Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bukócsővel vigyázz, Hornet1990 is amiatt taknyolt nemrég valamelyik ringen. Addig-addig döntötte a vasat, míg leért a bukócső és kiemelte a motort.

A rosszfiús mivv-stílushoz egyébként a bukógomba passzol.
Jóvan, megkaptuk. Megint.
Télen szerezz be egyet te is és állj át a mi(vv) oldalunkra.

Mert amúgy tényleg k*rvajó érzés...
...viszont neked van egy pofás fordított telód és digi műszerfalad
mivv meg majd lesz...
Nekem a kövi a blokk védő cső lesz, lestem képeken a tiéd, egy hasonló tetszene is, de nem tudom eldönteni, hogy mi legyen cső vagy gomba...
Na már megint a két felvágos
Az egyik aki már tudja a mivv érzést, a másik aki már izlelgeti

Én meg maradjak csendbe me még nincs x-cone (om)
Ez nem igazság
Csak a mivv!
De nagy a csend...megtöröm egy képpel...
Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, természetesen mielőtt ennyi pénzt kiadok bármire, szükség lesz a hozzá értő szakira, akire szerencsére most nincs hiány :) Ha megvan a motor jelentkezek :D
Lassan jon a karbizas a Horneten. Szinkronizaltatni elvinnem, de gondoltam, hogy a pucolast azt magam csinalom. Mennyire nehez ugy ez? Eddig simson karbit pucoltam, evek ota szerelek. Ha ez is hasonlo bonyolultsagu valami, akkor nekiallok siman.
De ha bonyolult vagy celszerszamot igenyel, akkor inkabb hagyom. Membrant nem tudom, hogy kell e cserelni. Ha igen, akkor hol erdemes ezt beszerezni? Gyari a jo csak vagy vannak ilyen kitek?

Javitasi utmutatoja van nektek PC36hoz?

Koszi a segitseget!
Át kell nézetni és ha nem találnak semmit, akkor szerintem meg lehet venni.
Folyadékok cseréje alap, teleszkóp is sanszos. A gyári láncszett nekem 21e Km-t bírt, de már nagyon gatya volt. A 2 év állás nagyon nem tesz jót semminek.
A gumi lehet gyári, ez a DOT-ból is kiderül. A gyári BT023-at 19e-nél cseréltem.
Féktárcsáknak újszerűeknek kell lenniük, betéteknek kb. félidősnek. Kormánycsapágyat is meg kell nézni. Érdemes a csavarokat végigbogarászni, gyárilag festékfilccel meg vannak pontozva.
Nagyszerviz 24000-nél aktuális!
Nincs is jobb annál mikor unatkozik az ember, így felpattintottam pár ledet a kocsira... tudom gááz meg ez motoros oldal, de gondoltam megmutizom
Nekem tetszik
Hogy a rendőrbácsi mit szól hozzá az majd kiderül, tompítottnál a ledek amúgy is kikapcsolnak.....
ha 18ezernel valla van akkor ott valami nagyon nem jo, az svben 43van es nincs valla, hatsonak minimális. A hornetben 55ezer volt, elol egy minimalis de az is elhanyagolhato, hatul mar volt neki mert a birkaja kopott betettel ment
ha tenyleg csak a tank serult jo vetel lehet. A folyadek cserek az elsok tenyleg, lancot cserelni szerintem felesleges ha nem indokolja kopas/nyulas. Sajat tapasztalat, (igaz yamaha-n) telo szimeringbol csak gyarit vegyel. Nezd meg az elso futomuvet (kormany, telok kotyogas) fektarcsa/fekbetet kopasokat, utobbi "filleres" elobbi huzos tetel, es arulkodik a futasrol is. 18 ezres motornal normal hasznalatnal minimalis kis vallat lehet merni/erezni. Ha 950-1M-bol kijon egy leszervizelt motor az nem rossz szerintem.
18 e van rajta és még gyári gumi lenne kötve hiszem nekem az első 9e nél elfogyott a hátsóban még van talán egy ezres szerintem az minimum a második pár gumi rajta :)
2008-ast 5 db-t talaltam most. Abbol egy 500 de az talan torott, a tobbi negy darab az 1.2-1.4
de tenyleg ne ezzel foglalkozz. ha muszakilag ok, akkor sok szerencset hozza!
a hasznaltautón azért van 1M alatt rögtön 5-6 db a 18-ból, szóval amit te írtál az már szinte a felső határa. Nem vagyok egy ideges típus amúgy, pár sörtől mindig le tudok nyugodni :D
én idegesítésnek szántam de ha téged megnyugtat, akkor jó
Kicsit megnyugodtam Főleg úgy, most hívtak hogy megvan minden kulcsa, a szervizkönyve is, papírjai rendben, mehetek próbálni. Magyarországi, 2. hölgy tulajtól kihasználatlanság miatt válnak meg. Állítólag lovat akarnak még venni :) Nekem az a fura, hogy miért vártak 2 évig az eladással ha úgyis egy helyben állt a gép. Az áron nyilván nincs rajta a kereskedő jutaléka, azt most jelen esetben (ismerős) nem kell kifizetnem.
1.4 körül mennek az ilyenek szerintem. És azokat is kell szervízeltetni, szóval a 800 talán nagyon gyanúsan alacsony ár.
Sziasztok.
Ahogy látom azért itt szerencsére sok a hozzáértő, úgyhogy csak felteszem a kérdést, mert kezdem megadni magam ennek a Hondának :D
A motort egy motorboltos ismerősömtől venném, akihez bevitték eladásra. Külső sérülés a motoron csak ott a tankon látható amit már linkeltem az imént. A rövid adatok: 2008-as, 18e km-el, nincs rajta műszaki, cirka 2 éve állt a gép. A boltos ismerős szerint ha ő venné meg, akkor mindenképp teljes folyadék(ok) cseréje, első teleszkóp szimering cseréje, tank javítása opcionálisan, lánckerék + lánc szett csere, plusz számoljak egy gumi szettel is, mert bár ugyan van még ránézésre 1-2000 km a gumikban, de azok még a gyáriak vélhetően.
A fenti "hibák" miatt elég olcsó a motor, 800e körül áll meg a vége. Szerintetek milyen így első olvasásra? Én úgy gondolom, hogy még mindig jobban járok ha most mindent megcsináltatok rajta és ráköltök 150-200e huf-ot, mintha veszek egy 1 M-s gépet, mert azzal lehet ugyanezeket kell megcsinálni. Vélemény?
Szia!
Rendben van a felirat 2007-09 között ez volt rajta, utána lett az új Hornet felirat.
A tank nem lesz olcsó, ráadásul élt kell helyre húzni.
Első körben nagyon nem zavar a sérülés, 1-2 szezont még lehúznék vele, azonban igencsak árbefolyásoló tényező lehet most vásárláskor. Bár a motor sokkal olcsóbb mint a társai a hirdetésekben, nyilván ezzel a javítással is kalkulálni kell az épekhez képest.
A képet el is küldtem a cégnek, nagyon kíváncsi vagyok mit mondanak rá. Köszönöm a segítséget.
Ezt telibe kell fújatni, úgy lesz egyÖNtetű.
eleknel nehezebb javitani, szerintem meg tudjak csinalni de mindenkepp elkuldenem egy kimondottan tankjavitassal foglalkozo cegnek a kepet, legalabb arat is tudnanak mondani. PL : http://limitless.hu/

A serules egyebkent hiheto hogy csak megborult, ez nem tunik eses nyomnak
Annak azért örülök, hogy akkor vélhetően nem valami fojtott verzióról van szó. Bár én személy szerint a kis hornet feliratnak jobban örülnék, de hát ... ez van