Hali!
Srácok, Darázzsal motorozott már valaki ( persze tudom, hogy igen ... ) pályán? Szóval ha már így válaszoltam is magamnak , felétek a kérdésem, hogy mire, mikre kéne, kell odafigyelni, gumit hogy érdemes fújni meg ilyen egyéb "apróságok".Nem új körrekordra készülök, hanem az első pályázásomra...
Amúgy az Euroringről lenne szó...
Tanácsokat előre is köszi
Sziasztok
nemrég szertettem egy 2000évj 600-as hornetre és érdeklődni szeretnék vannak neki típus nyűgjei? Meg szükségem lenne szerelési kis könyvre ha valaki tud benne segíteni előre is kösz: mokas74@citromail.hu
Sziasztok! Honda CB 900-hoz szeretnék kérni egy blokk/ esetleg kuplung robbantott ábrát. Tud valaki segíteni ebben? illetve neten hol lehet ilyeneket találni? mail cimem: feri86217@maffia.hu.
Előre is köszönöm
Az előző hozzászólás tökéletes, én is ezt tettem de pluszban bevittem egy redbaronos boltba ahol megnézettem a vázat is műszerrel. Ha nagyot esett a moci és helyre is hozták a váz még lehet sérült és akkor ugyebár "kell a fenének". Nem drága vizsgálat főleg hogy a tersti épséged is múlhat rajta. Kérdés hogy az illető belemegy a vizsgálatba vagy van e a közelben redbaron.
Hello!
Nekem is ilyen helyen kopott le a km-órám, elsőkeréktengely, lábtartó, fékkar, farokidom, lámpabúra meg sárvédő lett karcos csak, az ilyen benne van egy használ gépnél. a Km gyanúsan kevés egy 10 éves mocinál, nézd meg markolatokat meg lábtartókat mennyire vannak elkopva, esetleg nézd meg nincs-e más árnyalata a km órának és fordszámmérőnek, hogy cserélték-e valamelyiket. A lényeg hogy próbálja ki tapasztalt motoros ismerősöd, nem-e húz félre, nagyobb sebességnél, kanyarokban stabil-e ülést vedd le, sok mindent mutat alatta a váz állapota, teleszkópokat ellenőrizzétek, a kipufogó nem füstöl-e kéken, ezt úgy lehet megnézni ha valaki megy mögötted, és leforgatod, váltásoknál fordulhat elő, ha kékes füstöt dob ki utalhat ez a nem valós km-re, a fő szabály hogy legyen veled tapasztalt motoros, aki ki tudja próbálni normálisan, nem jellemzők típushibák a Hornetekre, esetleg forgalmiban nézd meg milyen szín van benne, hogy nem festették-e át, bukógombánál nézd meg, nem sérült-e a váz, stb. Lényeg a próba, próba, próba, ott derülnek ki a disznóságok általában.
Egyben van a gép, 1. magyar tulaj, 21 000 km, rendszeresen szervízelve a Bátszi-motornál, tavaly kapott új gumit (2000 km van benne),lánckereket, most láncot.
Bukógomba van rajta.
Az árát viszont olcsóllom a többihez képest, kicsit gyanakszom, mit nézzek + rajta, lehet vajon vmi baja?
A ford mérő karcos, kavicson +csúszott 20 km/h -val (tudom ez sablon szöveg), bukógomba védte + a srác alatta maradt, de akkor nem a lámpának kellene karcosnak lennie?
Kipróbálni kipróbáltam, de ez lenne az első sorosom, de nincs hasonlítási alapom egy másikkal, mert a többi ami eladó az fentvan pesten én pedig vidéki vagyok. Hülye fejemmel nem kérdeztem meg, hogy elvihetjük-e egy független szervízbe.
Sajnos nincs róla képem, de ha legközelebb itt jár valamelyik srác, akkor csinálok róla(lehet még a héten). Egyébként nekem nem tűnik kicsinek, és elég jól passzol a motorhoz, bár ízlések és pofonok
treaser .... ha hátsó kerékjárati ív(sárvédő) kell láncvédővel természetesen, az van a műanyagos Csabinak ..én is vettem tőle feketét 2005 Hornet600 - hoz ..vmi 13k körül van...őt keresd ..---
csaba weinhardt [muanyagoscsaba@gmail.com]
sziasztok, júliusban végre gazdája leszek egy 600 hornetnek. Már nagyon várom, szívesen mennék túrázgatni majd, ha lesznek, remélem lesznek:) De akarom egy picit szépíteni. Motor idomjainak annak a kevésnek a színre fújása kb mennyi? Meg egy jó sport dob bár mindenki más milyet használ így nem tudom melyik a legjobb?Egy másik fejidom, olyasmi kéne mint a CBR1000R 2009? Ha tudtok nekem ezekben segíteni annak nagyon örülnék.
Köszönöm előre is!
Köszi az infót
de ahogy láttam a ktm exc elég kicsi fejidomnak tűnik,bár lehet rosszul ítélem meg. Nincs esetleg képed vmelyik motorról,h lássam mennyire passzol hozzá?
Szia!
Nekem van 2 ismerősöm, akiknek 900-as Hornetjük van egy 2003 és egy 2005-ös. Nem voltak kibékülve ők sem a fejidom/lámpával és a világítás se volt tök jó. Mindketten a 2004-es KTM EXC fejidomját vették meg lámpával izzóval mindennel és lefényeztették a motor színére. Tök jó lett és nagyon szuper a világítás rajta. Viszont nem volt olcsó megoldás, ha jól emlékszem olyan 25 körül állt meg + a fényezés.
Én találtam az ebay-en 59 euróért + 18 euró szállítással hátsó kerékjárati ívet. (Ennélolcsóbbat nem találtam sehol bár ez nincs festve, ami azért még jó is lehet ha saját színre akarod fújni)
ebay.de keresőjébe ezt írd és megtalálod:
Hinterradabdeckung Honda CB 600 Hornet PC34 PC36 PC41
2005-ös hornetem van,de nem vagyok kibékülve az első fejidommal/lámpával. van esetleg valakinek vmi ötlete milyenre tudnám kicserélni? persze nem vmi gagyira,amiben csak halogénizzó van pl acerbis meg ilyen szarok.
Srácok, Darázzsal motorozott már valaki ( persze tudom, hogy igen ... ) pályán? Szóval ha már így válaszoltam is magamnak , felétek a kérdésem, hogy mire, mikre kéne, kell odafigyelni, gumit hogy érdemes fújni meg ilyen egyéb "apróságok".Nem új körrekordra készülök, hanem az első pályázásomra...
Amúgy az Euroringről lenne szó...
Tanácsokat előre is köszi