Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szinte mindenki dícsérte a Pazzazt a klubban, így miután "letettem" a motort egy kanyarban, jó ötletnek tűnt egy arany Pazzaz a kolbászzsír Hornethez....királyul is néz ki..de...190 cm vagyok és nekem nagyon kényelmetlen...rá kell döljek a kormányra-csuklómra, így 1 óra után zsibban miatta a csuklóm-fáj a hátam és még a kanyarívek is teljesen bizonytalanná válnak a rossz testtartás miatt...próbáltam magam fele fordítani a kormányt, beljebb raktam 3 cm-el a konzolokat-markolatot, hátha közelebb kerül ...de nem vált be...nekem ez így nem jó..ennyi...pár órát használtam a kormányt...nem vágtam le belőle..stb...ezért ----

Keresek Hornet600 2005 évjárat körüli gyári kormányt megvételre vagy adom cserébe az arany 22-es Pazzaz stílusú cross kormányt....!
Helló! Elmondanád, hogy mi a gond vele? (a krosszkormánnyal) Mert én is gondolkodom kormánycserén!

Köszi
gyári kormányt keresek 2005 600-ra...nem vált be a Pazzaz-crosskormány nekem...megvenném vagy elcserélném a Pazzaz aranyra...
Estét hornettes társak
Én a racsidepónál szoktam vásárolni amúgy ,mert elég silány a választék hornet alkatrészileg.
Mármint Zsoltikka-val
Basszus! Vakló legyek, de ha nem Veled találkoztam reggel Szhelyen a Vörösmarty, és a Semmelweis sarkán, akkor két ilyen átalakított darázs van a bolygón
köszönöm, igen már felvettem az illetővel a kapcsolatot.
Hát szerintem venned kell hozzá olyan lámpatartó konzolt, ami ahhoz a lámpához való, amit szerváltál. De ha elég kreatív vagy le is másolhatod, vagy a fantáziádnak megfelelően kialakíthatsz egyet. Deknit sztem bármelyik Honda kereskedésben kapsz 10 ezer ft környékén, ami egy gyári cuccért nem sok sztem. Egyébként, ha ebben a fórumban visszaolvasol (nem sokat), akkor fogsz találni egy olyan darazsat, amin hasonlóképp lett lámpa cseréve, mint ahogy Te szeretnéd. Az illető biztosan szívesen segít.
Nem tud nekem valaki segíteni hogy hogyan tudnék a 2004-es hornetemhez, egy másik lámpát felszerelni. Olyasmit keresek mint ami az új horneteken van. Mert lámpát már találtam, de nem tudom hogy azt mi tartja fent, mert a gyári konzol az nem hiszem hogy jó hozzá.
Olaj dekni+ tömítést honnan tudok szerezni hozzá?kösz előre is a segítséget.
Dani
Helloak! Papír szerint előre 2,5 hátulra 2,9 az előírt nyomás. Hidegen.
Srácok!
Egy kérdés, ami tudom, hogy egyéntől függ, de mégis...
Szóval mennyit szoktatok tenni előre, hátra a gumiba?
Mert most tettem előre 2.1et, vagy 2.2t, már nem tudom, hátra meg 2.5öt, és tudom, hogy elviekben, ez majdnem, hogy kevés, de én olyan szarul éreztem magamat...meg az eleje picit meg is csúszott, ami hát ugye nem olyan jó érzés, mint amikor a hátulja csúszik... ( pályán 1.9et, meg 2.0-t tettem, az ott jó volt, mostanság, meg majdcsak, hogy így jártam kint is )
okés,akkor ugorj a linkre,ott a telszámom,vagy emil címem, s megbeszéljük!

üdv:Zso
nekem kellene a lámpa tartó acél meg aluminium.
Üdv!

már csak a szürke alu lámpatartók vannak meg,illetve a fekete lámpatartó konzol.
küldök 1 linket,ahol megnézheted a cuccot.
na itt a link

És mielőbbi gyógyulást kívánok!
csáó engem érdekelne mind. 2 nappal ezelőtt törtem sajna össze a motort, és amíg itthon gipszben fexem, keresem az alkatrészeket. Komplett lámpatartó kell nekem aluminium, plusz acél tartók, ill. fékkar, kormány, olaj dekni, jobb index.
van egy eladó LED-es, indexes fehér lámpám, ha érdekel valakit.
Érd.: tutilampa@gmail.com
köszi srácok!
Helló!
Hát nem igazán kezdőknek való vas, arra vannak egyéb tipusok. Ellenben igazi kezesbárány, ha ismered a saját képességeid, és mindezt alkalmazni is tudod az adott körülményekhez, nem lesz vele gondod. Ha keményen kened a száját túrja az aszfaltot,döntheted is nyugodtan ha kanyarvadászni szeretnél, de ha lájtos gurulásra vágysz, hát legyen
Minden nagy motornál egy nagyon fontos dolgot kell észben tartani kb ahogy az előttem szóló is írta: nem kell 200-al száguldozni amíg nincs gyakorlatod és tapasztalatod. Második nagy motorom lett a hornet sosem volt vele semmi bajom városban kifejezetten jónak tartom. Jó választás...
Szia! Én 2 éve Simsonozás után első mocinak vettem az új 600-as darazsat. Azt gondolom, hogy a fejedben dől el, mennyire húzod a gázt és tudsz-e uralkodni 102LE-n. Nekem is egyből megtetszett a 2007-es Hornet és nem is akartam már, szerencsére. Ez a moci mindenre (majdnem) jó, kanyarogni, városban közlekedni, megy ha kell kétkiló' fölött is, jó választás, na és Honda....
Sziasztok!A tapasztaltabb "darazsasok'" tanácsaira volnék kíváncsi.Semmilyen tapasztalatom nincs nagy motor téren 1 robogom van azzal döngetek 1x-2x mentem 125-ös tdr-rel meg 350-es mz-vel anno.Elhatároztam hogy levizsgázom és körülnéztem a "piacon".Az új hornet (2007-) agyon megtetszett és mindenféleképpen olyat szeretnék venni.Mennyire ajánljátok a kezdö motorosoknak?Már nagyon sok forumot végignéztem és vegyes válaszokat találtam mondjuk inkább pozitívokat.Kb 176cm vagyok 65 kg,nem nagyon akarom elhamarkodni a döntés mert ugye elég sok zsetonról van szó!
Nagyonköszi
Hali az enyemnek is 137mm
szóval ez a méret érdekelne, ~137 mm nekem elvileg, jó lenne ha más is ennyit mérne
Hy!
Emberek, olyan kérésem lenne, hogy akinek 2005 előtti sima villás darazsa van, meg tudná-e nekem mérni az első féktárcsák egymás közötti távolságát a belső oldalról?(tehát a tárcsa vastagsága nem számít bele) Fontos lenne, előre is köszi
Gabesz