Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fogyasztás: a karbisok iszákosabbak ha húzod neki! Nekem normál használat mellet 4.7-5 között fogyaszt (nézelödös tempó)

Faluban, varosban 50-60, orszaguton 120-140 kozotti a defauit tempom. Nekem igy 6,5 korul eszik.

Hatso kereken merve, erositett lanccal 92HP-t tud az enyem 11.800-on az Akrapovic-csal.
ezt nagyon kitartóan irtad
Ha nem akadály hogy 64km-re lakom töled, akkor megmutatom szivesen!
Aztán lehet közelebb is felajánlja valaki
Csak egy sima meghallgatás és körbejárás lenne. Eszemben sincs lovagolni, maszatolni, hozzányúlni és menni vele.
Csak egy sima meghallgatás és körbejárás lenne. Eszemben sincs lovagolni, maszatolni, hozzányúlni és menni vele.
Csak egy sima meghallgatás és körbejárás lenne. Eszemben sincs lovagolni, maszatolni, hozzányúlni és menni vele.
Csak egy sima meghallgatás és körbejárás lenne. Eszemben sincs lovagolni, maszatolni, hozzányúlni és menni vele.
Csak egy sima meghallgatás és körbejárás lenne. Eszemben sincs lovagolni, maszatolni, hozzányúlni és menni vele.
Ha valaki lenne olyan kedves és megmutatná élőben annak nagyon tudnék örülni. Pusztavacson lakom. Természetesen én mennék megnézni.
Durva vagy sem, tökéletesen teszi a dolgát
2012-es Hornetet már probáltam, de olyan semleges a teljesitményleadása hogy már röhögtem
A GSR600 még faintos gép, de olyan az ülës pozició, mint ha nőgyogyászhoz mennél
A darázs meg exelent (kinek ez kinek az)
Durva hogy azért 2006os létére még karbisok.
Ez most konkrétan a CBR-éAmi a régi horneté is.Egy relatíve kemény lassítómű ami mintha egy deszkát markolnék akkora visszajelzést ad.
A fékhatás gyengélye talán a rossz betét.
Ezen nem segít a fékcső csere,meg kő szokni.
Az újabbakon valszeg jó de azok nem úszóágyazású verziók.
Azok a régi szép idők
Amikor a BMX-et ugy fékeztük hogy a lábunk a gumi és a váz között volt
Majd 20 éves fékcsöveim vannak,de nemigen érzem a különbséget,szar volt ez 20 éve is.
05-06-os szérián van ü.a szintjelzö
Nincs benzin csap!
Forditott első teló és más a gyujtás térképe a 03-04-hez képest!

Fogyasztás: a karbisok iszákosabbak ha húzod neki! Nekem normál használat mellet 4.7-5 között fogyaszt (nézelödös tempó)
És még nem volt karbi szinkronon, pedig nyitót kipuf. van rajta...
Minden motor igenyli a rendszeres karbantartast. Sajnos vannak leharcolt peldanyok is, plane a regebbiek kozul. En ujabbat vennek, ami mar 2006 utani, mert azok injektorosak, illetve fiatalabbak. 2006-ig karbis mindegyik, mikor megjelent a trapez alaku elso lampa, akkor jelent meg az injektor is.

Nekem egy 2003-as van, ez meg karburatoros. Ez sem rossz, de nem olyan jo a fogyasztasa, neha kell szinkronizalni, a karbit tisztitani, stb. Az injektoros nem annyira maceras, poccre indul, nincsen szivato, meg nincsen az a szopas, ha sokat allt a motor. Az injektorosnak van benzinmutatoja is, nincsen mar rajta tartalek - ez mar nem a Trabantos szintet hozza.

Ami tipushibaja a Hornetnek, hogy a CBR lancfeszitojet kapta meg, ami neha tonkremegy. Ekkor elkezd csorogni a motor kicsit alapjaraton, aztan majd nagyobb fordulaton is. A benzincsap meghibasodasa is gyakori, nem egy ilyenrol hallottam. Aztan az elso fekek hajlamosak szorulni, ha nincsenek kipucolva idonkent, meg megjaratva. Tobb ismerosomnek kellett mar karmantyut cserelnie, meg feket szerelnie.

Miutan elmultak 10 evesek ezek a motorok, ezert a tomitesekkel lehetnek gondok mar. Szivaroghat az olaj, illetve a hutovizet es az olajkort elvalaszto gumitomitesek is cseresek. A korabol adodoan barmi gond lehet vele, a szorulo fektol kezdve a rossz km-oran at a kopott csapagyakig, akados valtoig. A fekcsovek is oregek mar a 10+ eves motorokon; ha nem csereltek volna fekcsovet, akkor erdemes ezzel is tervezni.

Minden fele keppen erdemes kiprobalni a motort, vegig valtogatni, nezni a fustolest, olaj szintet, stb. Meg kell nezni a csapagyak kotyogasat is, a fektarcsakat is, mert minden javithato, de sok penz. Es egy 600e-res motor konnyen lehet 900e-res, ha cserelni kell a fektarcsakat, meg par dolgot. Ezert is mondom, hogy egy eleve ujabb es dragabb motor lehet, hogy a vegen nem lesz dragabb, mint egy olcsobb, amire ra kell majd kolteni.
Szia!
Tipushibájuk szinte NINCS!!!
A folyadékok + kopó alkatrészeket cserélni kell és nincs vele baj!
05-06-os széria még karbis! Nekem is az van!
De nem válnék meg tőle, pedig ez az első nagy motorom!
Szélvédelem 0 ezt jobb ha tudod!
07-től pc41 injektoros, szebb a járás kultúrája, de nem ad annyival több élményt mint a pc36
Sok sikert a keresgéléshez!
Sziasztok. Ma megváltam az R6omtól egy túrásabb moci reményében. Nagy tetszenek a hornetek és érdekelne hogy van e valami nagyobb tipushibájuk amire oda kell figyelni!? Valamint az injektor dolog érdekelne... a 2005-2006os modellek injektorosak? Amiknek már "féldigitális" az órájuk. Sorry ha baromságot kérdezek de a cikkekből nem tudtam kivenni és ismerősöm sincs nagyon aki tudna segíteni.
Hali! Valakinek csomagtartó konzol eladó van esetleg? 98-02" Hornethez.
Üdv.
Nekem 14/42es fogaskerék van fent így fickósabb a járgány kicsit de néztem Gearingcommanderen 15/45 112es láncal pont ugyanaz az áttétel és akkor lehet elöl gyári fogaskerék.
hello, köszi szépen a segitséget!
nekem pc34 es van!
Tudom javasolni ha van rá lehetőséged iratkozz be egy gép-és villamosipari szakközépbe , ahogy én is tettem 30 évesen ,és rengeteg dolgot lehet tanulni. Azonkívül könnyebb jobb munkahelyet találni egy jobb szakmával.
Akkor olvass utána , töltsd le, vagy töltesd le a net-ről a -service manual-t , és annak az alapos tanulmányozása után menni fog a dolog!
Nekem a gyari nyomassal elpattog, meg kenyelmetlen. Elol 2,3, hatul 2,5 jo kompromisszumnak tunik. Nem kockasodik annyira a gumi le, de nem is olyan kemeny.

Ha elol leviszem 2.0-ra, akkor lassabban kanyarodik a motor es nyulosabb a feeling.

Ahany gumi es ahany sofor es ahany motor, annyi fele beallitas letezik. Mindenkinek ki kell tapasztalni a megfelelo guminyomast.
heló háztartási villamos szerelő -és benzines kerti kisgép szerelő :) Egy hengeren megy a a szelep beállítás . de a hézag meg a Nm a legfontosabb a sorrend már megvan :D meg az átfordítás is :D
semmit nem "kell" ennyi a gyári javaslat. próbáld ki a gyárit és döntsd el melyik jön be jobban.