Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben!
Az e-mail c.med megvan!
Az elörejelzësek alapján nem lesz jó idönk
Legközelebb szólj ha hétvégén mész gurulni :)
Sziasztok! Nekem csak ennyi pénzem van motorra! :)
Ehhez mit szóltok?
https://www.willhaben.at/iad/g...
Megneztem az arakat...kemeny. Amugy ez van itthon is, 2005-2006 kozotti darazs 700-900e Ft. Meg a vegen dragabban adom el a motort par ev mulva, mint amennyiert megvettem :-)
szeressük nagyon
Jövő7en megyek a volánhoz, ha az megfizet akkor váltok. Az ariva-hoz nem mennék, de az örűltek házából elég volt!!!!

Még mindig nem hoztuk össze a talit!
Nem tudom, végignyálaztam a Mobilet is, de tök hasonlóak az árak. Ahhoz meg, hogy osztrák papírjai legyenek, még 7% novát is fizetni kell...A Banditom, ami 2009-es , 28.000km-el, úgy néz ki, hogy elment 3600-ért. Olcsón adtam, ugyanis a hirdetés megjelenése után fél órával lefoglalták...
En vennek meg pc36-ot, ha megkimelt gep, nyugaton tenyleg ki lehet fogni. En is majdnem nemetbol hoztam:-)
Amugy a 4e juro kicsit tulzas, 2012-ben egy 10e km-t futott motor nemet paripara alkudoztam, 3200-ert mar megkaptam volna...
Üdv a BKV-nál :)
Ha Hornet mellett döntök, akkor valami 2007-2010 közötti fog csak beleférni a keretbe. Korábbiakat akkor inkább nem nézek, fiatalabbak meg olyan drágák, hogy akkor már inkább újat vennék...
De, vagy tíz évig ott boldogítottam a társaságot. A BMW-ba csak kibickedni jártunk páran, típusidegenek :-)
Nekem nem a favoritom oregebb pc41, nem tetszik a feneke es a km-ora fenyszoro kozotti res se. Ezeket leszamitva bitang jo motor. A facelift pc41 mar (Kukac baratomat idezve) sunazos , de az meg joval dragabb.
Amugy a karbisok nem szar motorok, nagy elonye egy kipufogo cserenel nem kell azonnal pc-t dobni bele. :-)

Amugy Te nem voltal aktiv indexes forumozo? Ismeros a neved, talan BMW forum?
Igazad van. Gyanakodni mindig kell. A saját motoromból kiindulva azért látom, hogyan öregszik egy motor. Szerintem a magas futásteljesítmény nyomait nem könnyű eltüntetni. Az én motorom 28.000 km-el, 7 évesen nem sokkal néz ki máshogy, mint egy új. Láttam már egy 150.000 km-t futott Hondát (söt mentem is vele, meg sok fotó is van róla), na azon a használati nyomokat semmivel sem lehetett volna eltüntetni
Köszönöm. Nekem is feltűnt, de nem kell mindjárt rosszra gondolni. A saját, jelenlegi motoromon is már fújva volt a tank. Előfordul néha az ilyen :-(
Inkább a kínálat felső harmadát nézegetem, megkímélt, keveset futott darabokat. Csak olyat veszek meg, ami újszerűnek néz ki. Rugóstag nem ereszthet, fékkel sem lehet gond. Egy tárcsának 100.000-et kell kibírnia, nem lehet baja 10-nél. Lánc is drága móka, gumi nem számít, az tényleg fogyó eszköz, az előbb utóbb úgyis kell rá, még nálam is csak 10.000km körül bír ki egy szet.
Rendben, de én úgy állok hozzá minden motor vásárláshoz, hogy át akarnak baszni. Ha meg mégse akkor csak jól jártam :)
Mindenesetre én akkor hiszem el, hogy ha látom, hogy gyári a fényezés, nem volt cserélve a fékbetét, stb. Addig hiszi a piszi :)
Persze más világ, de akkor is jobb óvatosnak lenni.
Nekem is a 2. és 4. tetszik :-) ezért is kezdtem a két generáció közötti különbségek boncolgatásával, mert hogy mindkettő ugyan annyiba kerül. Így a negyedik jobb vételnek tűnik....
De elhiszem. Ezért ilyenek az árak. 2000-ért is vannak 60-80.000-et futottak. Hogy miért hiszem el? 13 éve élek Ausztriában. 140 kollégám van a munkahelyemen, ebből kb 40-50-nek van motorja. Ahol lakom, kb minden garázsban van motor. Két házzal arrébb pl egy 990-es KTM Duke. Látom hogy benn áll, ha nincs benn az autó és nyitva a garázs. Kinn még soha nem láttam. Kollégám most adta el újan vett FZ6N-jét 7000km-el. 2006-os évjárat. De volt akinek volt egy GSX-R 750-e 2700km-el. Megvette miután megcsinálta a jogsit, de nem jött be a motorozás neki. 5 évig állt a garázsban. meg lenne még vagy egy tucat ilyen példám, amit tudok. Mind első gazdás, szinte soha nem használt motorok. Mások az anyagi viszonyok. Egy Hornet új ára három havi keresetem. Sokan megveszik, aztán vagy használják, vagy nem. Olyan mint egy bármilyen másik hobbi. De a saját jelenlegi motorom is ilyen. 2009-ben vettem teljesen újan és minden szezonban használtam, mégis csak 28.000 km van benn. 3-5000km/ év. Ennyi fért bele. Közbe született két gyerekem, költöztünk, építkeztünk,.stb. Itt ez a valóság.
Egyetértek. A 2. és a 4. Valószínűleg valós km, gyári állapot (gyári fényezés, és gumik). A másik kettő lutri.
Roviden: igen.
Köszi, ez alapján te is az újabbat tartod előnyösebbnek.
Meggyőző, köszönöm :-)
Annyit meg tapasztalatbol irok, hogy az olcsobb lehet dragabb a vegen. Meg kell nezni, hogy milyen a rugostag (ereszti e az olajat), milyen a fektarcsa, a lanc, kormanycsapagy, fekcsovek allapota, kuplung cseres-e stb. Mert ha ezeket kell cserelni, akkor tobb szazezerre is rughat a csere, plusz ido. Es akkor mar lehet, hogy jobb lett volna egy dragabb, de jobb.

A fenti kiadasokra lehet amugy szamitani, nem uj motort veszel. Hiaba Honda, meg japan, meg ilyenek, ebben is cserelni kell minden szart allandoan sok penzert. Hol a fek kopik el, hol a lanc szar, hol valami kis hiba van, hol gumi kell ra, stb. Ha meg nem volt 600-as motorod, akkor szamits ra, hogy tobbe kerul fenntartani, mint egy 1.6-os kocsit. Minden 3x annyira ra es fele annyit sem megy el...
1. Ujra lett festve. Nincsen rajta matricazas. A szine nem authentikus. Kendacsnak tunik
2. Szepnek tunik, van rajta bukogomba. Erdemes megnezni.
3. Tuning masina. Ha te is tennel ra sportdobot, meg ilyeneket, akkor ez elony, ha nem, akkor jobb egy gyari gep. Meg kell nezni, hogy mennyire hajtottak szet. A szine nem tunik eredetinek, de lehet, hogy tevedek.
4. Gyari, ujszeru. Nekem ez tetszik a legjobban.
4000 Euro egy 2006-os motorért? Kicsit sokallom, na mind1. Amiért igazán írok az az, hogy remélem nem hiszed el hogy 8-9e km van egy 2006os motorban...
Nem csak azt kell nezni, hogy jo-e a PC36, hanem azt is, hogy ebbol 10 eves a legfiatalabb mar, ki tudja mennyi km futassal. Ebbol persze jobb egy megkimelt, mint egy leharcolt PC41-es, de egyre kevesebb jo allapotu PC36-ot talalni.

10+ eves motor mindig kiadassal es szerelessel jar. Eloregszenek a gumik, tomitesek, lancfeszito meghal, stb. Az ujabbakon csak a kopo alkatreszeket kell jo esellyel cserelni.

Az injektoros kevesebbet eszik, nem kell pucolni, szinkronizalni, stb. Tuning is konnyebb, mert egyszerubb egy Power Commanderre uj terkepet ratolteni, mint a Dynojet kitet cserelgetni...

Ha jol tudom, akkor az ujabb vaza merevebb es konnyebb, mint a PC36-e. A fekhatasa jo mindegyiknek, de ha tehetnem, akkor 3 dugattyus elso fekkel es ABS-szel vasarolnam a motoromat.

Kinezetre mindegyik szep, a kor lampa klasszikus, a PC41-e modernebb, de nem mindenkinek tetszik. A hatso, kocsanyon logo hatso index/rendszam egyseg nekem pl nem jon be. Nekem a hegyes farku PC36 hatulja sokkal jobban tetszik, plane rovid rendszamtartoval, kis index-szel.

Vezettem mind a ket motort egyebkent. A general benyomasom az, hogy a PC36 egy oszinte motor, ami megy, rangat, nyers feelinget ad. A PC41 finomabban veszi a fokozatot, finomabban mukodik, egyenletesebb a gazadas/elvetel, stb. Kocsiban is egy regi nyersebb, az uj meg halk, csillapitott, kevesbe kozvetlen. Ilyen a PC41 is.