nekem eddig 2* rakták fel fordítva a gumit (másik oldalon van a lánc mint általában) aztán erősködött hogy ne tudjam jobban, mikor mutattam a forgásirány nyilat akkor még (nem mondta csak éreztem) én dögöljek meg nemhogy azt mondaná "elnézést tévedtem". Ezek nagyrészt betanított emberek közük nincs hozzá és leszarja hogy 1-2 karcolás ide-oda...
Lancot allitani is konnyebb,de ha arra is van ember az szivmelengeto.
En raszantam azt a par meter hulladekcsovet a portarol es kiveszem a kereket,a gumisok fura emberek,legkulcsal hozzak meg az anyat,lattam olyat aki ronkel tamasztotta ala a tankot hogy oldaltamaszra billentse,a fektarcsakrol,lehorzsolt felnikrol nem beszelve.
Van akinek felreallitottak a kereket,van akinek meg se huztas stb.
Igen, sajnos hallani ilyen rémtörténeteket. Én egy garázsműhelybe viszem, ismerem a srácot és mindent vele csináltatok, nem csak a gumit. Nem olcsó (sőt drága), de úgy van megcsinálva, ahogy kell, odafigyel rá.
Nekem két első féktárcsába került egy ilyen móka. Más rendkívüli nem történt, csak ez lehetett amitől nekiállt ütni. Egy cimborámnak meg a sebesség jeladót törték el...
Igen. Keréken viszem el a motort és megvárom a gumicserét. Egyszerűbb így, mintha otthon szerencsétlenkednék vele. Egyébként sem vagyok valami nagy szaki és szerszámaim sincsenek hozzá.
Ha a hátsó emelő volna az egyetlen kellék, ami hiányzik a garázsomból egy gumicseréhez... Szóval gumit cseréltetni - mint itt a legtöbben - a gumissal szoktam.
Két emberes. És ha már úgyis ott a másik, akkor az oldalsztenderre kicsit jobban ráhúzva a motort, máris elemelkedik a hátsó kerék és lehet kereket forgatni meg láncot fújni. Szerintem teljesen felesleges kacat a hátsó emelő.
Hátsó emelöm nincs, nem is volt soha, eddig minden motoromon volt középtámasz. Gondolom egy ilyen emelö sem olcsóbb, helyet is foglal...de ha nincs más megoldás, akkor az lesz. Egy ilyen hátsó emelö egy emberes?
Szép motor, szerintem nem bánod meg.
Ami a középállványt illeti, nem akarok hülyeséget mondani de én nem tudok róla, hogy létezne. A korábbi típushoz (pc36) láttam már de ehhez (pc41) még nem. Mondjuk én sosem értettem minek az, azon kívül, hogy legyen mi szikrázzon a kanyarban.
Sziasztok! Bukócsövet szeretnék vásárolni egy 2004-es Honda Hornet 600-ra, de sajnos csak 2007-től fiatalabb mocikra találok. Tudnátok ez ügyben segíteni? Köszönöm! Adrián
Sürgősen keresek gyári vagy sport dobot de E jelzéssel és db killerrel, Honda Hornet 600 99-es évjárathoz!
Aki tud valamit az kérem jelezze, sürgős lenne!
előre is köszi! széles utat!
En raszantam azt a par meter hulladekcsovet a portarol es kiveszem a kereket,a gumisok fura emberek,legkulcsal hozzak meg az anyat,lattam olyat aki ronkel tamasztotta ala a tankot hogy oldaltamaszra billentse,a fektarcsakrol,lehorzsolt felnikrol nem beszelve.
Van akinek felreallitottak a kereket,van akinek meg se huztas stb.
Ami a középállványt illeti, nem akarok hülyeséget mondani de én nem tudok róla, hogy létezne. A korábbi típushoz (pc36) láttam már de ehhez (pc41) még nem. Mondjuk én sosem értettem minek az, azon kívül, hogy legyen mi szikrázzon a kanyarban.
Valaki nem tud eladó fém hűtőrácsot 2000-es évjáratú Hornetre?
Előre is köszönöm.
Üdv,
Balázs
Valaki nem bont 600-as Hornetet ( 2003 az enyém) lábtartóra lenne szükségem esetleg adnék érte LSL lábtartót :)
2002-es Honda Hornethez keresek hűtőt ha tudna valaki segíteni írjon!
Előre is köszönöm
Sürgősen keresek gyári vagy sport dobot de E jelzéssel és db killerrel, Honda Hornet 600 99-es évjárathoz!
Aki tud valamit az kérem jelezze, sürgős lenne!
előre is köszi! széles utat!