Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem a koszt! A gyalázatot!
Én ma tankoltam. 7,3 liter volt a fogyim. Ebben volt sok belvárosi dugózás, Pilisben veretés, gyorsulgatás, stb. Lehet, hogy sok egy kicsit, de ez van, nem tudták lejjebb vinni, hiába van benne sportszűrő, karbituning, meg padozás, meg szinkron, meg minden...

Nekem 6 alá nem szokott menni, igaz, ritkán megyek vele lájtosan, mindent betartva...
A fék az brutális az előző motoromhoz képest. Ezzel öröm fékezni, azzal nem szerettem, inkább csak ha lehetett motorfékkel fékeztem.
Nem csak az a baj, hogy tol a szél, de az a rohadt nagy zaj is fárasztó, meg szétszedi az ember agyát. Engem ez zavar a legjobban, nem az, hogy belenyomja a szél az agyamba a sisakot... A füldugó meg a városban kellemetlen, nem hallok rendesen. Ha meg kiérek az autópályára, akkor meg a franc sem akar egyből megállni, kesztűvel szopni, sisak le...ááá.
Eddig a fogyasztás nálam 4,77 és 4,46 l/100km volt. Sokat nem tudtam menni eddig, mert minden nap esik. ma is éppen csak megúsztam.
Nagyon szép motor. Az ABS különösen tetszik benne... Kár, hogy a hátulja nem olyan szép, mint az enyémnek...
Az idei szezon eszméletlen szeszélyes. Többször áztam teljesen meg az elmúlt 3 hónapban, mint az elmúlt 3 évben összesen. Ha meglesz a hátsó doboz, akkor veszek egy esőkabátot is, aztán állandó tartozéka lesz az a motornak...

Eddig úgy voltam a gumival is, hogy nagyon ritkán megyek esőben, nem baj, ha rossz esőben, csak szárazon legyen kiváló. Az idei tapasztalatokat összegezve, fontos szempont a guminál a vizes tapadás is... Eddig a semi-slick-ek tetszettek, de kezd felértékelődni nálam a Misi PP3...

Plexibe meg olyat kell venni, ami fekete bubis es passzol a CBR600RR-re. Hornet-re bármit veszel, szar lesz.
Nem koszos, nem kellett lemosni :-)
Pedig: Mit rákentek a századok, lemosta volna a gyalázatot!
Helikopteres...
Ma megkergetett az eső, de nem ért utol :-)
nekem volt plexi, 2* olyan hangos lett a menetszél akárhogy állítottam. Vagy nagyot kell venni vagy semilyet nem érdemes.
Én vettem egy 600F-et.Az könnyebb mint kondizni.
Utóbbit választottam Azóta nem zavar a 150 se
Tényleg idomos a megoldás,vagy gyúrni kell vazze.
Én elég pipa voltam, amikor megvettem a Givit valami 25 ezerért és lófüttyöt se ért.
Köszi a választ,szerintem veszek rá egy picit. 130-nál még elég tütrhető,igy plexi nélkül is. A gyorsaságit meg kihagyom,meg a nagy ronda plexit is :)
Szart se ér...
Nekem egy Puig Naked plexim van. Ha hasalok a tankon teljesen, akkor jo, egyebkent csak a mellkasrol veszi le a levegot. 130 folott nekem is kellemetlen, mert a fejemet fujja a szel, ha meg hasalok, akkor az is faraszto hosszutavon.

Ha komplett vedelmet akarsz, akkor kell venni egy burkolatos motort, de legalabbis egy nagyon nagy (es ronda) plexit.
Van valakinek fenn a mocin előre plexi,vagy fejidom? Segít a szembeszél ellen? Nekem nem régóta van meg de 130-nál már eléggé kényelmetlen.
Uraim fejezzék be az esti hangulatkeltést, mert csorog a nyálam és vérzik a szívem...
Ez egy ilyen sokadrendu ut volt Barbol indulva valahova.
Kézitáskaként is működik két zárt sisak belefér, van hozzá 6 rugiért világítás is. Egyszer kétszer q-ra megpakoltam.....
Nekem ez van: