Szia! A képeket így sem találom...
A dobot nagyon olcsóm, de titoktartásra kellett esküdnöm...
Egy srác vette magának Skóciában, de Ő más mocit vett, elég jó cimbik is lettünk, így olcsón adta.
Sza Zvola! Ne feltöltött fotóknál keresd, hanem az albumoknál. Nekem is csak másodszor sikerült rájönnöm a trükkre Mennyiért vetted a lézert? Nekem is rohadtul bejön, de az X-bike listáján rohadt drága, majd 2 Akrapovic kijön az árából.
Ez a Somogyi Gabi munkája Az enyémet is Ő fogja megcsinálni. Csak még várom a fekete színű karbonmintás bőrt hozzá. Szerintem nagyon korrekt, rendes, becsületes srác. És occsó.
Legalábbis a tommot-nál olcsóbb.
Sziasztok! Van netán közületek valaki, estleg haver, aki K7, vagy újabb Horneten cserélt már végdobot? Azért kérdem, mert én le szeretném cserélni, viszont az egyik haverom lecserélte a gyári dobot Gianelli dobra, és ugyanolyan herélt hangja maradt a vasnak.
Le kellett műteni az egész katalizátornak nevezett boylert, így lett normális hang. Viszont mivel így meg elszegényedett a keverék , nem megy avas. Kéne hozzá egy sportlégszűrő, meg egy Power Commander, plusz az egészet összelőni. Ha jól utánaszámolok az kb 250-300 ezer ft-os móka annyim megnincs momentán sajna
Sziasztok Hornetesek
Érdekesség képen tettem fel a mocimról képet a fotók közé, most készült el az üléskárpitozás, nagyon feldobja a Hornetet, és nem volt drága.
Vaze...megvallom Nektek frankón nekem a gyári kormány tuti. Csak szemből buzin néz ki a motor vele. De ha van bárkinek erre építő jellegű javaslata ..no azt várom.
Nekem Accel van. szeretem, bár a hátam nekem is szokott panaszkodni. Ezen kívül minden ok. Jó tartani vele a mocit kanyarban, és mokány kis dög kinézete van. Próbálj ki esetleg másik kormányt.
A dobot nagyon olcsóm, de titoktartásra kellett esküdnöm...
Egy srác vette magának Skóciában, de Ő más mocit vett, elég jó cimbik is lettünk, így olcsón adta.
(hivatkozást kérhetnék?!)
http://www.laserexhausts.com/d...
Legalábbis a tommot-nál olcsóbb.
Le kellett műteni az egész katalizátornak nevezett boylert, így lett normális hang. Viszont mivel így meg elszegényedett a keverék , nem megy avas. Kéne hozzá egy sportlégszűrő, meg egy Power Commander, plusz az egészet összelőni. Ha jól utánaszámolok az kb 250-300 ezer ft-os móka annyim megnincs momentán sajna
A kárpitozás az új, a belsőhöz nem akartam nyúlni mivel kényelmes.
Csak a kárpitozás új, vagy az ülés belseje is módosult?
Ehhez kapcsolódik: ha valakinek van a "tommot" ülésekkel kapcsolatban gyakorlati tapasztalata, legyen szíves közzétenni:-)
Köszi
Joe
Érdekesség képen tettem fel a mocimról képet a fotók közé, most készült el az üléskárpitozás, nagyon feldobja a Hornetet, és nem volt drága.
http://www.tesztmotor.hu/magazin/bemutato/igazi-r
etro-honda-cb1100.html
(egyébként aki tud, segítsen Gomi cimborámnak, röndös' koma!)
tied amúgy sem lenne jó...:P
(tudom hova menjek )