sziasztok!
már régebben kérdeztem, de sajnos nem válaszolt senki...
szóval van esetleg tapasztalata valakinek kormány lengés csillapítóval kapcsolatban? Én a hornettemet elég szitálósnak tartom,kíváncsi lennék segít-e valamit.
köszi
Na szeva Zoli,kepzeld a dobod meg csak ma tettem fel, a kipus aki felrakta azt mondta h ez egy tiz eves dob,de semmi gond nem azert irok csak na de nagyon teccik a hangja ugyhogy ok lessz
Sziasztok.
Ha valakit esetleg érdekelne ilyen motoremelő az hívjon a 06-70/2911852-es telefonszámon.
Jó a 600-as és a 900-as hornethez is és még sok más motorhoz.
Első emelőm is van.
Az ára 6000ft.
Nem dőlt el a motor a jobb oldalára? mert ott van a termosztát a műanyag takaró alatt, csak egy fém védőfül védi, nekem mondjuk az felfogta a motort a ringen perecnél...
Hy!
Lehet, hogy a termosztát rossz, akkor csak a kisvízkörön kering a víz, a hűtőbe nem jut el (nagyvízkör), ilyenkor hamar felforrhat. Ha bekapcsol a ventillátor az utolsó skálák előtt a hőfokmérőn, akkor a hőgomba elvileg jó
A ventillátor bekapcsolása a magas vízhőfok miatt van, annak szinten kellene tartania a vizet és nem melegedhetne tovább, ergo neked nem hűti vissza a venti a vizet, ez is lehet azért, mert a hűtő kiesett a körből, vagy valamiért nem kering bent rendesen a víz.
A kiegyenlítő tartály megvan az ülés alatt? Mert elvileg ott kéne folyatnia, nem a hűtőnél.
Másik: ha rossz volt a termosztát, és párszor megforraltad, attól tényleg lehet már hengerfejes, azt a kiegyenlítő-tartály vízszintjén lehet látni hidegen, hogy fogy-e belőle, persze leszámítva azt, amit kinyomott, mikor forrt.
Zentai Gabi biztos tudna valami okosat mondani
Lenne egy olyan problémám hogy elkezdte forralni a vizet a masinka.
De csak lassú tempónál csinálja és akkor nagyon gyorsan felforr.Normál országúti használatnál iy melegszik de akkor nem forr fel.azon ponton forr amikor bekapcsol a ventilátor és akkor eljkezdi ontani a vizet a túlfolyócsövön.
tipp?
A szerelő szerint hengerfejes de szerintem ez hülyeség.
Én inkább hőgombára tippelnék.
szerintetek?
3000 kilometert mentem vele miota volt szelephezag beallitas es egyebb elenorzesek akkor semmi problema nem volt vele...letezne h elalitodott a szelep hezag vagy valami hasonlo 3000 km alat de azert koszi a tanacsot..
Nem hinném, hogy az olaj miatt lenne, de nem kizárt.
Szelephézagot néztétek 25.000Km-enként ellenőrizni kell?
Hang még szokott jönni a vezérműlánctól, mikor a feszítő már nem tud többet nyomni és a vezetők is már kissé kopott.
Jótanács : nézesd meg egy szakival!
sziasztok...lenne egy kerdesem
2002 darazsba csereltem olajat.teljesen szintetikus repsol 10w50 tettem bele.de mintha valami nem lenne ok vele.Hidegen mikor beinditom,kb 5 , 10 masodpercig mintha nem kapna fel az olajat,bar az olajnyomas ego intitasnal azonnal elalszik.de nem nem nagyon teccik az a csunya katoggas,fent a szelepeknel hallatszik legjobban .mi lehet vele?
az elozo olajal (shell 10w40 full sintetic) azzal nem volt ijen problemam... elore is kosz a segitseget
Hali! Köszi az ötleteket!
A kiülős dolgot próbálgattam már ott, valóban jobb volt a kanyarvétel, bár a csizmám leért, de sztem faszul tartottam a lában ...A kis koptató gombát nem vettem ki amúgy, ennyire nem merültem bele, nem mintha nagy feladat lenne...de jól van az ott, még elkopik a lábtartóm A rugós instrukció...háát félek tőle, hogy elbaszom az eredeti beállítást, bár nem tudom hogy működik egyébként, de azt sztem békén hagyom, mert olyan fasza stabil volt a gép
Szóval mindent összevetve, ki kell üldögéljek jobban a kanyarok előtt , meg normálisan tartani a dorkót a tartón.
Ja, és innen jut eszembe, azért nem is erőltettem ezt a kiülős dolgot azon felül, hogy a cél a motoron maradás volt, mert "ragadtam" az üléshez.Ezt a problémát már hallottam mástól is, mivel lehetne ezt amúgy orvosolni azon kívül, hogy ráragasztok 1 habszivacsot az ülésre mint a GP-ben?...
Ha kiülsz az valóban sokat segít!
Próbáld meg a hátsó rugóstagot feljebb állítani, ha megy valamit feljebb az is segíthet ,DE így váltuzik a futómű is az optimálishoz képest, persze nem jelenti azt, hogy ne lenne lenne jó, próbáld meg ha jobbnak érzed már elöbbre vagy megint egy lépéssel.
Én nem emlékszem, hogy a lábtartóm le ért volna, de a csimmám az tutira.
Szia
Ha kiülsz a nyeregből a kanyar belső íve felé egy kicsit, nem kell olyan mélyre dönteni és gyorsabb is leszel a kanyarban, és a moci is stabilabb.
Ez az én véleményem, sok sikert a további pályázásokon.
Sziasztok!
Na megvolt az első pályanapom , a gumit amit kérdeztem, 2ő elől, 1.9 hátul-ra állítottam, meg sem mozdult sehol.(persze nem feszegettem a határokat... ) Olyan 1.50-es időt mentem kb így elsőre amúgy, ami hát nem pályarekord, de nekem tökéletesen elég volt...
Azt szeretném kérdezni, hogy azzal Ti mit kezdtek, amikor leér a lábtartó? vagy éppen a csizma és a lábtartó...mert éreztem, hogy menne ez még lejjebb, csak nem tudtam a lábtartó miatt engedni
Elől hátul Pilot Power van amúgy...nem tudom ez mit befolyásol
Köszi amúgy, jó ötlet, és ezt továbbgondolva, még akár az indexeket is le lehetne venni...
már régebben kérdeztem, de sajnos nem válaszolt senki...
szóval van esetleg tapasztalata valakinek kormány lengés csillapítóval kapcsolatban? Én a hornettemet elég szitálósnak tartom,kíváncsi lennék segít-e valamit.
köszi
Egy fekete farodom nem kell esetleg valakinek?
Udv. Janav
Ha valakit esetleg érdekelne ilyen motoremelő az hívjon a 06-70/2911852-es telefonszámon.
Jó a 600-as és a 900-as hornethez is és még sok más motorhoz.
Első emelőm is van.
Az ára 6000ft.
Lehet, hogy a termosztát rossz, akkor csak a kisvízkörön kering a víz, a hűtőbe nem jut el (nagyvízkör), ilyenkor hamar felforrhat. Ha bekapcsol a ventillátor az utolsó skálák előtt a hőfokmérőn, akkor a hőgomba elvileg jó
A ventillátor bekapcsolása a magas vízhőfok miatt van, annak szinten kellene tartania a vizet és nem melegedhetne tovább, ergo neked nem hűti vissza a venti a vizet, ez is lehet azért, mert a hűtő kiesett a körből, vagy valamiért nem kering bent rendesen a víz.
A kiegyenlítő tartály megvan az ülés alatt? Mert elvileg ott kéne folyatnia, nem a hűtőnél.
Másik: ha rossz volt a termosztát, és párszor megforraltad, attól tényleg lehet már hengerfejes, azt a kiegyenlítő-tartály vízszintjén lehet látni hidegen, hogy fogy-e belőle, persze leszámítva azt, amit kinyomott, mikor forrt.
Zentai Gabi biztos tudna valami okosat mondani
De csak lassú tempónál csinálja és akkor nagyon gyorsan felforr.Normál országúti használatnál iy melegszik de akkor nem forr fel.azon ponton forr amikor bekapcsol a ventilátor és akkor eljkezdi ontani a vizet a túlfolyócsövön.
tipp?
A szerelő szerint hengerfejes de szerintem ez hülyeség.
Én inkább hőgombára tippelnék.
szerintetek?
Szelephézagot néztétek 25.000Km-enként ellenőrizni kell?
Hang még szokott jönni a vezérműlánctól, mikor a feszítő már nem tud többet nyomni és a vezetők is már kissé kopott.
Jótanács : nézesd meg egy szakival!
2002 darazsba csereltem olajat.teljesen szintetikus repsol 10w50 tettem bele.de mintha valami nem lenne ok vele.Hidegen mikor beinditom,kb 5 , 10 masodpercig mintha nem kapna fel az olajat,bar az olajnyomas ego intitasnal azonnal elalszik.de nem nem nagyon teccik az a csunya katoggas,fent a szelepeknel hallatszik legjobban .mi lehet vele?
az elozo olajal (shell 10w40 full sintetic) azzal nem volt ijen problemam... elore is kosz a segitseget
A kiülős dolgot próbálgattam már ott, valóban jobb volt a kanyarvétel, bár a csizmám leért, de sztem faszul tartottam a lában ...A kis koptató gombát nem vettem ki amúgy, ennyire nem merültem bele, nem mintha nagy feladat lenne...de jól van az ott, még elkopik a lábtartóm A rugós instrukció...háát félek tőle, hogy elbaszom az eredeti beállítást, bár nem tudom hogy működik egyébként, de azt sztem békén hagyom, mert olyan fasza stabil volt a gép
Szóval mindent összevetve, ki kell üldögéljek jobban a kanyarok előtt , meg normálisan tartani a dorkót a tartón.
Ja, és innen jut eszembe, azért nem is erőltettem ezt a kiülős dolgot azon felül, hogy a cél a motoron maradás volt, mert "ragadtam" az üléshez.Ezt a problémát már hallottam mástól is, mivel lehetne ezt amúgy orvosolni azon kívül, hogy ráragasztok 1 habszivacsot az ülésre mint a GP-ben?...
Próbáld meg a hátsó rugóstagot feljebb állítani, ha megy valamit feljebb az is segíthet ,DE így váltuzik a futómű is az optimálishoz képest, persze nem jelenti azt, hogy ne lenne lenne jó, próbáld meg ha jobbnak érzed már elöbbre vagy megint egy lépéssel.
Én nem emlékszem, hogy a lábtartóm le ért volna, de a csimmám az tutira.
Ha kiülsz a nyeregből a kanyar belső íve felé egy kicsit, nem kell olyan mélyre dönteni és gyorsabb is leszel a kanyarban, és a moci is stabilabb.
Ez az én véleményem, sok sikert a további pályázásokon.
Na megvolt az első pályanapom , a gumit amit kérdeztem, 2ő elől, 1.9 hátul-ra állítottam, meg sem mozdult sehol.(persze nem feszegettem a határokat... ) Olyan 1.50-es időt mentem kb így elsőre amúgy, ami hát nem pályarekord, de nekem tökéletesen elég volt...
Azt szeretném kérdezni, hogy azzal Ti mit kezdtek, amikor leér a lábtartó? vagy éppen a csizma és a lábtartó...mert éreztem, hogy menne ez még lejjebb, csak nem tudtam a lábtartó miatt engedni
Kell valakinek fokozatkijelző?
Köszi amúgy, jó ötlet, és ezt továbbgondolva, még akár az indexeket is le lehetne venni...
Elöl:1,8-2,1bar
Hátul:1,7-2,0 bar
Persze gumi függő és felmelegedés mértékétöl is függ.
Majdnem ott a bontott, ha fényezni kell.