker) vagy H11B (night racer)-t vesz az ember? gondolom ha fejjel lefelé (kb) van az izzó az nem túl jó...
A lumenet ajánlása szerint a H11B megy motorba... van valakinek ezzel tapasztalata?
Ma megrendeltem a night breakert, és ez után még nézelődés közben pillantottam meg, hogy van nekik night racer is... amit nem mellesleg motorkerékpárokhoz hírdetnek...
Hát gyorsan megnéztem van-e különbség, kell-e módosítanom a rendelésemet.
Annyi különbséget találtam, hogy a "fejelés" -ük (elektromos csatlakozás) eltér.
A night breaker H11 (PGJ19-2), míg a night racer H11 (PGJY19-2). Előbbit szokás H11A, utóbbit pedig H11B -ként emlegetni. Még egy kis utánajárással kiderült, hogy a különbség az alábbi:
Beleteszed az uj karmantyukat es akkor is szar lesz. Ki kell szedni a akrmantyut, a hornyot alaposan kitisztitani az oxidtol es osszerakni. Van fekhez paszta, allitolag az nagyon sokat jelent, en nem probaltam meg.
Ki kell cserelni a gumitomitest a dugo korul, meg a porvedoket. Valoszinuleg amiatt marad "fogva" a fek, hogy tulsagosan szorosan jar a munkahenger az elkoszolodott gumikban. A munkahengernek konnyen kell jarnia, kezzel vissza kell tudni nyomni kiengedett legtelenito csavarnal vagy ures rendszernel.
Okozhat meg ilyet tulmeretes fekbetet is. Nekem autonal volt olyan sokszor, hogy le kellett a betet szeleibol 1-1 mm-r flexelni, mert tul szeles volt es nagyon feszult. A betetnek nem szabad lotyognie, de nem jo az sem, ha szorul. Passzentosan kell mozognia kis erohatasra is. Az utangyartott betetek okozhatnak ilyen tunetet, mert nem biztos, hogy pont ugyan akkora a merete, mint a gyarinak.
Az EBC HH betetrol tobb helyen olvastam, hogy a hatlapja hajlamos a vetemedesre. Ez annyit jelent, hogy mikor jol meg van terhelve, akkor elgorbul a fekbetet egy kicsit es ez szinten okozhat ilyen jellegu problemat. Allitolag amiatt van ez, mert vekony/gyenge a vas anyaga, amire raragasztjak a kopo reszt. (Keress a backing plate es warp szavakra...)
Szia! Köszi a tippet. Sajnos az a gyanúm, hogy más lehet. EBC HH van benne, más motorban is használtam korábban ilyen típust és nem volt vele ilyen bajom, nem is egy gagyi fajta.
Tegnap mentem vele és megint előjött a 150 km kör alatt egyszer, kb kb közepes fékezés után, hogy éreztem, hogy nem oldott ki rendesen és jobban rajta van a fék mint, ha csak simán surrogna, mert érezni lehett, hogy fogja. Utána különböző erősségő fékezgetésekkel valamennyire visszaoldott, és a túra hátralevő részén már rendben volt.
Tungsram megalightból (amit +120%-osnak hirdetnek) is van egyébként H11-es, kb 10 eFt a 2 db, de kapható itthon is.
Egyetértek abban, hogy a Horneten nem a legjobb a lámpa, rengetegszer mondták, hogy kb nem látszom (nappal) a visszapillantóban. Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy nincs rendesen beállítva a lámpám, illetve nemrégiben vettem észre, hogy a tompított izzójában van egy szép folyás. Kicseréltem a 2 izzót, így erősebben világít, ellenben ugyan úgy kb 10m-re világít el -> be kell állítanom.
Ez tutira jol vilagit, jol is nez ki, kulon tudod kapcsolni a tompitottat is igy, egyedul muszakin lehet gond, de nem hinnem, hogy a legtobb helyen ezen fennakadnanak. Max felraksz muszakira egy masik gyari lampat, azt hello.
A kerdes mindig az, hogy mennyi energiat, idot es penzt akarsz bele fektetni a dologba, amire ugy erzed, hogy neked megterul.
Nekem bevalt, mert erosebb a sima halogennel, birja a gyakori kapcsolgatast a xenonnal ellentetben, stb.
Ugy altalanossagban megjegyzem, hogy a Hornet lampaja elegge vacak, az YBR 125 lampaja 2x erosebben vilagitott es a hatarvonala is sokkal elesebb volt. (Mind a ketto FF tukros.) A Hornet reflektora egy vicc; vilagit minden iranyban olyan butan, de a fenyereje loszar annak ellenere, hogy oda is a tuning izzot vettem. Kb a szort fenyt noveli meg, de tavolsagi fenynek nem neveznem.
A xenon az jo lenne, de elrontja valamelyest a vetitett kepet, meg maceras elhelyezni a trafot, meg a gyors kapcsolgatast nem szereti. Utobbi meg van boven, mert az ujabb modelleken nincsen kapcsoloja a tompitottnak mar. Ezert aztan a halogen maradt nalam, de egy erosebb izzot tettem be.
Ha megnezed az Osram honlapjat, Night Racer-bol is van 5 fele:
http://www.osram.com/osram_com...
Ha a fullosat veszed, az 110%-kal tud tobb fenyt, mint a "hagyomanyos izzo". Megadjak a valasztast, hogy eldontsd, hogy milyet veszel es mennyiert.
Persze ez nemzetkozi oldal, meg marketing bullshit. Nalunk nem is lattam Night Racert, csak Night Breakert. Szerintem ahany orszag, annyi fele keppen aruljak a dolgokat. Szerintem ugyan az nagyjabol az osszes, max abban van kulonbseg, hogy az a semmitero kek csik hol van az izzon. Azt vedd, amelyiket be tudod szerezni, meg amelyik olcsobb.
Amugy nagy buzisag ez a H11. Miert nem H7 vagy valami normalis a foglalat?!
A lumenet ajánlása szerint a H11B megy motorba... van valakinek ezzel tapasztalata?
Köszi előre is!
folyt:
Egy visszautalás izzó témára:
Ma megrendeltem a night breakert, és ez után még nézelődés közben pillantottam meg, hogy van nekik night racer is... amit nem mellesleg motorkerékpárokhoz hírdetnek...
Hát gyorsan megnéztem van-e különbség, kell-e módosítanom a rendelésemet.
Annyi különbséget találtam, hogy a "fejelés" -ük (elektromos csatlakozás) eltér.
A night breaker H11 (PGJ19-2), míg a night racer H11 (PGJY19-2). Előbbit szokás H11A, utóbbit pedig H11B -ként emlegetni. Még egy kis utánajárással kiderült, hogy a különbség az alábbi:
Majd csinálhatnál a végeredményről egy pár képet, kiváncsi vagyok a végeredményre
Ebay-en kapni picike kiszerelesben kimerve olcsoert. A Castrol csak nagy dobozban arulja.
Okozhat meg ilyet tulmeretes fekbetet is. Nekem autonal volt olyan sokszor, hogy le kellett a betet szeleibol 1-1 mm-r flexelni, mert tul szeles volt es nagyon feszult. A betetnek nem szabad lotyognie, de nem jo az sem, ha szorul. Passzentosan kell mozognia kis erohatasra is. Az utangyartott betetek okozhatnak ilyen tunetet, mert nem biztos, hogy pont ugyan akkora a merete, mint a gyarinak.
Az EBC HH betetrol tobb helyen olvastam, hogy a hatlapja hajlamos a vetemedesre. Ez annyit jelent, hogy mikor jol meg van terhelve, akkor elgorbul a fekbetet egy kicsit es ez szinten okozhat ilyen jellegu problemat. Allitolag amiatt van ez, mert vekony/gyenge a vas anyaga, amire raragasztjak a kopo reszt. (Keress a backing plate es warp szavakra...)
Tegnap mentem vele és megint előjött a 150 km kör alatt egyszer, kb kb közepes fékezés után, hogy éreztem, hogy nem oldott ki rendesen és jobban rajta van a fék mint, ha csak simán surrogna, mert érezni lehett, hogy fogja. Utána különböző erősségő fékezgetésekkel valamennyire visszaoldott, és a túra hátralevő részén már rendben volt.
Remélem valamelyest tudtam segíteni