Sziasztok.
Van valaki aki kiheréltette a hornet(2007) katalizátorát?
Elvileg megjön a hangja tőle,de nem tudom ez mit takar.
Van valakinek tapasztalata?
Köszönöm előre is.
Ha mar a kocsiknal tartunk, uber gagyi ez a night rideres futofenyes index... Nem tudnak mar mit kitalalni es atmennek full gagyiba...
Az osszes mai kocsi tele van mindenfele felesleges baromsagokkal, amit sajnos muszaj kifizetnunk, ha autot akarunk venni.
Nem is akarok spórolni. Legalább a feszültségszabályzó megkapja a terhelést indexeléskor és nem azon disszipálódik el az el nem használt áram. (Ezek a motoros söntszabályzók nem engedik a feszültséget megugrani, viszont melegszenek, ha nincsen terhelés - ez okozza a legtöbb vesztét.)
Ha az első lámpába is takarékos az izzó, hátul meg LED-esre lett cserélve a lámpa és nincsen más fogyasztó, akkor túl lehet melegíteni a feszültségszabályzót. Erre érdemes odafigyelni.
Lehet kapni azért olcsóbban is látható világítást, az enyém is látható szerintem. Nálam az esztétika volt a szempont, nem az, hogy kevesebbet fogyasszon. Egyébként nekem olyan indexem van, ami a hátsó LED-es lámpa két szélén villog a hátsó lámpába integrálva. Van benne E jel, jól is látható, eddig nem is szóltak érte sosem...
Igy csak az a vaj hogy nem sporoltal semmit, jo mondjuk amig az index villog nincs sok aram amit megsporoljon, de akkor is. Ebayen lehet venni relét olcson.
DE ne tegyetek ilyen alig eszreveheto ledes indexet. Ha ledeset akartok akkor wunderlich, 40ezer a pár de az latszik, ezek a sokledes gagyi indexek nem ernek semmit. Sajt magatokkal basztok ki vele.
Rendeltem LED-es indexeket a darázsra. Kérdés, ahhoz, aki már cserélte LED-esre: relét hol vettétek, kb mennyibe kerül, esetleg típust is tudtok mondani?
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Nem megy a fordulatszámmérő a hornetemben. 2001-es a gép.
a mérőóra jó!
Hogyan tudnám letesztelni a szenzort, h jó-e? ki lehet azt mérni?
Illetve lehetséges, hogy a szenzor jele más, mint amit a mérőóra várna, és ez miatt nem tud reagálni rá?
(nem saját műszerfal van rajta, hanem egy 250es nsr-é)
Ha ráadom a gyújtást, akkor 1mm-t megemelkedik a mutató, és ott áll egy helyben. semerre semmire sem mozdul. amint nem kap feszt már vissza is esik.
Nem létszükséglet, hogy működjön, csak idegesítő amikor ránézek, és semmi élet nincs a mutatóban xD
Na akkor meggyőztetek, nem veszek rá plexit. Jó lesz ez így is.Eddig krosszoztam és fogalmam se volt ez ilyen, de persze azér élvezem a Hornetem rendesen :D
Nem probléma a BP, mert nincs messze. A te motorod karbija volt már szinkronizálva? Mennyibe kerül manapság egy ilyen munka?