Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valószínű hogy régi és/vagy kevés az olaj benne. Gumit valahol javítják valahol nem, szervize válogatja.
Üdv mindenki. Valaki hozzáértő segithetne teleszkóp ügyben. Ma vettem észre jobban,hogy az első telóm kb ugy mozog mint valami 30 éves simson teló. Kegyetlen könnyen gyorsan le-fel megy. Olaj folyást nem látok, nem tudom mit nézzek rajt meg. Vagy valami csere? lehet-e. Még egy kérdés: hátsó kerékben találtam valami kis fém akármit,egy nap alatt 1 bárt leereszt. Gondolom ezeknél inkább csere mint javitgatás? ( Az első nagyobb mocim 250-esnél szóval bocs ha idióta kérdéseim vannak)
Köszönöm, csináltatni nem szeretnék, akkor nézünk valami gyárit, a doboz és a platni adott, egy barátomnak megmaradt és ajándékba kaptam csak konzolt kéne kerítenem, jah meg egy pót féklámpát bele . Mindenesetre köszönöm a gyors választ, kicsit bíztam benne, hogy nem csak egy típusé passzol, kár érte...
szia!

Rossz hírem van nem passzol sem a cbf-é sem a pc34-esé a pc36-ra.
Csináltatsz valakivel, vagy beállsz a givi....stb. vevők sorába, goodfogáson szokott lenni.
Az meg tudjuk jol hogy akkor is ki tud allni ha a kapubejaroba allsz az autoddal.
Sziasztok, tud valaki pc36-hoz doboztartó konzolt? Vagy végül is az még lényeges lehet, hogy van a pc34 és a 36 konzolja között különbség? Esetleg valamelyik cbf rokoné passzolhat?
melyik váltóra gondolsz?
A fütyülös 3seb. Voith-ra
Vagy a sziszegös 4seb. ZF-re?
Sajnos a Raba váltóból kimaradtam
Pedig az volt a tuti

Bezzeg a mostani zf ecolife
Csak úgy dobálja a sebességet
Az Ikarus hang egyértelműen váltó. A lánchang nem Ikarus hang, hanem 3IL.
NEm vitázni akarok, csak mást jelent szerintem nekünk az ikarus hang. :D
Az enyemen most gyari attetel van, amivel egyesben emeli az elso kereket akkor is, ha rahasalok a tankra. Pedig 100 kilo vagyok. Az erositett lanccal is 90 LE folott teljesitett hatso kereken merve, amit ha atszamolsz, akkor >105 LE fotengelyen merve.

Mikor le volt attetelezve durvan, akkor 2-ben is emelte az elso kereket mikor elerte a 9000-t, ha nem hasaltam ra teljesen az elejere.

A lanc az, mert csere utan egybol jelentkezett, illetve masoknal is ez volt az erositett JT lanccal. Ezert nem kell bele magyarazni, hogy a valto az, mikor nem az. Vonyito hangot ki tud adni a lanc is, nem csak a valto.
Neked van difid ? Nincs. Neked ha olyan hangja van mint az ikarusnak az valto hangja lehet.

A 600as hornet soha nem fog olyat tolni hogy gazbol kerekre alljon. Nem attetelezgetni kell hanem eros motort venni.
"lehetett vele 2.ban egykerekezni is"

Jah, kuplunggal. Az a jo egykerek, amikor olyat tol, hogy kiall egykerekre, hiaba hasalsz... :)
Az erositett JT lanc miatt van hangja. Kimondottan a lanc csereje utan jelent meg. Masoknal is ez volt, akik ezt tettek be. Ha vehetsz DID lancot is, akkor minek vonyitson.

Az nem gyari elso lanckerek kattog, ez amugy kevesbe idegesito. De minek kattogjon, ha nem muszaj, ha van gyari gumis is.

En is valtora tippeltem eloszor, de nem az, hanem az erositett JT lanc. Es az Ikarus-on sem a valto bugott, hanem a differencialmu.
A nem gyari kislanckerek miatt van hangja, de csak zorognie kene. Ha ikarushoz hasonlitod akkor az váltó hang :D

Nem ertem minek leattetelezni a hornetet. Nekem tokeletes volt a gyari attetel, volt vegsebesseg is es lehetett vele 2.ban egykerekezni is.
Mikor megvettem a motort, nekem elol 14 fogas lanckerek volt, hatul pedig 44-os. Ugy ment, mint a p..a. Kettesben is kapkodta az elejet, meg 2500-tol tolt mar mint az allat. Olyat gyorsult, hogy a gyari atteteles 600-as sportmotorokat elkente.

Aztan jott a lanckerek csereje, gyari kerult a motorba. Azota 8000 alatt nem megy, meg nincsen nyomatek, meg egy 2-es kigyorsitas evekig tart... Autopalyan jobb lett a fogyasztas, meg a zaj. De leattetelezve sokkal fickosabban ment ott is; 6-ban 220-at (GPS) ment fel az erdi emelkedon... :D Most meg visittatni kell, ha menni akarok...
Ha valaki azon gondolkozik, hogy attetelt modosit, akkor erdemes itt vegig jatszani az osszes lehetoseget:
http://www.gearingcommander.com/
Nekem erositett JT lanc van. 80-120 kozott vonyit, mint a regi Ikarus busz. Eros, nem nyulik, de ilyet ne vegyel, mert zajos.

Amit ajanlok az a gyari elso lanckerek (a tobbin nincsen zajcsillapito gumi) es a DID vagy RK lanc. Hatulra vehetsz JT lanckereket is, mert az nem rossz.

Ha le akarod attetelezni a motort, akkor most kezdjel el gondolkozni ezen. Miutan elso lanckerek gyari, ezert a hatsot vennem nagyobbra. 2-3 fokkal tobb az sokat szamit a gyorsulasban. Ehhez azonban picit hosszabb lanc kell, ezert most kell vegig gondolni a dolgot.
Mindig csak előre :D
Végülis nem hiszem hogy túl nagyot tudok hibázni ha rossz útvonalat választok :D
Lehet meg se lepödnék ha a láncban 34e km lenne

Szia! Én már nem merem jobban lazitani a läncot, mert ahol nem feszül kb 90%ban nagyon laza a lánc, a maradék 10%ban meg meg se mozdul , és úgy néztem ha rajta ülök! Pedig még az utolsó nagy rovátka lenne a feszitésből
2-3 hétig kibirom, addig beszerzem az alkatrészeket...
Azt a 4km meg csak kibirja a szervizig
KisCefi,
Ahogy látom a Tiéden is még gyári a lánckerék és a lánc is. Épp most a hétvégén néztem meg a motoromon (Hornet 2002) ezeket az alkatrészeket, mert változó láncfeszességet tapasztaltam. Nálam hamarosan cserés lesz minden.
Sajnos fogalmam sincs hogy a láncban hány km. lehet... 2hét mulva amugy is megy egy nagyobb revizióra, akkor majd kap egy új láncot meg lánckerekeket
Cserélj láncot ha szakaszos, vagy ha még nem tudsz akkor úgy állítsd hogy a legfeszesebb szakaszon is laza legyen.
szerintem a láncod ropog...

de egyébként azt írtam,hogy a lánkerék ropogott vagy kopogott a tengelyen. Szerencsére hamar észre lett véve,így nem okozott problémát vagy károsodást..
Köszi Zoli a biztató szavakat

Mellesleg btibor! Ahol laza a lánc ott tényleg van egy kis holtjátéka a kis lánckeréken, ha meg feszül akkor semmi. ..
De akkor sem egyértelmű hogy honnan jön az a fémes kopogás

Sebaj Zoli kedvéért elmondok 1 miatyánkat