Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jani!
Megvettem amit szombaton néztem, azaz sajna tárgytalan a dolog!
De mindenesetre köszi szépen! Sikerült egy teljesen gyári állapotban lévőt megcsípni,ami magyarországi, végig hondánál szervízelt,vezetet szervízkönyves példány!
Üdv!
Hali és B.U.É.K mindenkinek!
Bandita78:
Nincs az olyan messze!:) Sztem! Majd szólj mit láttál és hogy alakult a dolog.
Jani:
Hát jó messze laksz tőlem sajna / tatabánya/....én holnap megnézek egy darazsat Érden, ha nem kóser a paripa, akkor valahogy összehozunk egy talit, ha itthon leszel... ja és kössz!
Neked is , és mindenkinek aki olvassa, B.U.É.K!
BUÉK!
Hali
Őszintén megmondom 1200000! DE EZ IRÁNYÁR! Ha komolyan gondolod akkor megeggyezünk valahogy! Hajdúdorogon lakom Debrecentől 30 km-re! Jelen pillanatban még külföldön vagyok és majd Január vége felé jövök haza! Netem az van itt kint is tehát beszélni tudunk itt! Amúgy B.U.É.K!
Nagyon szép! A képek magukért beszélnek!
De pont lebeszéltem egy másik megtekintését mielőtt olvastam!
De ki tudja...milyen árra gondoltál? Merre laksz?
Ja még annyi hogy a képek készítése óta kapott egy full karbon Arrow ovál dobot!
Hali
Nekem eladó az enyém, igaz 2005 6. havi, de megkímélt állapotban van! 13890 km van benne ha érdekel! Külföldön találtam melót és nem tudom kihasználni azért eladó!
Szia Jola!
Először is : köszi a gyors reagálást! Holnap nézek egy paripát, de sajna pápáig kell autóznom érte. Sikerült közben szert tennem egy motorszervizes barátomra, aki elkísér. De az infó h típushiba nincs, nagyon hasznos, és főleg megnyugtató! Még egyszer köszönöm a segítséged, hasznos tanácsok ezek mind! Ha sikerrel járok teszek fel róla képet is, d ami biztos, hogy mindenképp a típusnál maradok, max tovább keresek! Üdv!
Szia
ÉN nem tudok róla, hogy lenne típushibája. Ami biztos, legyen vezetett szervizkönyve, de még vásárlás előtt áldozz rá annyit hogy vidd el egy honda szervízbe és nézesd át annyit megér. Néztem az adatlapodat és látom Tatabányai vagy, ha a környéken akarod venni a Komáromi Hondásokat (Kiss Zsolt ) ajánlom nagyon ügyesek és lelkiismeretesek én oda vinném. (ott vettem az enyémet :-D ) jó vadásztot!
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Most tervezem egy 2006-os 600-as darázs vételét, mire figyeljek feltétlen? típushiba ..stb..stb..?
A moci nagyon tetszik, de nekem még ilyenem nem volt! Mindenki segítségét előre is köszönöm! Üdv.
Hali! Nem tudom a hondások csinálnak-e ilyet,mert nekem az eggyik haverom csinálta szinkronteszterrel! 4 rugóba került össz-vissz! Sima hozzáértő emberek is meg tudják csinálni ha van teszterük!
Helló.Nekem is 2005-ös Hornetem van,sportdobbal katalizátor nélkül,ahogy neked is,csak nálam nincsen összehangolva a karbik.Ki tud ilyet?Hondások megcsinálják?Kössz
Hi!
köszi a segítséget.akkor inkább maradok a gyári légszűrőnél
Cső!
Sztem semmi! Nekem 2005 6. havi van, kapott egy sportdobot és össze hangoltattam a karbikat normálisan! Ennyi elég is volt mert most +8 paci van benne! Ja katalizátor sincs rajta! Nem hiszem hogy hogy kell neked az a sportlégszűrő!
Hali! Sztem semmi értelme. Sportkipuff, közéső bojler le, sportlégszűrő, Power Commander, plusz Ago ...így gyilkos lesz a géped. Csak ez nem kevés gempa.
Önmagában sztem egy sportlégszűrő nem sokat hozhat a konyhára.Sőt adott esetben elszegényedhet tőle az égés szerintem.
Hali! Igazatok volt! Az első két csavaron tényleg kupak volt! Kis feszegetés után lejött, erre ha nem mondjátok nem gondoltam volna... THX-THX A hátsó kettőn ugye nem volt, az elő kettőn meg nem látszott hogy kupak, olyan volt mint a csavar feje! Pff. De hát ezért is jó ez a kis fórum! Most azért lehet nyugodtan röhögni...én is azt teszem! Sziasztok
Hali.Felülről kell kicsavarozni a kapaszkodót az tuti,most néztem meg a 98-as robbantott rajzát.Megpróbálom feltenni a rajzot.Nézdd meg tüzetesen,egészen a 2006-os modellig így vannak felcsavarozva a kapaszkodók.Az enyémen is így van és ha szét kell bontani a moci hátulját,akkor első lépésként a kapaszkodót kell levenni.Lehet,h a kupakok nagyon rá vannak ragadva.Sok szerencsét,ha kérdésed van,írj.
Az enyém 2006-os de akkor azon egyszerűbb a dolog. Ott mind a négyet felülről lehet kihajtani.Sőt szerintem az enyémen mig a kapaszkodót le nem veszem addig a hátsó idom sem vehető le. Passz!
ez egy 98-as Hornet, a kapaszkodót 4 csavar fogja. Maga a csavar fej a kapaszkodón be van süllyesztve! Nincs semmilyen kupak! A hátsó 2 sima imbuszfejü, az rendben is van, kicsavarom azt kész! De a másik kettő: kívűlről nincs a fején semmi, se imbusz, se csillag...semmi, max az oldala recézett, de oda semmi kulcs nem fér be, ha az ülést leveszem, és onnan nézem, meg tapogatom, akkor mintha egy anya lenne az alján, de ahhoz meg nem férni hozzá! Az egész hátsó idomot szét kell dönteni két rohadt csavar miatt!? Azt nem tudom hogy ez gyári e vagy mi! Vagy azért ilyen hogy ne tudja lelopni senki csak úgy egy imbuszkúlcsal!
Mi az hogy semmi?
Nekem mind a 4 csavaron van 1-1 kis műanyag takaró, azt lepattintva hozzáférhető az imbusz-os csavarfej.
Sziasztok! Volna egy kérdésem! Vettem csomagtartót a mocira, minden szép és jó lenne, de a kapaszkodót nem tudom levenni. Pontosabban a 4db csavarból a hátsó kettőnek a feje imbusz, az levettem de az első kettőhöz nem férek hozzá!? Fentről semmi, alúlról meg ha leveszem az ülest, olyan hülye helyen van a csavar hogy nem férek hozzá! Azt nem tudom, hogy ez gyári csavar-e!? Mindenesetre ha van valakinek vmi tippje, vagy csinált már ilyet az megoszthatná velem! Előre is THX! Vagy valami speciális kulcs kell hozzá?
A képen látható alkatrész 2002-2004 közötti CB900F-hez megfelelőek
A képen látható HONDA gyári új alkatrészek megvásárolhatóak.
ár: 20.000-.Ft

Érdeklődni lehet a racingbazar@freemail.hu címen
Hali!
Érdeklődné h. szerintetek van -e értelme a 2008-as Hornetembe K&N sportlégszűrőt rakni?
Azért vannak kétségeim, mert nem tudom h. a motorelektronika le tudja e kezelni azt a többlet levegőt amit kap a motor!Gondolok itt arra h. várható-e tényleges teljesítmény növekedés v nem.Mert ha nem akkor inkább megveszem a gyárit bele :)