Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó, azokat nem szégyen, ha nem tudod követni ::-)
Multistrada 1200
hypermotard
Seby_01!

Nem sokat láttalak itt írni, de amit most írtál a szívemből jött! Teljesen egyet értek, minden mondatával.
Más építő jelleg:
Kicseréltem az izzókat én is egy itteni társ ajánlása miatt. Mit nekem LED olyan fénye lett, hogy este az ajudi TT lehúzódott és anyázott, hogy nem lát semmit:-D

OSRAM Night Breaker.
2004-es a gépem H11 kell bele 2 db.
Egy a tompított, egy a refi.
Két kis csavar tartja a plexi búrát oldalt egy csavarhúzóval kicseréltem. 3 perc plusz az elégedett cigi:-D
Hiszek nektek :-)
Ez igaz, és nem csak válságidőben. Viszont 9 éves távlatból már kimondható, hogy a pc41-es az elődjéhez hasonlóan egy kiváló konstrukció.
Na akkor...Én sem első tulaj vagyok, sőt a motor is csak '03-as évjárat, tovább megyek olaszországi és 2 éve hoztuk be...
De, és itt jön a lényeg, semmi gond nem volt vele, nem érzem és nem látom lelakottnak, Egy konkrét példáról nyilatkozzunk, ne álltalánosítsunk már... 50 éven át is meglehet valamit őrizni szép állapotban és 3 alatt is le lehet pusztítani,...A másik, hogy itt veszekszünk, olajon, kipufogón, kiegészítőkön, gumi márkákon... stb.
A fórum lényege nem egymás szívatása és oltása lenne (...paraszt dob meg hasonló kommentek,..) szerintem a közös nevező a típus és hogy segítsük egymást, hasznos tapasztalatokkal, észrevételekkel..vagy rosszul gondolom? Bocsi de ezt így rég tisztába akartam tenni, hogy most akkor szívjuk egymás vérét, meg oltjuk a másikat vagy okosságokat, hasznos dolgokat osztunk meg egymással?
Nem igazán értem, de lehet, hogy velem van a baj.az is igaz, hogy akinek nem inge nem veszi magára, csak épp ez sem vezet sehova. Szervezzünk inkább közös gurulásokat, adjunk vegyünk, szerelgessünk fel extrákat kérdezzünk javasoljunk, nem ez lenne jobb?
Egy kiforrott model a ciklusa végén akár jobb is lehet, mint egy új, ami esetleg gyerekbetegségekkel küzd, vagy egy válság szülte. ha nem is sok, de példa van rá.
Ha elolvasod a teszteket, beszámolókat, akkor láthatod, hogy az újabb jobb gép. Modernebb, nyomatékosabb, erősebb, még egy kicsit kevesebbet is fogyaszt az elődnél. Tudtommal típushibája sincs.
Meg hát furán is nézne ki, hogy egy típus közvetlen utódja rosszabb legyen az elődnél (bár biztos ilyenre is van példa). Ahhoz túl sok idő telt el a két modell között.
Nálam annak idején a karburátor/injektor dolog, illetve a külső megjelenés eldöntötte a kérdést.
Erösíted a szabályt :-)
Ezért gondolkodtam én is azon, hogy a régebbi vajon jobb lehetett? Mert simán egy 2010-es egy árban van egy régebbivel...
Milyen Ducattikkal gurultál?
Szia!

Én se vagyok első tulaj, de a motorom eddig mindent megkapott! Sőt, még annál többet is, extráztam, dobozt vettem rá, pagert, tükröt, dobot stb.
Csak az idei első szervizem 120eFt körül volt + vizsga most pénteken, így nem baj ha nem értek veled teljesen egyet?
Megnéztem én is a hirdetéseket, ne már hogy a 2005-ös többe fáj mint a 2010-es!

Amúgy a hétvégén gurultuk egyet hármasban két ducatival.
Imádom a motoromat, de ahogy azok élőben kinéznek és amilyen hangjuk van, abba beleborzongtam...
Ráadást alul szinte kilőttek hozzám képest........
Egyet értek.
Amig valami az elso gazdanal van, addig jo esellyel nincsen szetbarmolva. Viszik markaszervizbe, meg mosogatjak, nem kokanyoljak, stb. Miutan mar a 3. tulajon is atment, akkor szinte garantalt az igenytelenseg, a kokanyolas. Nem feltetlen van igy, de megvan ra az esely.

A helyzet az, hogy olyan motort kellene nezni, ami 1 gazdas volt, es nem oregebb mint 2010-es. Ebben a mezonyben magasak az arak, de jo esellyel tudsz venni jo motort.
Eladó egy 2004-es Honda Hornet Végig zárt bukóban vezetett így teljesen dohányzás mentes,
Pályát, földutat aszfaltot nem látott, végig garázsban tartott. Madárszar mentes. NŐIES nyuggerorvos tulajdonostól:-D
Aki csak és kizárólag dísznek használta.
Extrák:
- Bukógomba (sérült törött)
- Gumimelegítő
- Verseny karbisor
- Plusz szett törött idomok
- Slick gumik (a motoron)
- Köridőmérő.

Alkudozók kíméljenek, a motor megtekinthető, miután kifizetted!
Csukott szemmel pacsi és viheted.
Ha van penzed akkor is nehez jo motort vagy autot venni. A hirdetesek 80%-a lelakott, kokanyolt szar. A jo is annyiba kerul mint a szar, csak nagyon nehez megtalalni.
Pont nem erről van szó. Én megfizetem az árát, de el is várom, hogy szép legyen, gyári. Shimano 73 által megosztott motor 16 éves, átfújt 76500km-el. Nem néz ki rosszul, de ennyi idő és használat alatt történhetett vele ez az. Mindenki csak magából induljon ki, mit élt meg ennyi km alatt. Szóval olcsó, de rizikós. Abban a korban van, amikor már kopás lehet egy csomó, amúgy problémát nem okozó alkatrészen.
Ne essunk azert a tipikus magyar vasarlo hibajaba; penzem nincsen, de jo motort/kocsit akarok, ami legyen teljesen ujszeru, ne legyen rajta serules, legyen nem dohanyzo, vezetett szervizkonyves, stb.

Ha a mi motorunk eldolt es fujni kellett, akkor az okes, mert csak kis karcolas, megesik, nem ujat vesznek. Ha mi veszunk, akkor legyen ujszeru 13 evesen is lo..sz penzert.
Valamiért fújták és szerintem a kormány sem gyári. Km is van benn rendesen.
Ha azt kapod, amire számítasz, akkor nem. A magyar hirdetések irreálisak, legyen autó vagy motor. Ott a km óra állás semmit nem jelent. Itt meg gyakran egy 10 éves motornak is vezetett a szervizkönyve...
Jó, én tényleg a kínálat javát nézegettem. Motorozni szeretnék, ha jut rá megy kis idő, nem szerelni. Keveset futott, nagyon szép motort akarok. Ennek nyílván ára van.
ha nincs lezuzva ennyiert ajandek!
atyauristen milyen irrealis arak.
Most úgy néz ki nemnagyon, talán jövőhét.